فدراسیون شخصی ناطق نوری و دوستان! / سازمان بازرسی فدراسیون بوکس را پس می گیرد

0

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «احمد ناطق نوری دفتر ریاست فدراسیون بوکس را تحویل حسین ثوری رییس جدید فدراسیون نمی دهد»؛ ابتدا این خبر یک مقدار غیر قابل قبول بود؛ چرا که پنجم دی ماه سال جاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس برگزار شد و حسین ثوری با رای مجمع سکان هدایت چهار سال آینده فدراسیون را برعهده گرفت تا به شکل قانونی دومین رییس قانونی فدراسیون بوکس پس از انقلاب لقب بگیرد؛ اما این پایان ماجرا نبود و گویا احمد ناطق نوری پدر بوکس ایران پس از گذشت چند ماه از انتخابات رسمی ریاست فدراسیون بوکس همچنان خود را رییس فدراسیون می داند و حاضر به ترک فدراسیون و تحویل فدراسیون به رییس جدید را نیست و مدعی است که فدراسیون خانه اوست و هیچ پدری خانه اش را ترک نمی کند!

شنیده ها حاکی از آن است که تیم مدیریتی رییس سابق فدراسیون کماکان از بودجه فدراسیون ارتزاق می کنند و این  موضوع  جنجال بزرگی به پا کرده است.

عیسی گل محمدی مربی سابق تیم ملی نوجوانان  طی چند روز گذشته در گفت و گو با خبرگزاری فارس انتقاد شدیدی از ریاست سابق فدراسیون کرد و مدعی شد که ناطق نوری کنترل دوربین مدار بسته فدراسیون را در اختیار دارد و حاضر نیست دفتر مدیریت فدراسیون بوکس را به رییس جدید تحویل دهد. گل محمدی مدعی شد که حتی همچنان حقوق کارمندان ناطق نوری از بودجه بیت المال پرداخت می شود و این دور از انصاف است.

بازتاب این خبر عجیب به قدری زیاد بود شنیدها حاکی از آن است که مسولان سازمان بازرسی کشور بلافاصله به این موضوع ورود کرده اند.

شنیده شده حتی پای سازمان بازرسی و حراست وزارت ورزش و جوانان هم به این ماجرا باز شده و نامه نگاری ها به رییس فدراسیون جدید هم شده تا هرچه زودتر تکلیف این ماجرا روشن شود.

به هر حال فدراسیون بوکس ایران جزو املاک وزارت ورزش و جوانان محسوب می شود و با توجه به اینکه ناطق نوری از مسئولیت خود  استعفا داده دیگر از لحاظ قانونی هیچ مسولیتی در فدراسیون بوکس ندارد و طبق دستورات سازمان بازرسی تمام اموال بیت المال که به صورت غیرقانونی در اختیار ناطق نوری قرار دارد، باید تحویل رییس جدید فدراسیون شود.

طبق شنیدها مسولان سازمان بازرسی پیگیر این موضوع هستند تا پایان سال جاری هرچه سریع تر اموال بیت المالی که به صورت غیرقانونی در اختیار ناطق نوری است را پس گرفته و به رییس جدید تحویل دهند.

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ