قاچاقچیان مواد مخدر در آمریکا اعدام می شوند!

0

دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر درحال به قتل رساندن هزاران نفر هستند و «حتی به زندان هم نمی روند» خواستار مجازات مرگ برای این افراد شد.

وی در سخنرانی اش در پنسیلوانیا گفت، که کشورهایی مانند سینگاپور و چین به دلیل مجازاتهای شدیدتر دارای میزان پایینتری از جرایم مواد مخدر هستند.

ترامپ دراین باره گفت: اگر شما کسی را بکشید با مجازات مرگ مواجه خواهید شد و یا به حبس ابد محکوم می‌شوید. تنها راه مبارزه با مواد مخدر از طریق اعمال مجازاتهای شدید است.

وی افزود: این افراد درحال کشتن کودکان و فامیل های ما هستند و ما باید برای این مسئله چاره‌ای بیاندیشیم. به نظرم این بحثی است که باید در مورد ان فکر کنیم.

ترامپ در این تجمع گفت: یک قاچاقچی مواد مخدر در طول زندگی خود ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ نفر را به قتل می‌رساند… شما می‌توانید هزاران نفر را به قتل برسانید و تنها برای ۳۰ روز زندانی شوید.

رئیس جمهوری امریکا ادامه داد: آنگاه تعجب می‌کنید که چرا دارای مشکل هستیم — به همین دلیل است، دوستان، به نظرم نباید خود را گول بزنیم.

وی سپس گفت: نمی‌دانم که این کشور آماده این مسئله هست یا خیر.

ترامپ بیش از یک ساعت در پشتیبانی از ریک ساکون، نماینده جمهوریخواهان در انتخابات مجلس نمایندگان صحبت کرد. ساکون در رقابت شدید با کونور لمب، تفنگدار پیشین نیروی دریایی و دادستان پیشین فدرال است، که تاکنون هرگز در این انتخابات شرکت نکرده است.

یادآوری می کنیم، که در ایالات متحده امریکا برای اعدام محکومان به مرگ در ایالت های مختلف از پنج روش عمده اعدام به وسیله تزریق مواد مرگبار، چوکی الکتریکی،گاز مرگبار، جوخه آتش و طناب دار استفاده می شود.

این در حالیست، که امریکا یکی از دولت هایی است که طی دهه های گذشته خود را یکی از مدافعان اصلی حقوق بشر در دنیا معرفی کرده و خود را صاحب حق می داند که هرکجای جهان که نسبت به حقوق بشر بی توجهی می شود موارد نقض حقوق بشر را اعلام و حتی محدودیت هایی را برای ناقضان حقوق بشر در نظر بگیرد. طی این دهه ها همواره مشخص شده است که حقوق بشر تنها بازیچه ای در دست دولت امریکا بوده و در حقیقت حقوق بشر تا جایی برای امریکا ارزشمند بوده، که منافع این کشور را تأمین کند. حقیقت امر حقوق بشر برای امریکا این است که در قالب بیانیه ها و بندهای مختلف در حمایت از حقوق بشر اقدام به دخالت در امور کشورهای دیگر کرده و به دنبال پیاده کردن سیاست های خود در سایر کشورهای دنیا است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ