بازی امروز استقلال خوزستان و خونه به خونه در جام حذفی

0

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و خونه‌به‌‌خونه بابل پای دیگر فینال مسابقات جام حذفی را مشخص می‌کند، دیداری که امروز (جمعه) با مصاف تیم قعرنشین لیگ برتری و تیم بالانشین دسته‌اولی می‌تواند بسیار نزدیک و البته حساس باشد.

استقلال خوزستان با کسب ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و یکی از نامزد‌های اصلی سقوط به لیگ پایین‌تر به‌حساب می‌آید. شاگردان عبدالله ویسی ابتدا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی تیم میعاد مغان اردبیل را با نتیجه ۵ بر صفر از پیشِ‌رو برداشت و در ادامه با پیروزی ۲ بر صفر ملوان را حذف کرد. آبی‌های خوزستانی در مرحله یک‌چهارم به سد تراکتور‌سازی برخوردند که البته خوش‌شانس بودند و با برتری ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی به نیمه‌نهایی رسیدند.

البته‌ این تیم جنوبی در حالی به استقبال خونه‌به‌خونه می‌رود که این روز‌ها با حاشیه‌ها و مشکلات مختلفی دست‌وپنجه نرم ‌می‌کند، از حاشیه‌های حضور بدون هماهنگی دلفی در تمرینات تیم آیندهوون هلند گرفته تا بحث عدم دریافت مطالبات بازیکنان این تیم که حتی اخیراً چند روزی هم تمرینات این تیم را به تعطیلی کشاند، البته شاگردان ویسی در این بازی میزبان هستند و با توجه به اینکه تماشای این بازی از سوی باشگاه رایگان اعلام شده, می‌توانند روی حمایت هواداران‌شان برای رسیدن به فینال حساب ویژه‌ای باز کنند.

در سویی دیگر اما خونه‌به‌خونه که با راهیابی به نیمه‌نهایی شگفتی‌ساز این مسابقات لقب گرفته‌ در ابتدا راه‌آهن را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و در ادامه دو تیم لیگ برتری مشکی‌پوشان و گسترش‌فولاد را از گردونه مسابقات حذف کرد. شمالی‌ها بعد از تساوی مقابل مشکی‌پوشان در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شدند و در یک‌چهارم نیز گسترش‌فولاد را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند تا خودشان را از حد و اندازه‌ تیم‌های لیگ دسته یکی, بالاتر نشان دهند.

خونه‌به‌خونه که با ۴۹ امتیاز در رده دوم لیگ دسته اول قرار دارد, یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر به‌شمار می‌آید. بازیکنان این تیم با رسیدن به این مرحله, حالا حتی رؤیای قهرمانی جام حذفی را هم در سر دارند تا احتمالاً همزمان با نخستین صعودشان به لیگ برتر, حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز جشن بگیرند، البته جدا از هرنتیجه‌ای که در بازی فردا رقم می‌خورد, تیمی که فینالیست می‌شود باید در فینال مقابل استقلال تهران سخت‌ترین بازی خود را در خرمشهر تجربه کند، استقلالی که این‌روزها بسیار آماده و سرحال است و بازیکنان و کادر فنی این تیم بعد از ناامیدی به قهرمانی لیگ برتر, برای جام حذفی حسابی دندان تیز کرده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خونه‌به‌خونه بابل ساعت ۱۵ امروز جمعه ۱۸ اسفند ۹۶ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ