انتقاد علی مطهری به سخنان جدید حسن روحانی

0

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در کنگره سراسری حزب مردمسالاری با اشاره به آشوب‌های اخیر خیابان پاسداران تهران، اظهار داشت: عده ای خیابان را بستند و نباید با روش غیرمقتدرانه با کسانی که نظم عمومی را به هم زدند، برخورد کرد. اینکه با چنین افرادی رأفت نشان دهیم و مذاکره کنیم کار درست نیست چرا که آنان فرصت پیدا کردند و دست به آن اقدامات زدند.

مطهری همچنین ضمن اشاره به ورود برخی افراد به مسائلی که ارتباطی به آنها ندارد، تصریح کرد: این که ما علم دینی و علوم اسلامی داریم و یا نداریم، بحث تخصصی و قابل بحث است و شهید مطهری هم این ها را مطرح کرده اند، اما این که رئیس جمهور در جایگاه بالاترین مقام اجرایی کشور این مسائل را مطرح کند، درست نیست.

مطهری با بیان اینکه کسی دنبال این قبیل حرف ها نیست، گفت: اگر بحثی هم هست بحث علوم انسانی بوده که به آن جواب داده شده است و بنده ورود رئیس جمهوری به این مسائل را صحیح نمی دانم چرا که وی مدیر اجرایی است و باید کار خود را انجام دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه در سه دوره اخیر شاهد ورود روسای جمهور به مسائل ایدئولوژیک بودیم، تصریح کرد: شاید هم دلیلش این باشد که به لحاظ اجرایی تحت فشارند و گریزی هم به صحرای کربلا می زنند ولی کار رئیس جمهوری این نیست.

وی با بیان اینکه شهید مطهری اصرار داشت که روسای جمهوری روحانی نباشند و پست های اجرایی مگر در صورت ضرورت نپذیرند، تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه هم در همه چیز وارد می شود و هر کسی باید به کار خود بپردازد، گزارش فعالیت های خود و پاسخ سوالات مردم را بدهد.

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ