ساعت بازی امشب آرسنال و منچستر سیتی

0

انتقام توپچی‌ها یا تحقیر دوباره ونگر؟

برتری منچسترسیتی در امارات، سران لیگ برتر را به فکر چگونگی تزئین سکوی اهدای جام امسال لیگ برتر به رنگ پیراهن تیم گواردیولا می‌اندازد اما آرسنال، تشنه انتقام شکست در فینال جام اتحادیه انگلیس است.

همین یکشنبه بود که منچسترسیتی با ارائه یک بازی برتر با شکست دادن آرسنال اولین جام فصلش را به دست آورد و حالا ۲ تیم در فاصله کم‌تر از یک هفته از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (پنجشنبه ۱۰ اسفند ۹۶) در ورزشگاه امارات لندن در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. قرار بود این بازی همزمان با سایر رقابت‌های ابتدای هفته برگزار شود اما به دلیل همزمانی با جدال ۲ تیم در فینال جام اتحادیه به امشب موکول شد.

هفته ۲۸ لیگ برتر انگلیس

آرسنال – منچسترسیتی ( ساعت: ۲۳:۱۵ زنده از شبکه سه )

سیتی مقتدر، آرسنال متزلزل

منچسترسیتی با یک بازی کمتر ۱۳ امتیاز بیشتر از منچستریونایتد رده دومی دارد و اگر در این بازی پیروز شود، آن وقت در فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان فصل، تنها ۱۵ امتیاز دیگر ( ۵ پیروزی در ۱۰ بازی آینده) برای قطعی کردن قهرمانی نیاز خواهد داشت. آرسنال، تیم ۴۵ امتیازی رده ششمی در صورت رقم زدن دومین شکست فصل سیتی در لیگ برتر در رده فعلی باقی می‌ماند اما کم شدن اختلاف با تاتنهام به زنده ماندن رویای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا کمک  می‎کند.

غایبان بازی

در ازای بازگشت مخیتاریان به ترکیب اصلی،آرسنال، ناچو مونرئال را به دلیل مصدومیت در فینال جام اتحادیه در اختیار ندارد و جای او توسط کولاسیناچ یا نیلس پر خواهد شد. کاسورلا هم که کماکان دور از میادین است. در سوی مقابل فرناندینیو منچسترسیتی را همراهی نمی‌کند اما استرلینگ به ترکیب برمی‌گردد و شاید گواردیولا تصمیم بگیرد به کمپانی استراحت دهد و از استونز یا لاپورته به جای او بهره ببرد. دلف محروم است و دانیلو در سمت چپ خط دفاعی جای او را می‌گیرد. ادرسون جای براوو را در دروازه سیتی می‌گیرد، ضمن اینکه  مندی باز هم دور از بازی خواهد بود.

رویارویی‌های قبلی

در ۱۹۳ بازی قبلی، آرسنال ۹۶ بار پیروز شده، منچسترسیتی۵۲ برتری به دست آورده و ۴۵ بازی هم با تساوی خاتمه یافته است.

نکات کلیدی

* آرسنال در ۱۵ بازی قبلی تنها ۲ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش شده است.

* منچسترسیتی در صورت کسب ۲۴ امتیاز از ۳۳ امتیاز باقی مانده، ضمن شکستن رکورد چلسی صاحب عنوان پرامتیازترین قهرمان تاریخ لیگ برتر انگلیس می‌شود.

نتیجه بازی آرسنال فهرست بازیکنان آرسنال جدول پخش زنده فوتبال برنامه بازیهای لیگ برتر انگلیس بازیکنان منچسترسیتی بازی امشب منچستر سیتی اخبار آرسنال

ترکیب احتمالی

آرسنال: چک، نیلس، کوشیلنی، مصطفایی، بیرین، رمزی، ژاکا، اوزیل، مخیتاریان، ایووبی و اوبامیانگ

منچسترسیتی: ادرسون، لاپورته، دانیلو، اوتامندی، واکر، گوندوگان، سیلوا، دی‌بروینه، استرلینگ، سانه و آگوئرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ