تجاوز و آزار و اذیت دختر ۱۹ ساله در مغازه ای در میدان خراسان

0

پسر مستی که دختر ۱۹ ساله ای را در حوالی میدان خراسان به قصد آزار و اذیت ربوده بود، با هوشیاری کسبه توسط ماموران انتظامی تهران بزرگ دستگیر شد.

چند شب گذشته تعدادی از کسبه میدان خراسان به کلانتری ۱۵۹ بیسیم مراجعه کرده و به ماموران گفتند که چند ساعتی است از داخل یکی از مغازه های آن محدوده که تعطیل می باشد صدای ناله و گریه ضعیف دختری به گوش می رسد.

به دنبال اظهارات کسبه میدان خراسان سریعا اکیپی از عوامل انتظامی زن و مرد کلانتری به سمت مغازه مورد نظر اعزام شدند و ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند کرکره مغازه طوری بسته شده است که انگار چند وقتی می شود که هیچ کس درب این مغازه را باز نکرده است.

ماموران انتظامی در بازرسی دقیق تر متوجه شدند که پسران جوانی که از اوباش خطرناک تهران است یک دختر جوان را به قصد آزار و اذیت ربوده و در حال حاضر نیز در داخل مغازه می باشد.

عوامل کلانتری سریعا قفل درب را شکسته و به محض بالا کشیدن کرکره دختری بی حجاب خود را به بیرون پرتاب کرد و در حالی که می گریست و شیون می زد به داخل خودرو پلیس فرار کرد.

سپس ماموران انتظامی در یک اقدام ضربتی پسر شیطان صفت را از داخل مغازه دستگیر کرده و در حالی که وی از مستی اقدام به فحاشی می کرد، به کلانتری منتقل کردند.

در کلانتری دختر ۱۹ ساله به ماموران اظهار داشت که عصر همان روز در حوالی میدان خراسان به دنبال تعمیرگاه گوشی همراه بودم که پسر جوانی به سمت من حمله ور شد و با تهدید مرا به داخل این مغازه کشاند و در حالی که مست بود مرا به زور مورد آزار و اذیت قرار داد.

گفتنی است پرونده متهم هم اکنون در پایگاه ششم پلیس آگاهی در حال بررسی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ