خانه / مد و زیبایی / چگونه هیکل ساعت شنی داشته باشیم؟

چگونه هیکل ساعت شنی داشته باشیم؟

ورزش برای اندام ساعت شنی ، مدل هیکل ساعت شنی ، رسیدن به اندام ساعت شنی ، مشخصات اندام ساعت شنی ، لباس مناسب اندام ساعت شنی ، چطوری هیکل ساعت شنی داشته باشیم

فرم‌های مختلفی برای اندام بانوان وجود دارد: از سیب و گلابی گرفته تا موز و … اما ایده‌آل ترین فرم اندام که همه دوست دارند آن را داشته باشند فرم ساعت شنی است. یعنی اندامی که در بالاتنه و پایین تنه انحنای لازم را داشته و کمر باریکی داشته باشد. چطور می‌توان این فرم از اندام را تداعی کرد؟ این مقاله را بخوانید تا بدانید چطور اندام ساعت شنی داشته باشید.

ورزش برای اندام ساعت شنی مدل هیکل ساعت شنی کمر باریک شدن فرم بدن ساعت شنی زیبایی باسن و ران زیبایی اندام زنان زیبایی اندام تناسلی زنان زن و دختر کمر باریک روش بزرگ كردن سينه و باسن چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم چگونه باسنی برجسته داشته باشیم جذابیت جنسی بهترین ورزش برای تناسب اندام خانمها بزرگ كردن ران و باسن انواع فرم بدن زنان اندام زیبای دختر

برخی افراد مثل اسکارلت یوهانسون، سوفیا ورگارا و سلما هایک به طور طبیعی صاحب این فرم از اندام هستند که ارتباطی هم به چاقی و لاغری شخص ندارد و تنها نوعی تناسب میان ابعاد بدن است. اگر شما جزو این افراد نیستید نگران نباشید تنها با انتخاب لباس مناسب و تغییرات جزیی در استایل می توانید با خطای دید اندام ساعت شنی داشته باشید.

۱- بالاتنه حجیم

استفاده از لباس‌هایی که در یقه دارای تزئین و سنگ دوزی و چین و رافل باشند، ایجاد سرشانه های حجیم با استفاده از اپل و حجم دادن به بازوها با پوشیدن لباس‌هایی که آستین پف دار دارند می‌تواند حجم بالاتنه را افزایش دهد و با خطای دید اندام خود را به فرم ساعت شنی نزدیک کنید.

۲- بستن کمربند

نکته مهم دیگر بستن کمربند است. کمربند علاوه بر این که قسمت میانی بدن شما را باریک‌تر می‌کند باعث می‌شود که بدن به دو بخش تقسیم شود و حجم این دو بخش بیشتر مشخص باشد. هرچه کمربند عریض تر باشد کمر باریک تر به نظر خواهد رسید.

۳- دقت درباره لباس های پایین تنه

شلوار جین تنگ را کنار بگذارید و به دنبال مدل‌هایی بروید که فاق بلند و دمپا گشاد هستند. این انتخاب باعث می‌شود حجم پایین تنه افزایش یافته و روی باریکی کمر تاکید شود.

برنامه ورزشی ساعت شنی

۱ – تمرین هیپ افزایش سایز باسن

عضلات ران های شما هستند تا از minimus ماهیچه سرین، گلوتئوس ماکسیموس (Maximus) و همچنین به عنوان latae تانسور fasciae ساخته شده است. اگر شما می خواهید به استفاده از ورزش به باسن خود را برجسته نگاه دارید یا گسترده تر ،شما نیاز به کار بر روی ساخت این عضلات با انجام حرکات ورزشی هستید.

توصیه می شود که کسانی که می خواهند به گسترش باسن خود باید تمرینات که کار چندین قسمت از بدن خود را در همان زمان به جای تمرکز بر فقط عضلات اطراف باسن خود را انجام دهد.

شما باید حداقل سه روز غیر متوالی در هفته به مدت حدود ۴-۵ هفته آموزش قبل از شما شروع به دیدن نتایج جدی است. Lunges برگزاری یک جفت دمبل را در دست خود را یک گام بزرگ به جلو با پای چپ خود را و خم شدن زانو خود را به خودتان پایین تر به زمین.

پشت خود را صاف نگه دارید و فشار را با پاهای خود را به خودتان را به بازگشت به موقعیت شروع خود را پس از آن تکرار ورزش با پای راست. انجام ۱۰-۱۲ تکرار را برای هر پا.

اسکات بایستید و پای خود را در اطراف عرض شانه در حالی که برگزاری دمبل در دو طرف خود را. سفت هسته خود را بکشد و پشت خود را تا راست و خم شدن زانو خود را به کاهش بدن خود را تا زمانی ران خود را موازی با زمین هستند. بازگشت به موقعیت شروع خود را و تکرار ورزش ۱۰-۱۲ بار.

یوگا چند یوگا می تواند کمک به ساخت عضله و افزایش انعطاف پذیری خود را که می تواند کمک باسن خود را نگاه گسترده تر است. انجام یوگا امتداد مثل کبوتر، قورباغه، صورت گاو یا مارمولک می تواند کمک به رسیدن به اهداف خود و ورزش های دیگر در روال خود را ساده تر برای مدیریت.

ورزش برای اندام ساعت شنی مدل هیکل ساعت شنی کمر باریک شدن فرم بدن ساعت شنی زیبایی باسن و ران زیبایی اندام زنان زیبایی اندام تناسلی زنان زن و دختر کمر باریک روش بزرگ كردن سينه و باسن چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم چگونه باسنی برجسته داشته باشیم جذابیت جنسی بهترین ورزش برای تناسب اندام خانمها بزرگ كردن ران و باسن انواع فرم بدن زنان اندام زیبای دختر

۲ شیوه های رایج از آن پروتئین و کربوهیدرات بیشتر.

شما باید رژیم غذایی خود را با غذاهایی که دارای مقدار زیادی از کربوهیدرات و پروتئین به بدن، اما اجتناب از نوشابه، چیپس و دیگر تنقلات. کربوهیدرات مثل نان یا ماکارونی شما را با انرژی شما می توانید برای کامل انجام ورزش خود و پروتئین به شما کمک خواهد کرد.

اندام ساعت شنی : این فرمت بدنی دارای انحنا و قوس است.  قسمت قفسه سینه و باسن متناسب با یکدیگر هستند. بهترین لباس برای این نوع فرم بدنی تکیه بر دور کمر باریک است.

شکل بدن: شما دارای یک دور کمر کوچک، ران های قوس دار، و یک بالاتنه توپر هستید.
لباس مناسب: لباس های یقه باز و بالا تنگ و کمر دار
دلیل: چون کمر شما را برجسته تر نشان خواهند داد و باعث افزایش فرم منحنی بدن شما می شود.

انتخاب لباس برای بدن های ساعت شنی

شکل بدن ساعات شنی
این نوع بدن از وسط تو رفته و دارای کمر باریکی است.

بهترین لباس ها

پیراهن و مانتوی چپ و راستی، کمربند پهن، شلوار دمپا گشاد و غیره. البته نه لزوما همزمان

بدترین لباس ها

پلیورهای بی شکل گشاد، مگر این که روی آن از کمربند استفاده کنید.

پیراهن های بهشتی بدن ساعت شنی

• پیراهن های چپ و راستی و مدل های رسمی.
• یقه های باز، قلبی و هفتی عالی هستند.
• پیراهن های بالا تنگ و دامن دار و دکلته رویایی اند.

پیراهن های جهنمی بدن ساعت شنی

• یقه های ی صاف
• اگر تو پر هستید، لباس با بالا تنه ی چین دار یا پاپیون دار
• اگر پایین تنه تان سنگین است، دامن های تنگ

بلوز های مناسب بدن ساعت شنی
هنگامی که صحبت از بلیز است، بیشتر روی لباس های جذب و اندازه ی بدن تمرکز کنید، به خصوص اگر قسمت پایین تنه ی لباس تان حجم بیشتری دارد.

بلوز های بهشتی بدن ساعت شنی

• یقه های هالتری و مربعی
• ژاکت جذب
• اگر بالا تنه ی کوتاه دارید، آن را با خطوط عمودی بلند به نظر برسانید.

نظرتان را ثبت نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

*