زمان بازی استقلال و العین امارات +پیش بازی

0

در هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال ایران مقابل العین امارات صف‌آرایی خواهد کرد. این دیدار تشریفاتی است و استقلال قبلاً از گردونه صعود حذف شده است.

مشخصات بازی

هفته ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹

العین امارات-استقلال ایران

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰ پخش زده از شبکه سه

ورزشگاه هزاع بن زاید

ساعت بازیهای لیگ قهرمانان آسیا ساعت بازی امروز استقلال برنامه لیگ قهرمانان آسیا برنامه بازیهای استقلال باشگاه العین امارات بازیکنان العین امارات بازیکنان استقلال تهران اخبار لیگ قهرمانان آسیا اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شاگردان فرهاد مجیدی در حالی به مصاف العین امارات می‌روند که امیدی به صعود از گروه خود ندارند و فقط برای اعاده حیثیت و رقم زدن پایانی خوب برای فصل خود هستند. این بازی شاید برای نیمکت سرمربیگری استقلال نیز مهم باشد. مجیدی در صورت پیروزی در این دیدار و با توجه به سبک بازی تیمش می‌تواند به گزینه‌های سرمربیگری فصل بعد استقلال اضافه شود. استقلال در صورت پیروزی بر العین نیز در همین رتبه سوم می‌ماند. شاید سورپرایز فرهاد مجیدی برای بازی با العین بازی دادن به روح الله باقری باشد که پس از مدت‌ها عدم حضور در لیست هجده نفره و نیمکت نشینی دوباره به میادین بازگشته و حتی تأثیرگذار ظاهر شده است.

در سوی دیگر العین نیز انگیزه چندانی برای این دیدار ندارد و تنها می‌خواهد رتبه سومی را از آن خود کند. آن‌ها هنوز در این فصل موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و در خط حمله خود نیز به مانند استقلال دارای مشکل هستند.

سابقه و نتایج آخرین بازی های رودرو

نتیجه تاریخ تورنومنت
استقلال تهران ۱ – ۱ العین امارات ۱۳۹۷-۱۲-۲۱ لیگ قهرمانان آسیا
استقلال تهران ۱ – ۱ العین امارات ۱۳۹۶-۱۲-۲۱ لیگ قهرمانان آسیا
العین امارات ۲ – ۲ استقلال تهران ۱۳۹۶-۱۲-۱۵ لیگ قهرمانان آسیا
العین امارات ۶ – ۱ استقلال تهران ۱۳۹۶-۳-۸ لیگ قهرمانان آسیا
استقلال تهران ۱ – ۰ العین امارات ۱۳۹۶-۳-۱ لیگ قهرمانان آسیا
العین امارات ۰ – ۱ استقلال تهران ۱۳۹۲-۲-۱۰ لیگ قهرمانان آسیا
استقلال تهران ۲ – ۰ العین امارات ۱۳۹۱-۱۲-۲۳ لیگ قهرمانان آسیا

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ