مالک شرکت دامداران کیست؟ (محصولات لبنی تین)

17

شرکت دامداران یک شرکت تولید کننده محصولات غذایی است. این شرکت همچنین ۳۵۰۰ راس گاو برای تأمین شیر خود در اختیار دارد.

تاریخچه شرکت دامداران

این شرکت در سال ۱۳۶۱ هجری به صورت یک واحد صنفی شروع به کار کرد. در ابتدا ماست تولیدی خود را در ظروف یکبار مصرف عرضه می‌کرد. در آبان ماه ۱۳۷۳ کارخانه کوچکی تحت عنوان شرکت فرآورده‌های لبنی تین (دامداران) تأسیس گردید.

موسسین و بنیانگذاران شرکت برادران نوربخش هستند که بدواً کار را به طور تولید فرآورده‎های لبنی در خیابان جردن در کارگاه خصوصی خودشان و متعاقباً در شهریار کرج، بدواً دامپروری را مستقر کردند در حال حاضر دامپروری جهان صالح که درصدی از شیرخام لبنیات دامداران را فراهم می‌کند مستقر هست با ۴۵۰۰ رأس دام که یک تشکل مستقلی هست.

کارخانجات فرآورده‎های لبنیات تین با برند دامداران مجموعه کارخانجات تولید ظروف، تولید فرآورده‌های لبنی، انواع شیر، انواع ماست، انواع خامه و سایر لبنیات دیگر و ناوگان پخش هم در آن‌جا مستقر هست .

مدیر عامل شرکت دامداران : نور الدین نور بخش جعفری دهکردی

رئیس هیئت مدیره : شمس الدین نور بخش جعفری دهکردی

هلدینگ دامداران مجموعه ای مستقل در تهیه شیرخام، تولید ظروف، تولید انواع فرآورده های لبنی پاستوریزه و استریل میباشد.

شرکت های میامی، سحر، جهان صالح و پارس سان نیز عضو این هلدینگ میباشند.

در سایت شرکت دامداران آمده است که معنی نام این شرکت (تین) روشنایی و نور است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 17 )
  1. هموطن می گوید

    در سایت مجذوبان نور هم آمده است که ضیاء الدین نور بخش جعفری دهکردی اعلام کرده است که ما از اعضای خانواده نوربخش جعفری دهکردی بوده و هیچگونه انتسابی اعم از نسبی و سببی و درویشی با آقای جواد نوربخش نداشته و مفتخریم که خود و خانواده مان از سر سپردگان بندگان حضرت آقای نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه ارواحنا فدا می باشیم.

    نورعلی تابنده هم که رهبر فرقه دراویش گنابادی در پاسداران است.

    1. احسان می گوید

      لعنت بر گمراهان عقب مانده ذهنی و اسگل

  2. امین می گوید

    اگر خانواده نوربخش جعفری دهکردی خود منکر درویش بودن خودشان هستند پس چرا خود را “سرسپرده” نورعلی تابنده می نامند؟

  3. میلاد می گوید

    سلام مگر میشود قطب یا هرچیزی که جماعت صوفی ودراویش به ان اعتقاد دارند،رو به عنوان خدا قبول کرد ،ماهمه بنده خداییم،بوسیدن پای نورعلی تابنده،وواظهارات سخیف این فرد به اعتقادات شیعیان،من جمله بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) نشان ازچیست؟مگر جزگمراهی چیز دیگری هست،خرید محصولات این جماعت باعث تقویتشان می شود.

    1. رضا محمدی می گوید

      احسنت
      تقصیر نظام است که با رعفت اسلامی با این جور ادم ها برخورد میکند و این نوع ادم ها جری و پرو میشوند

    2. رضا محمدی می گوید

      دقیقا باید از این ها جنس نخرید و شرکت دامداران را تحریم کرد توسط خود مردم
      لبیک یا حسین
      … لعنت بر دشمن شیعه علی (ع)

  4. علی می گوید

    همه اینها با نور و تابش و این جور چیزها مانوسند .ماست هم خیلی دوست دارند

  5. راحیل می گوید

    هر انسانی در انتخاب راهنمای خویش برای رسیدن به درجات الهی حق انتخاب دارد . اینکه با زدن برچسب عده ای را در راه رسیدن به خدا تحقیر کنیم از ابلهی و تعصبات کورکورانه است. اگر در همه ادیان و فرقه ها مطالعه کنیم متوجه می شویم اصول دین بر پایه های درستکاری و انسانیت بنا شده و در همه ادیان یکسان است.. اگر اهل تحقیق نیستید به عقیده دیگران احترام گذاشته و بار منفی کمتری برای خود ایجاد نمائید.
    همه ادیان و فرقه های الهی مورد احترامند . همه آنها پرتوهای مختلفی از یک نور هستند که در جهات مختلف ساطع می شود.
    ما برای وصل کردن آمدیم / نی برای فصل کردن آمدیم.

    1. تالبی می گوید

      گوه اضافه نخور

  6. بهفر می گوید

    با سلام
    هرکه نان از عمل خویش خورد منت حاتم طاعی نبرد…
    عزیزانی که میفرمایند نباید محصولات دامداران را خرید کرد بلکه گمراهان قوی تر نشوند بدانند به فضل خدا و عنایت مولا و همچنین با تدبیر و دوراندیشی توام با صداقت در کار تولید،این کشتی هیچوقت به گل نخواهد نشست…اگر کمی انصاف داشته باشید و عینک تحجر از روی دیدگان بردارید خواهید دید که حدودا ۳۵۰۰ نفر برای ۳۵۰۰ خانوار نان به سر سفره میبرند…وقتی صداقت چاشنی کاری به این بزرگی با این شرایط وحشتناک اقتصادی میشود دیگر فرقی نمیکند صاحب یا صاحبان این مجموعه درویش باشند یا غیر درویش…مهم انسانیت هست و بس…با نخریدن محصولات درواقع ضربه به خودتان میزنید… هرچقدر چرخ تولید بچرخد اقتصاد رونق میابد…به امید روزهای بهتر

    1. مجید می گوید

      اقای بهفر خوش رقصی برای شما یه چیز عادی هست باشناختی که از شما دارم

      1. شیعه‌ی امیرالمؤمنین (ع) می گوید

        چه استدلال بی منطقی…! حتّیٰ اگر فرض هم کنیم که هدف این دراویش، تولد و اشتغال‌زایی و… باشه، باز هم هدف وسیله رو توجیه نمی‌کنه. باید از انجام هر عملی که موجب تقویت شاخه‌های انحرافی میشه، پرهیز کرد.

    2. Saeqe57 می گوید

      نترس! این آشغالها نباشند، کسان دیگه ای هستند که دامداری دارند و محصولات بهتر هم ارائه میدن

  7. Saeqe57 می گوید

    لعنت بر دراویش شیطان پرست گنابادی! این آشغالهای منحرف تو شیراز هم مرتب شرارت می کنند و مردم بی گناه رو به بهانه های مختلف مورد ضرب و شتم قرار میدن.

  8. امیر علی می گوید

    واقعا با کیفیت و عالی و به دور از تقلب هستش تولیداتش بر عکس محصولات وابسته به رضوی

  9. دانشور می گوید

    واقعا شرم آور و خجالت آور و ناشی. از بی وجدانی است شیر خریده شده دامداران با اینکه سه روز به انقضای آن مانده بود. خراب شده و بصورت لایه های تکه تکه شده در آمده بود و اصلا انگار شیر نبود متاسفم که اینطور کسانی هستند که با جان و جیب مردم بازی میکنند و ابایی هم ندارند خدا لعنت کند خودشان و اجدادشان را

    1. مجتبی می گوید

      حتما مکان مناسبی قرار نداشت اتفاقا چون طبیعی هست خراب شداگر مواد ماندگاری می‌زدند ب شیر خراب نمیشد پس در نتیجه شیر دامداران با کیفیت هست بنده ۲۰سال دارم از شیر دامداران استفاده میکنم کیفیتش از خیلی از تولیدکنندگان مشابه بهتر هست حالا شما از لحا ظ عقیدتی مشکل دارید با دامداران اون قضیه ب شما و صاحبان دامداران مربوطه نه ب محصول یا حق