زمان بازی استقلال تهران و خونه به خونه بابل در جام حذفی

0

دیدار فینال رقابت های فوتبال جام حذفی که طی روزهای گذشته با انصراف تیم خونه به خونه با ابهاماتی مواجه شده بود، طبق برنامه قبلی روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

پس از هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول که منجر به صعود نکردن تیم خونه به خونه بابل به رقابت های لیگ برتر شد، قاسم حسن زاده مالک این باشگاه با ارسال نامه ای رسمی به سازمان لیگ اعلام کرد به علت اتفاقات پشت پرده در لیگ دسته اول، در دیدار فینال جام حذفی شرکت نخواهند کرد.

به دنبال این اظهار نظر و جلسات و مذاکراتی که صورت گرفت در نهایت مسئولان این تیم بابلی راضی به حضور در دیدار فینال شدند و اعلام کردند که روز پنجشنبه برابر استقلال تهران به میدان خواهند رفت.

دیدار فینال رقابت های جام حذفی ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بین تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل در ورزشگاه اروندان خرمشهر برگزار خواهد شد تا قهرمان این دوره مشخص شود.

مسیر آبی پوشان پایتخت تا فینال 

تیم فوتبال استقلال تهران دیدار ابتدایی خود را با علیرضا منصوریان انجام داد و موفق شد در سیرجان با نتیجه ۲ بر ۱ شاگردان وینکو بگوویچ را شکست دهد. آنها در ادامه و به دلیل نتایج ضعیف علیرضا منصوریان، وینفرد شفر را به تیم خود اضافه کردند و در ادامه موفق شدند با پیروزی ۲ بر ۱ برابر نساجی مازندران به مصاف با ایران جوان بوشهر برسند. در دیدار بعدی استقلالی ها در یک مصاف یک طرفه در ورزشگاه آزادی موفق به شکست ۳ بر صفر تیم بوشهری شدند تا برای صعود به فینال به جدال صنعت نفت آبادان بروند که پرسپولیس را حذف کرده بود. این مسابقه در آبادان برگزار شد و در نهایت استقلالی ها در یک بازی پرفشار موفق به شکست ۲ بر ۱ میزبان شدند و به فینال راه یافتند.
نکته ای که در مورد بازی های استقلال وجود داشت، این بود که آنها با غلبه بر سه تیم لیگ یکی و پیروزی برابر صنعت نفت آبادان که تنها تیم لیگ برتری در میان حریفان آنها به شمار می رفت، به فینال راه یافتند، اما مسیر تیم خونه به خونه دشوارتر بوده است.

مسیر قرمزپوشان خونه به خونه تا فینال 

خونه به خونه نیز مانند استقلال تا رسیدن به فینال از دو مربی استفاده کرده است. آنها جام حذفی را با جوادنکونام آغاز کردند و موفق شدند در اولین مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ راه آهن را در خانه این تیم شکست دهند. در ادامه آنها شاگردان علیرضا مرزبان (سرمربی وقت سیاه جامگان) را در ضربات پنالتی شکست دادند و در یکی از سخت ترین دیدارهای خود موفق به شکست ۲ بر صفر شاگردان فیروز کریمی (گسترش فولاد تبریز) در خانه شدند تا به مصاف نیمه نهایی و استقلال خوزستان برسند. البته پیش از این دیدار جواد نکونام از تیم جدا شد و اسکوچیچ که جام حذفی برایش از اهمیت ویژه ای برخوردار بود، هدایت این تیم را برعهده گرفت و امروز موفق شد در مصاف با استقلال خوزستان خونه به خونه را به فینال مسابقات برساند.

همانطور که مشخص است، تیم خونه به خونه برخلاف استقلال تهران برای رسیدن به فینال مسابقات با سه تیم لیگ برتری جدال کرد و در نهایت جواز صعود را به دست آورد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ