ساعت بازی امشب آرسنال و آث میلان +پیش بازی

0

آیا میلان نتیجه رفت را جبران کرده و صعود می کند، یا آرسنال در ادامه نتایج مثبتش، به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا صعود خواهد کرد؟

آرسنالی ها که فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارند، در لیگ اروپا به جستجوی کسب قهرمانی و کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند. آرسنال در دیدار رفت مقابل میلان قدرتمند این روزها، به پیروزی ۲-۰ رسید و حالا در خانه با خیالی راحت در زمین ظاهر خواهد شد. ونگر به شدت تحت فشار است و تنها راهی که بتواند کمی از این فشار خارج شود، کسب قهرمانی در لیگ اروپاست و باید دید که در دیدار امروز چه عملکردی از آنها خواهیم دید.

در آن سو شاگردان گتوزو در ۱۵ بازی اخیر خود تنها ۱ شکست کسب کرده اند که به دیدار مقابل آرسنال بازمی‌گردد. آنها در خانه ۲-۰ مغلوب شده اند و حالا  به لندن سفر می‌کنند که این نتیجه را جبران کنند. شاگردان گتوزو در فرم خوبی قرار دارند و امیدوارند با اتکا به همین فرم، معجزه ای در امیریتس رقم بزنند.

میلان، کونتی و آباته را در اختیار ندارد و آرسنال کازورلا، لاکازت و اوبامیانگ را به صورت قطعی در اختیار نخواهد داشت و حضور مونرئال، مصطفی و بیرین هنوز مشخص نیست.

بررسی وضعیت دو تیم

بازی رفت دو تیم، در حالی که انتظار می رفت با پیروزی قاطع میلان همراه باشد، با بازی بد و ناامید کننده روسونری، ۲-۰ به سود آرسنالی ها خاتمه یافت تا شیاطین، وضعیت را علیه خود ببینند. دو تیم پس از بازی رفت موفق به پیروزی در لیگ شدند. آرسنال ۳-۰ واتفورد را شکست داد و میلان هم در زمین سخت جنوا، ۱-۰ این تیم را شکست داد. در این بازی میلان چیزی برای از دست دادن ندارد. شاگردان گتوزو در مصاحبه های خود اعلام کردند تا پایان برای صعود خواهند جنگید، اما این کار مستلزم به نمایش گذاشتن یک بازی عالی است. در سوی دیگر آرسنال به جز لاکازت مهره مصدوم دیگری ندارد و می خواهد با کنترل بازی، صعودش را به دور بعد قطعی کند. این تنها شانس توپچی های لندن برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم

آرسنال (۱-۳-۲-۴): اوسپینا، مونرئال، کوشیلنی، موستافی، بیرین، ژاکا، رمزی، اوزیل، مخیتاریان، ویلشر، ولبک

میلان ( ۲-۴-۴):  دوناروما، بونوچی، رومانیولی، رودریگز، بورینی، بیلیا، کسیه، بوناونتورا، سوسو، کوترونه، آندره سیلوا

غایبان بازی

نتیجه بازی آرسنال نتایج جام یوفا لیگ اروپا یوفا فهرست بازیکنان آرسنال بازی امشب آرسنال اسامی بازیکنان میلان آث میلان ایتالیا

نکات آماری بازی

آرسنال در ۵ بازی از ۷ بازی قبلی در لیگ اروپا کلین شیت کرده است.

آرسنال از ۱۱ مرحله قبلی که در آن ها در دور رفت پیروز بوده، صعود کرده است.

هیچ تیم ایتالیایی پیش از این در لیگ اروپا و در لندن، موفق به پیروزی نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ