تصویری نادر و دیدنی از مارادونا و مسی + عکس

0

عکسی  نادر و دیدنی از مارادونا و مسی در زیر مشاهداه می نمایید .

دیگو آرماندو مارادونا (متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۶۰ در ویلا فیوریتو، امروزه پاتریدو در ایالت بوئنوس آیرس)، فوتبالیست سابق آرژانتینی و مربی کنونی فوتبال است.

به گزارش ساتین : هنرنمایی خارق العاده مارادونا آرژانتین را به قهرمانی جهان در سال ۱۹۸۶ می‌رساند. مارادونا همچنین توانست باشگاه ناپل ایتالیا را دوبار در سالهای ۱۹۸۷ و ۱۹۸۹ به مقام قهرمانی لیگ ایتالیا برساند. و در سال ۱۹۹۰ نیز به همراه این تیم جام یوفا را فتح نمود. در جام جهانی ۱۹۹۰ که به میزبانی ایتالیا بر‌گزار می‌شد تیم آرژانتین توانست به کمک مارادونا ایتالیای میزبان را در مرحله نیمه نهایی در ورزشگاه شهر ناپل شکست دهد؛ البته با وجود این درخشش آرژانتین نتوانست در دیدار نهایی همانند دوره‌ی قبلی جام جهانی بر آلمان غلبه کند و با کسب عنوان دومی به خانه بازگشت.

همسر مارادونا همسر لیونل مسی نامزد لیونل مسی لیونل مسی زندگینامه مارادونا زندگینامه لیونل مسی زن لیونل مسی پسر لیونل مسی بیوگرافی مارادونا بیوگرافی لیونل مسی

لیونل آندرس مسی(به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi) متولد ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ ‏(۲۶ سال) فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقاته کالج هلند باهوش ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد.

مسی چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است.

شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود می‌داند.

او در مدتی رابطه‌ای عاطفی با ماکارنو لموس- که او هم اهل روزاریو بود- داشت. گفته می‌شود چند روز بعد از بهبود یافتن مسی از بند مصدومیت و چند روز مانده به جام جهانی ۲۰۰۶، این دختر توسط پدرش به او معرفی شده‌است.

هم‌چنین او رابطه‌ای با مدل آرژانتینی، لوچیانا سالازار داشته‌است.

همسر مارادونا همسر لیونل مسی نامزد لیونل مسی لیونل مسی زندگینامه مارادونا زندگینامه لیونل مسی زن لیونل مسی پسر لیونل مسی بیوگرافی مارادونا بیوگرافی لیونل مسی

هم‌چنین او در ژانویهٔ ۲۰۰۹ در برنامه «هت‌تریک بارسا» کانال ۳۳ گفت که دوست‌دختری دارد که در آرژانتین زندگی می‌کند. من راحت و خوشحال هستم.

او دختری با نام آنتونلا روکوتزو را دیده بود. حاصل رابطه لئو با آنتولا، فرزندی به نام تیاگو است.

او در مراسم اهدای جوایز بهترین بازیکن سال ۲۰۱۲ جهان در مقر فیفا گفته‌است که این جایزه را به پسرش تقدیم می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ