دستمزد نجومی مهناز افشار برای سریال گلشیفته

3

نقد سینما رسانه متعلق به حوزه هنری، خبر از دستمزد عجیب «نزدیک به یک میلیارد تومان» مهناز افشار در سریال گلشیفته را داده است.

نقد سینما نوشت: «مهناز افشار» در حالی از فعالیت‌های اجتماعی و ممنوع‌التصویری به نفع مردم می‌گوید که در بحران اقتصادی کشور دستمزدی نزدیک به یک‌ میلیارد تومان برای بازی در سریال «گلشیفته» دریافت کرده است.

این همان سریالی‌ است که افشار در توییتی ادعا کرده به خاطر حمایتش از دختران خیابان انقلاب در آن ممنوع التبلیغ شده است.

گفتنی است این سریال در شبکه خانگی پخش می شود و بهروز شعیبی آن را کارگردانی کرده است.

منبع : الف

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. حمید می گوید

    مهناز افشار با مدرک دیپلم و فقط بخاطر شباهتش به یه خواننده وارد عرصه بازیگری شد با این دستمزدهایی که بازیگران میگیرن چرا انقدر مینالن کل ۳۰ سال کار یه کارمند و پاداش آخر به دستمزد یه کار بازیگران نمیرسه بازم همیشه آه و ناله شون برای تامین نبودن و حقوق کمشون براست

  2. محمدبختیاری معروف به نویسنده ماسالی می گوید

    سال نو۹۷رابه بازیگران کشورم:لیلا-شهره-نیکی-هدیه-گوگوش-مهناز-سحر-بهنوش-اناهیتا-یکتا-لادن مستوفی-صدف-چکامه-فریباکوثری ونادری-گلشیفته-مینالاکانی-افسانه بایگان-مجریان:ژاله صادقیان وازاده نامداری-لیلااوتادی-مریلازارعی عزیزو…تبریک می گم.
    محمدبختیاری مرکیه هستم معروف به نویسنده ماسالی.نامزددریافت بینهایت جایزه نوبل.بینهایت جایزه شامل تمام جایزه مادی ومعنوی است.یعنی هرچه ماده ومعنی است مال من است.پس ازنظرمنطق وفلسفه ثابت کردم تمام موجودات مال من است.
    به راستی زمان ان نرسیده که نام دانشگاههاوموسسات ازبوعلی-اینشتین-ادیسون وبرتراندراسل به نویسنده ماسالی تغییریابد؟…

  3. عشقم؛مهنازجون،نوروز۹۸مبارک.