پاداش ۵ میلیارد تومانی به مدیرعامل «آپ» +سند

0

یکی از اتفاقات مهم حوزه بانکی در کشور طی سالهای اخیر، گسترش استفاده از خدمات موبایل پایه میان کاربران ایرانی است که بخشی از آن در قالب کدهای U.S.S.D و بخش اعطم آن، رونق بهره گیری از نرم افزارهای مبتنی بر تلفن همراه است.

آمارها نشان می دهد اپلیکیشن آپ متعلق به آسان پرداخت پرشین، با داشتن بیش از ۱۳ میلیون کاربر فعال، پرکاربردترین اپلیکیشن ایرانی در حوزه پرداخت موبایلی در کشور است که با استفاده از آن، می‌توان از امکاناتی مانند دریافت موجودی، پرداخت سریع قبوض از طریق اسکن بارکدخوان، انتقال وجه کارت به کارت، خرید بیمه شخص ثالث، خرید بلیط قطار، پرداخت بدون کارت، استفاده کرد.

این شرکت توجه ویژه ای به موضوع تبلیغات کرده و همین آشنایی مردم با نام و ویژگی های آن باعث شده است ورود آن به بورس نیز با اقبال گسترده سرمایه گذاران مواجه شود. طبق آخرین صورت های مالی به دست آمده از این شرکت، سهامداران اصلی آن شامل ۲ شخص حقیقی و شرکتهای گسترش فناوری های نوین کشاورزی و صندوق رفاه و تامین آتیه هستند که هیئت مدیره را نیز با حضور ۳ شخص حقیقی و نماینده ۲ شخص حقوقی فوق، تشکیل می دهند.

هیئت مدیره آپ مدیرعامل آسان پرداخت فیش حقوق های نجومی دنیای اقتصاد پاداش هیئت مدیره در صورتهای مالی اقتصاد نیوز اخبار شرکت آسان پرداخت

اما آنچه در این گزارش مالی جدید مورد توجه صبحانه قرار گرفته، بخش مربوط به “پاداش هیات مدیره و مدیرعامل” آسان پرداخت پرشین است که اعلام شده طی ۹ ماه اول امسال، مبلغ ۶۷ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال معادل ۶ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان پاداش برای هیئت مدیره در نظر گرفته شده است که این رقم در سال قبل، ۵ میلیارد تومان بوده است.

طبق توضیحات این شرکت، از مبلغ ۶۷ میلیارد ریال مذکور، ۱۵ میلیارد ریال آن پاداش مصوب هیات مدیره در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه خرداد ماi امسال است و و مابقی آن (حدود ۵.۲ میلیارد تومان) بر اساس صورتجلسه ۳۰ خرداد هیات مدیره به عنوان پاداش مدیرعامل در حساب ها منظور شده است.

همچنین رقم قابل توجه ۲۲ میلیارد تومان، برای تبلیغات و آگهی این شرکت و ۳۷۴ میلیون توام نیز جهت پرداخت حق الزحمه مشاورین در ۹ ماه اول امسال در نظر گرفته شده است.

منبع : صبحانه آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ