نتیجه بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان +فیلم خلاصه بازی

0

خلاصه بازی استقلال تهران و فولاد خوزستان ، نتیجه بازی و گلهای بازی

در اولین بازی از هفته‌ی بیستم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت ۱۵ فولاد خوزستان پذیرای استقلال تهران بود. استقلالی‌ها که ۲ بازی قبلی خود در لیگ برتر را برده بودند، در این بازی هم با درخشش خریدهای جدید خود موفق شدند به پیروزی برسند. هر سه خرید خارجی استقلال در این بازی موفق شدند گلزنی کنند.

 

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید (دقیقه ۷۹- بابک مرادی)، مهدی زبیدی (دقیقه ۴۵-رافائل مسی)، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، میلاد بدرقه، رضا میرزائی، تاکافومی آکاهوشی (دقیقه ۴۵-سینا مریدی)

ترکیب استقلال: حسین حسینی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، امید نورافکن، اللهیار صیادمنش (دقیقه ۷۰-داریوش شجاعیان)، آیاندا پاتوسی (دقیقه ۸۵- محسن کریمی)، فرشید اسماعیلی و گادوین منشا(دقیقه ۷۳-ایسما)

 

اخطار:

محمد دانشگر  (۱۹) و محسن کریمی (۹۲) از استقلال

رضا میرزایی (۳۴) و رافائل مسی (۶۴) از فولاد

 

دقایق حساس:

دقیقه ۴: شوت فرشید باقری با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: با ارسال خوب آقاسی توپ در محوطه شش قدم به مهدی زبیدی رسید ولی این بازیکن به خوبی نتوانست توپ را کنترل کند و این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۱۵: (گل اول استقلال) پاس عالی فرشید باقری پشت مدافعان به گادوین منشا رسید و این بازیکن با ضربه‌ای غیر قابل مهار دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۱۷: پاس در عمق پریرا، میرزایی را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۳۸: (گل اول فولاد) حسن بیت سعید مهاجم سابق استقلالی‌ها که در فولاد خوزستان بازی می‌کند، موفق شد روی پاس خوب تاکافومی آکاهوشی دروازه‌ی استقلال را باز کند.

دقیقه ۴۰: (گل دوم استقلال) آیاندا پاتوسی روی پاس خوب گادوین منشا توانست از داخل محوطه‌ی جریمه دروازه‌ی فولاد را باز کند.

دقیقه ۵۰: روی یک حمله از سمت چپ دروازه‌ی استقلال حسن بیت سعید موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۵۲: سانتر پاتوسی در حالیکه می رفت به صورت مستقیم وارد دروازه فولاد شود توسط منادی مهار شد

دقیقه ۵۵: شلیک پاتوسی با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: پاس در عرض فرشید اسماعیلی در آستانه دروازه به صیادمنش نرسید و یک فرصت ایده‌آل از دست رفت.

دقیقه ۷۵: فرار فوق‌العاده اسماعیلی او را در موقعیت تک به تک قرار دارد  و در شرایطی که خودش می‌توانست توپ را وارد دروازه کند، پاس داد که

دقیقه ۷۷: نفوذ رضا میرزایی با ضربه آرام او همراه شد اما ضربه اش را حسینی به راحتی مهار کرد و مانع از گلزنی او شد.

دقیقه ۹۵: (گل سوم استقلال) ایسما که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود موفق شد مانند دو خرید خارجی دیگر استقلال با یک شوت دیدنی روی حرکتی که وریا غفوری انجام داده بود، گل سوم استقلال را به ثمر برساند.

 

در حاشیه:

در ابتدای بازی ایمان مبعلی هافبک سابق تیم ملی، استقلال تهران، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

اللهیار صیادمنش بعد از اینکه چند دقیقه با مصدومیت بازی کرد، در دقیقه ۷۱ جای خود را به شجاعیان داد. صیادمنش بعد از تعویض با برانکارد از زمین بازی تعویض شد.

 

استقلالی‌ها که روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند با این پیروزی ۳۷ امتیازی شدند و خودشان را به یکقدمی سه تیم مدعی جدول رده بندی سپاهان، پرسپولیس و پدیده رساندند. فولادی‌ها هم که با حضور افشین قطبی در این تیم تراکتورسازی و پرسپولیس را برده بودند، نخستین باخت خانگی خود را همراه با قطبی تجربه کردند.

خلاصه بازی فولاد خوزستان ۱ – استقلال تهران ۳

فیلم خلاصه بازی استقلال تهران ۰ – فولاد خوزستان ۰

منبع : ورزش ۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ