زالوهایی که به اندازه نفت می‌ارزند!

4

رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور در سفر به محلات ارزش ریالی ۳ زالو را معادل یک بشکه نفت عنوان کرد.

محمدصادق بیجندی رئیس سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور در مراسم افتتاح دفتر مرکز رشد واحدهای فناور محلات و نیمور با اشاره به اینکه پارک‌ها و مراکز رشد موجب معرفی ارزش‌های مختلف به دانش‌آموختگان می‌شوندگفت: تولید هر ۳ زالو معادل یک بشکه نفت ارزش پولی دارد که چند شرکت در کشور به تولید زالو مشغولند.

بیجندی افزود: همچنین هر گرم زهر زنبور ۸۰ دلار ارزش پولی دارد که در حوزه نیش و زهر زنبورهم ۴شرکت دانش‌بنیان در کشور فعالیت دارند که توجه به اینگونه فعالیت‌ها موجب درآمدزایی، ارزش افزوده، اشتغال و ماندگاری افراد در مناطق بومی شده و جلوگیری از مهاجرت ان‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پارک‌ها و مراکز رشد بال‌های حرکت دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی هستند اضافه کرد: و گفت: دانشگاه‌ها به تنهایی نمی‌توانند اتفاقات خاصی را رقم بزنند بلکه باید با هم‌افزایی و کمک دیگر دستگاه‌ها مسیر رشد دانشجویان فراهم شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. یوسف می گوید

    سلام مشتری زالو اگه دارید تماس بگیرید.

  2. سیامک سلیمانی می گوید

    سلام آیا در ایران مراکزی وجود دارد که زهر زنبور عسل را خریداری کنند من زهر زنبور عسل دارم و به قیمت خیلی مناسب میفروشم نمونه میفرستم آزمایش کنید بعد بخرید سلیمانی

  3. یحیی می گوید

    حیف از این منابعی که استفاده نمی شود

  4. منوچهر مرادی می گوید

    باسلام
    من علاقه بسیار شدیدی به پرورش زالو دارم ولی نگران بازار فروش آن هستم. وهیچ اطلاعاتی درباره محل خرید آن ندارم واحتیاج به همیاری و کمک دارم