فروش دختران نوجوان به عنوان عروس فقط به قیمت ۷۵ هزار تومان !! + عکس

0

فروش دختران نوجوان در بین خانواده های فقیری که توان بزرگ کردن و جهیزیه دادن به دخترشان را ندارند حسابی روایج پیدا کرده است .

 در برخی از فقیرترین ایالات هند که تعداد دخترها بیشتر از پسرهاست، دختران به عنوان عروس کمتر از ۱۵ پوند فروخته می شوند. به گزارش تلگراف، براساس نظرسنجی که از سوی یکی از سازمان های برجسته حقوق زنان هند انجام شده، یک دختر ۱۵ ساله حدوداً ۱۵ پوند به خانواده ای در ایالت هاریانا (Haryana) فروخته می شود.

لو رفته دختر هندی قیمت عروس قیمت دختر فیلم دختر هندی فروش عروس فروش زن فروش دختر زن هندی دختران هندی دختر هندی

براساس نظرسنجی که از ده هزار خانواده در ایالت هاریانا (Haryana) انجام شده، تصور می شود یکی از شایع ترین سنتهای غلط هند، یعنی دخترکشی در این منطقه رواج دارد. همچنین ۳۱۸ مورد از دخترانی که به عنوان عروس از سوی خانواده هایشان فروخته شده بودند، کشف شد. بسیاری از این زنان اهل ایالت بیهار (Bihar)، بنگال غربی (West Bengal) و اوتارپرادش (Uttar Pradesh) هستند که در زمره سه تا از فقیرترین ایالات هند به شمار می آیند.

 بسیاری از این دختران به دامادهایی از قبیله جات (Jat) که به طور سنتی خواستار خرید جهیزیه از خانواده عروس هستند، فروخته می شود. بسیاری از این ازدواج ها از سوی دلالانی که در آژانسهای تجاری فعالیت می کنند، ترتیب داده می شود.

لو رفته دختر هندی قیمت عروس قیمت دختر فیلم دختر هندی فروش عروس فروش زن فروش دختر زن هندی دختران هندی دختر هندی
این دختران ۱۵ پوند تا ۲ هزار پوند معامله می شوند که این مبالغ به خانواده های آنها پرداخت می شود. البته از این میان تنها هفت خانواده گفته اند که سهم شان را از این پول دریافت کرده اند. اخیراً ایالت هاریانا (Haryana) دچار کمبود شدید دختر شده و تعداد دختران در برابر پسران به شدت کاهش پیدا کرده است.
تقاضاها برای داشتن فرزند پسر باعث افزایش آزمایشهای غیرقانونی تعیین جنسیت و سقط جنین شده است. همچنین بالا بودن هزینه های سرسام آور مراسم عروسی و خرید جهیزیه برای دختران، تقاضاها برای داشتن فرزند دختر را کاهش داده است. در سال ۲۰۰۹ در فریدآباد (Faridabad)، شهری در دهلی نو میانگین نوزادان دختر متولد شده، ۹۰۳ دختر در برابر هزار پسر بود که این رقم در سال جاری به ۸۷۷ نوزاد دختر در برابر هزار نوزاد پسر کاهش یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ