تجاوز جنسی به زن جوان در دامداری / زنی که ۶ روز اسیر مرد شیطان صفت بود

0

مرد شیطان صفت، زن جوان ۳۰ ساله ای را با یک قرارداد عجیب و غریب به دامداری کشاند و طی شش روز، او را مورد تجاوز و اذیت و آزار جنسی قرار داد. وکیل متهم می گوید: او برای رفع تنهایی‌اش زن جوان را ربوده و هرگز قصد صدمه زدن به او را نداشته است.

دکتر «مارتین پیتر ترنبورگ» سوئدی متهم است زن ۳۰ ساله ای را در استکهلم ربوده و با انتقال و حبس او در یک طویله در نقطه‌ای دورافتاده، قربانی خود را هدف آزار و اذیت وحشیانه‌ قرار می‌داد. وی همچنین متهم است که با تنظیم قرارداد مخوفی زن جوان را واداشته بود که اقرار کند به میل خود قدم در اسارتگاه گذاشته و به قربانی به شرطی که از او شکایت نکند قول تخفیف در مدت اسارت داده بود.

براساس تحقیقات پلیس این پزشک آدم‌ربا اسارتگاه مخوف خود را ظرف ۵ سال ساخته و با تجهیز داخلی آن و ساخت یک حیاط سرپوشیده امکان خروج زن جوان را غیرممکن ساخته بود.

این آدم‌ربایی زمانی فاش شد که پزشک به عنوان یابنده، گروگان خود را که آگهی گم‌شدنش چاپ شده بود پیش پلیس برد ولی با رفتارهای عجیب زن جوان، ماجرای ربوده شدن او توسط پزشک روانی فاش شد.

«ترنبورگ» طعمه‌اش را سال‌ها قبل در یک قرار ملاقات دیده و سرانجام او را به اسارتگاه مخوفش کشانده بود. این زن جوان به پلیس گفته پزشک گروگانگیر وقتی برای اجرای نقشه شیطانی‌اش به سراغش می‌آمد دو نوع ماسک مختلف به صورتش می‌زد.

زن جوان که هویتش فاش نشده درباره اسارت ۶ روزه اش در مخفیگاه پنهانی این تبهکار به دادگاه گفت: «این مرد به من گفت این خانه دورافتاده است و حتی اگر فریاد هم بکشی کسی صدای تو را نمی‌شنود و من تنها کسی هستم که قادر به باز کردن قفل درها هستم. پس اگر تصمیم به قتل من بگیری سال‌ها با یک جسد در اینجا خواهی ماند.»

پلیس احتمال می‌دهد این پزشک تبهکار قربانیان دیگری نیز داشته باشد و به همین خاطر تحقیقات همچنان ادامه دارد.
زن گروگان که در این ماجرا آسیب زیادی دیده، خواستار دریافت ۳۰ هزار پوند غرامت شده است.

وکیل مدافع «ترنبورگ» معتقد است موکلش برای رفع تنهایی‌اش زن جوان را ربوده و هرگز قصد صدمه زدن به او را نداشته است.

متخصصان روانی اما در معاینه این تبهکار که با دستور قاضی انجام دادند، وی را از نظر وضعیت روانی سالم تشخیص دادند و دادگاه پس از ۱۳ بار تشکیل جلسه متهم را به حبس ابد و پرداخت غرامت به شاکی زن محکوم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ