معرفی باشگاه العین امارات + افتخارات و اسامی بازیکنان

0

باشگاه فوتبال العین Al Ain FC (به عربی: نادی العین) یک تیم فوتبال در شهر العین از قدرتمندترین تیم‌های غرب آسیا و، امارات متحده عربی است که در سال ۱۹۶۸ میلادی تأسیس شد. این تیم در لیگ برتر امارات نیز حضور دارد.

این تیم یکی از تیم‌های مطرح قاره آسیا بوده‌است. قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ مهمترین عنوان این تیم است. این باشگاه همچنین در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۵ به مقام نایب قهرمانی نیز دست یافت.

این تیم تا به حال ۱۴ بار در بالاترین سطح لیگ امارات به قهرمانی رسیده‌است.

لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶

در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۶ تیم فوتبال العین امارات در دو دیدار رفت و برگشت مغلوب چونبوک موتورز شد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

لیست بازیکنان العین امارات

نام بازیکن ملیت سن پست نمره
کایو برزیل ۲۳ مهاجم ۷.۹
ریان یسلم امارات ۲۳ هافبک ۷.۷
حسین الشحات مصر ۲۵ هافبک ۷.۷
اسماعیل احمد امارات ۳۴ مدافع ۷.۴
مهند سالم امارات ۳۳ مدافع ۷
احمد برمان امارات ۲۴ هافبک ۷
خالد عیسی امارات ۲۸ دروازه‌بان ۶.۹
تسوکاسا شیوتانی ژاپن ۲۹ مدافع ۶.۹
عمر عبدالرحمان امارات ۲۶ هافبک ۶.۸
مارکوس برگ سوئد ۳۱ مهاجم ۶.۷
احمد خلیل امارات ۲۶ مهاجم ۶.۶
محمد احمد امارات ۲۸ مدافع ۶.۵
محمد عبدالرحمان امارات ۲۹ هافبک ۶.۵
محمد فایز امارات ۲۸ مدافع ۶.۴
عامر عبدالرحمان امارات ۲۸ هافبک ۶.۳

العین در خط حمله دارای بازیکنان گران قیمت و خطرناکی است که می خواهیم مربع هجومی این تیم را معرفی کنیم. این چهار بازیکن بیش از هر بازیکنی دیگر در این تیم می توانند برای شاگردان شفر خطرناک باشند.

باشگاه العین امارات بازیکنان العین امارات اخبار لیگ قهرمانان آسیا

حسین شحات

ستاره و وینگر مصری العین یکی از بازیکنان خطرناک تیم اماراتی است. این بازیکن بعد از پیوستن از تیم مکاسا مصر عملکرد بسیار خوبی داشته است. شحات ۹ گل در لیگ و ۶ گل در جام حذفی به ثمر رسانده است. این بازیکن در پست وینگر راست برای العین بازی می کند و دارای سرعت و تکنیک بالایی است.

شحات همچنین در مجموع لیگ و جام حذفی ۱۰ پاس گل داده است.

باشگاه العین امارات بازیکنان العین امارات اخبار لیگ قهرمانان آسیا

کایو

وینگر برزیلی العین یکی دیگر از بازیکنان خطرناک تیم اماراتی است. کایو در فصل گذشته نیز در بازی برگشت نمایش بسیار خوبی مقابل استقلال داشت و مطمئنا آبی ها از توانایی این بازیکن آگاه هستند.

البته کایو در این فصل نتوانسته مانند فصل قبل درخشان بازی کند. کایو در این فصل لیگ امارات فقط ۳ گل به ثمر رسانده است اما به هر حال تکنیک این بازیکن او را تبدیل به بازیکن خطرناکی می کند.

باشگاه العین امارات بازیکنان العین امارات اخبار لیگ قهرمانان آسیا

عمر عبدالرحمن

این بازیکن شاید نیاز به معرفی نداشته باشد. شماره ۱۰ العین بیش از هر بازیکن دیگری می تواند برای استقلال خطرناک باشد و کنترل او می تواند برگ برنده آبی ها باشد.

البته اگر نگاهی به عملکرد عبدالرحمن در این فصل داشته باشیم می بینیم که عملکرد چندان موفقی نداشته است. عبدالرحمن نیز مانند کایو فقط ۳ گل در لیگ به ثمر رسانده است اما این بازیکن در دیدار گذشته تیمش مقابل الریان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

باشگاه العین امارات بازیکنان العین امارات اخبار لیگ قهرمانان آسیا

 

مارکوس برگ

مارکوس برگ، ملی پوش سوئدی العین در نوک خط حمله دیگر بازیکن خطرناک این تیم است. برگ سابقه حضور در تیم های پاناتینایکوس یونان، آیندهوون هلند و هامبورگ آلمان را در کارنامه دارد.

اما در این فصل بهترین آمار را در تیم العین این بازیکن به خود اختصاص داده است. برگ آمار ۱۲ گل و ۹ پاس گل را تا بدین جا در لیگ امارات از خود به جای گذاشته است.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ