آمار شوکه کننده آزار جنسی زنان و دختران در هالیوود

0

با استناد به نظرخواهی “یو اس ای تودی” (USA Today) در باره آزار و اذیت جنسی در هالیوود، نتایج آن انسان را شوکه می کند.

۹۴ درصد از زنان پرسش شده، مورد این یا آن شکل تجاوز یا آزار و اذیت جنسی هنگام کار خود در هالیوود قرار گرفته بودند. این نظرسنجی در مشارکت با سازمان های “ائتلاف خلاق”، “زنان در سینما و تلویزیون”، و “مرکز ملی خبری علیه آزار جنسی” انجام گرفت.

در این تحقیق ۸۴۳ زن حرفه ای سهم گرفتند که در صنعت سرگرمی کار می کنند: تولید کنندگان، بازیگران، نویسندگان، فیلمسازان، سردبیران و دیگران.

آنها در مورد تجربه خود در زمینه آزار و اذیت جنسی جواب دادند. تقریبا تمام پاسخ دهندگان (۹۴ درصد) گفتند که با برخی از آزار و اذیت و یا خشونت مواجه شده اند، اغلب از طرف سالمندانی که موقعیت های مدیریتی داشتند. بیش از یک پنجم از پاسخ دهندگان (۲۱ درصد) گفته اند که حداقل یک بار مجبور به انجام اعمال جنسی شدند. این مطالعه نشان داد که زنان جوان با کمتر از ۵ سال تجربه در صنعت سرگرمی بیشتر مایلند در باره آزار و اذیت جنسی گزارش کنند، که نسبت به تغییرات در آینده خوش بینی بر می انگیزد.

سال گذشته زنان با جسارت تمام به صحبت کردن در باره آزار و اذیت جنسی از طرف همکاران مرد در هالیوود پرداختند. برای اینکه مبارزه با آزار جنسی در سال جاری و در آینده متوقف نشود این تحقیق نظری عمیقتر از پیش به این مساله را پیشنهاد کرده است. مطلب سر ارقام مشخصی است که می توانند در مبارزه با تخلفات، بعنوان نشاندادهای پیشرفت خدمت کنند.

ویراستار عامل نشریه آمریکایی “یو اس ای تودی” گفت: در گزارش های ما در مورد آزار و اذیت جنسی در هالیوود، اسامی افراد معروف که در این داستان دخیل بودند اعلام می شد. ما تصمیم گرفتیم این پدیده را با استفاده از حقایق ساده و سخت مورد سنجش کیفی قرار دهیم. اکنون ما میزان این مشکل را می دانیم و امیدوارم بتوانیم به اصلاح کردن وضعیت کمک کنیم.

واقعیت زندگی در آمریکا فساد در سینمای هالیوود فساد جنسی در آمریکا فساد اخلاقی در غرب فرهنگ برهنگی در غرب سند 2030 یونسکو رابطه جنسی در آمریکا رابطه جنسی بازیگران چرا حجاب لازم است ترویج فساد در سینما تجاوز جنسی در غرب تجاوز جنسی در آمریکا برهنگی زنان خارجی بازیگران هالیوود بازیگر زیبای هالیوود امنیت زندگی در آمریکا اخبار سینما اخبار بین المللی امروز ابتذال در سینما آزار جنسی زنان و دختران آزادی زنان در غرب آزادی در آمریکا

مدیر عامل سازمان ائتلاف خلاق “رابین برانک” گفت: به عبارت دیگر با استفاده از این نظرسنجی ما پنجره ای را باز کردیم که دیگر نمی تواند بسته باقی بماند. در دفتر، در خوابگاه، در زندگی روزمره — در همه جا آزار جنسی، تجاوز جنسی. این یک نوع بیماری همه گیر شد. زمان تغییرات فرا رسیده است.

مدیر اجرایی سازمان “زنان در سینما و تلویزیون” “تری لاولر” (Terry Lawler) گفت: این درصد ناخوشایند است اما تعجب آور نیست. نتایج نشان می دهد که اعضای سازمان ما در طول دهه ها درست می گفتند.

“لاورا پالامبو”، مدیر ارتباطات مرکز ملی خبری آزار جنسی، گفت: هدف و محدوده این مطالعه تمرکز بر مسئله آزار و اذیت جنسی در صنعت سرگرمی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ