دلار و سکه دوباره اوج گرفت + قیمت جدید

0

در پی افزایش بهای جهانی طلا و تاثیر آن در بازار داخلی هم اکنون دلار در پایتخت با ارزش ۳۰۱۸ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ارزش ۹۸۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

به گزارش ساتین : از روزهای گذشته بازار داخلی تحت تاثیر نوسانات جهانی طلا و البته افزایش حجم تقاضا با توجه به سپری شدن روزهای پایانی سال قرار گرفته است و همین امر افزایش قیمت‌ها را در بخش طلا و ارز به همراه داشته است.

با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید ارز به منظور سفرهای نوروزی قیمت‌ها در بازار داخلی افزایش یافته به نحوی که هم اکنون دلار که مدت‌ها بود زیر قیمت ۳۰۰۰ تومان در نوسان بود به ۳۰۱۸ تومان رسیده و با این قیمت به متقاضیان فروخته می شود.

هم اکنون در خیابان فردوسی صراف‌ها یورو را با قیمت ۴۱۴۰ تومان، پوند انگلیس را با قیمت ۵۰۰۰ تومان، درهم امارات متحده عربی را با قیمت ۸۱۹ تومان و یوان چین را با قیمت ۵۰۰ تومان به مردم می فروشند.

در بازار سبزه میدان نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم با ارزش ۹۸۹ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی با ارزش ۴۹۵ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی با ارزش ۲۹۵ هزار تومان و سکه یک گرمی با ارزش ۱۹۵ هزار تومان قیمت گذاری شده و فروخته می شود.

همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی ۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان و هر اونس طلای جهانی ۱۳۳۳ دلار ارزش گذاری شده و مورد معامله قرار می گیرد.

تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ