صحبت های باورنکردنی قاتل ۳ مامور ناجا در پاسداران تهران (فیلم)

1

گفتگو با درویشی که با اتوبوس به ماموران ناجا حمله کرد و ۳ نفر را به شهادت رساند

غروب دوشنبه در پی دستگیری دو سارق حرفه‌ای و انتقال آنها به کلانتری پاسداران،‌ تعدادی از دراویش با هجوم به این کلانتری ضمن تهدید عوامل پلیس، خواستار آزادی این سارقان شدند.

با گذشت ساعتی از این اتفاق و تن ندادن نیروی انتظامی به خواسته غیرقانونی این افراد، این اوباش با بستن خیابان پاسداران در محدوده گلستان هفتم که محل سکونت قطب دراویش است، اقدام به تخریب اموال عمومی شهر و همچنین تعداد زیادی از اموال مردم به‌ویژه خودروها کردند.

در حالی که مأموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید درگیری و تنش به‌هیچ‌وجه از سلاح استفاده نکرده بودند اما در سوی دیگر ماجرا این اوباش که خود را درویش می‌نامند، با انواع و اقسام سلاح سرد در خیابان‌‌های اصلی و فرعی پاسداران حضور داشتند.

محمد ثلاث کیست گلستان هفتم پاسداران گفتگو با قاتل فرقه دراویش عکس قاتل عقاید دراویش گنابادی دراویش گنابادی چه کسانی هستند خانقاه پاسداران حوادث تهران

در جریان این اغتشاشات، سه نفر از این اوباش به‌وسیله خودرو (یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری) به‌سمت مأموران حمله‌ور شدند که در این میان، سه مأمور پلیس به شهادت رسیدند.

محمد ثلاث که از وی به‌عنوان راننده اتوبوس مرگ نام برده‌اند، بعد از دستگیری، در کمال خونسردی به تشریح این ماجرا پرداخته است و بدون هیچ ناراحتی، می‌گوید: شده دیگه، چه‌کار کنم؟ عصبی شدم و پایم را روی گاز گذاشتم و به‌سمت مأموران رفتم. اختیارم دست خودم نبود.

این در حالی است که اقدامات وحشیانه و خشونت‌بار این جماعت، موج گسترده‌ای از انتقادات مردم نسبت به مدارای دستگاه‌های امنیتی با آنها را به‌دنبال داشته است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. آریا می گوید

    مسخره است !! طرف زده سه نفر مامور در حال انجام وظیفه را کشته ، چند نفر را لت و پار کرده چند تا ماشین پارک شده مردم را درب و داغون کرده ، حتمأ انتظار داره بهش مدال قهرمانی هم بدهند !! من نمیدونم نیروهای امنیتی چرا وایستادند این آقای به اسطلاح درویش به همکارهاش حمله کنه اونم اینجور وحشیانه ؟؟
    جالب اینجاست سایتهای معاند مخصوصأ صدای آمریکا از اینها به عنوان دراویش مظلوم یاد کرده !!
    آقا ….!!! امنیت ایشالله-ماشاالله بر نمیداره باید دست پلیس را باز بزارن بتونه از اسلحه اش استفاده کنه اینجوری که نمیشه !!