افزایش چند هزار درصدی واردات از کشورهای آفریقایی! +جدول

0

تسنیم نوشت: بررسی آمارهای تجارت خارجی کشور در ۱۱ ماهه منهای به بهمن ماه نشان می‌دهد، میزان واردات از برخی کشورها به صورت قابل توجهی افزایش یافته است.

به عنوان مثال در صدر  فهرست کشورهایی که بیشترین افزایش  واردات به ایران را داشته‌اند، اتیوپی قرار گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳۸۰ درصد افزایش واردات داشته است. در این مدت افزایش واردات از نیجریه، ۱۵۹۰ درصد و همچنین واردات از تانزانیا ۸۰۰ درصد افزایش یافته است. واردات از ساحل عاج و تونس نیز نزدیک به ۱۷۰ درصد افزایش یافته است.

از طرفی میزان واردات از  کشور پاراگوئه در مقایسه با ۱۱ ماهه منتهی به بهمن سال قبل با رشد ۳۳۰۰ درصدی رو به روشده است. در این مدت واردات از اروگوئه به عنوان کشور دیگری از حوزه امریکای لاتین با  افزایش ۲۴۰۰  درصدی همراه شده است.

واردات در دولت حسن روحانی نقد عملکرد دولت روحانی عملکرد دولت تدبیر و امید روحانی عملکرد اقتصادی دولت روحانی سود واردات دولت حسن روحانی دنیای اقتصاد اقتصاد نیوز آمار واردات و صادرات

گفتنی است، تا زمان تنظیم این خبر اطلاعات مربوط به جزییات اقلام وارداتی کشورها در یازده ماهه منتهی به بهمن در سایت گمرک منتشر نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ