تولید نیسان کیکس در ایران +عکس ،قیمت و مشخصات

0

شرکت پارس خودرو به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت سایپا در گذشته محصولاتی از برند نیسان مانند مدل ماکسیما و تینا را به بازار عرضه کرده است و در مدل ماکسیما نیز موفقیت خوبی در فروش را کسب کرد.

در حال حاضر نیز انتظار می رود کراس اورر این برند یعنی مدل کیکس در سال ۹۷ بازار شود. این خبر ممکن است برای دوست داران برند نیسان بسیار خوش آیند باشد چرا که با توجه به قیمت بالای محصولات وارداتی نیسان امکان خرید محصولات این برند برای بسیاری از افراد کم شده است اما با مونتاژ این خودرو توسط سایپا بازار کراس اوورها نیز متحول خواهد شد.

برای نیسان کیکس دو نوع پیشرانه ۱.۶ لیتری یکی با حداکثر توان ۱۱۳ اسب بخار و دیگری با حداکثر توان ۱۱۸ اسب بخار در نظر گرفته شده است و جعبه دنده های دستی و اتوماتیک CVT نیز در بازار جهانی برای این خودرو قابل سفارش است. با توجه به نیاز بازار انتظار می رود سایپا نیز این خودرو را با جعبه دنده اتوماتیک عرضه کند.

معرفی خودرو مشخصات نیسان کیکس محصولات جدید سایپا قیمت نیسان کیکس قیمت محصولات پارس خودرو قیمت خودرو جدید سایپا خودروهای 2018 در ایران تازه های خودرو در ایران بررسی خودرو اخبار پارس خودرو Nissan Kicks

مجله مشهور Quatro Rodas در برزیل نیسان کیکس را بهترین خرید سال ۲۰۱۷ در کلاس SUV معرفی کرده است.

نیسان کیکس ۱٫۶ SV با تکیه بر طراحی و قیمت مناسب خود، گزینه‌های دیگر را شکست داد. خبرنگاران فنی خودرو در مورد آن چنین گفتند:

«نیسان کیکس بهترین تعادل میان امکانات و قیمت را برقرار کرده است. نیسان کیکس یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروها در این کلاس از نظر نگهداری و مالکیت است و از نظر قیمت لوازم یدکی و هزینه نگهداری در کارکرد کمتر از ۶۰ هزار کیلومتر، جزو ارزانترین‌ها محسوب می‌شود.»

تولید نیسان کیکس در برزیل در ماه ژوئن در مجموعه صنعتی نیسان در شهر ریسنده در ایالت ریو دو ژانیرو آغاز شد. با تکیه بر تولید محلی، اکنون پرفروش‌ترین مدل برند نیسان در بازار داخلی برزیل، با تنوع بیشتر، امکانات استاندارد جدید، تجهیزاتی که اولین بار در این کلاس عرضه می‌شوند و ترکیب رنگ‌های دوگانه برای بدنه ارائه می‌شود.

نیسان کیکس یک خودروی کاربردی است که برای غلبه بر شرایط شهری ساخته شده است. کیکس یکی از اولین مدل‌هایی است که از فلسفه حمل‌ونقل هوشمند نیسان برخوردار می‌شود. این یک اقدام نوآورانه در درازمدت است که نحوه انتخاب سیستم انتقال قدرت برای خودروها، نحوه رانندگی با آنها و آمیزش آنها با جامعه را دگرگون می‌کند. نیسان کیکس ترکیبی از نوآوری‌های فناوری، ضریب آیرودینامیک پایین، سبک‌ترین وزن در کلاس خود و یک سیستم انتقال قدرت پیشرفته به همراه جدیدترین نسل گیربکس XTronic ضریب پیوسته است.

بررسی نیسان کیکس مدل ۲۰۱۸ (NISSAN KICKS)

نیسان کیکس یکی از خودرو هایی است که می توان گفت از نظر فنی در کنار خودرویی همانند نیسان جوک قرار می گیرد.ولی کسانی که ظاهر خودروی نیسان جوک را می پسندند می توانند نیسان کیکس را به عنوان یک جایگزین برای آن بدانند.نیسان کیکس را باید یک خودرو کراس اور دانست که اولین نسل آن سال ۲۰۱۶ تولید شد و بیشترین فروش آن نیز در کشور برزیل بوده است.

در طراحی نیسان کیکس مدل ۲۰۱۸ باید به جلو پنجره جدید وی شکل با قاب کرومی ضخیم اشاره کرد.لوگوی نیسان در وسط حود نمایی می کند ،چراع های خودرو از نوع بومرنگی هستند و سقف خودرو نیز از نوع شناور خواهد بود.

نیسان کیکس بر اساس همان پلت فرم استفاده شده در نیسان جوک تولید شده است و دارای موتور  ۱۵۹۸ سی سی با خروجی قدرت ۱۱۸ اسب بخار و گشتاور ۱۴۹ نیوتن بر متر است.این نیرو و گشتاور توسط گیربکس CVT به چرخ ها منتقل می شود و می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ در مدت ۱۲ ثانیه بدست آورد و به بیشترین سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

معرفی خودرو مشخصات نیسان کیکس محصولات جدید سایپا قیمت نیسان کیکس قیمت محصولات پارس خودرو قیمت خودرو جدید سایپا خودروهای 2018 در ایران تازه های خودرو در ایران بررسی خودرو اخبار پارس خودرو Nissan Kicks

ابعاد نیسان کیکس (طول و عرض و ارتفاع)

ابعاد نیسان کیکس به ترتیب شامل طول ۱۵۹۰ میلی متر ، عرض ۱۷۶۰  میلی متر  ،ارتفاع ۴۲۹۰ میلی متر  و دارای فاصله بین دو محور ۲۶۱۰ میلی متر  است.

نیسان کیکس همچنین دارای وزنی معادل ۱۱۴۵ کیلوگرم است و دارای قیمت ۵۶۰۰۰ درهم در مدل بیسیک و ۶۹۰۰۰ درهم در مدل فو آپشن است.

سایر مشخصات خودرو :

دیفرانسیل جلو
رینگ‌ ۱۶ اینچی
ریل‌های سقفی
اسپویلر عقب
تریم نقره‌ای جلو
صندلی‌های تاشو ۶۰/۴۰
کی لس
تهویه مطبوع دستی
۲ عدد بلندگو
USB
اتصالات بلوتوث
۲ کیسه هوا
ABS
EBD
ESP
کمک هیل
نمایش  فشار باد لاستیک‌
تشخیص اجسام متحرک (MOD)
سنسور پارک
کیسه‌های هوای جانبی
چراغ های LED
دی لایت
چراغ‌های اتوماتیک
چراغ‌های  مه شکن
تهویه مطبوع اتوماتیک
کلید هوشمند
مکان یاب
صفحه نمایش ۷ اینچی
سیستم کنترل پایداری (ESP)
کنترل کشش فعال

مشخصات کلی نیسان کیکس (سفارش امارات)

  • حجم موتور: ۱۵۹۸ سی‌سی
  • توان: ۱۱۸ اسب بخار
  • گشتاور: ۱۴۹ نیوتن‌متر
  • شتاب صفر تا صد: ۱۲ ثانیه
  • حداکثر سرعت: ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
  • طول/عرض/ارتفاع: ۴۲۹۰/۱۷۶۰/۱۵۹۰ میلی‌متر
  • فاصله بین دو محور: ۲۶۱۰ میلی‌متر
  • وزن خالص:۱۱۴۲ کیلوگرم
  • نوع گیربکس: اتوماتیک CVT
  • محل ساخت نسخه‌های صادراتی به امارات: کشور مکزیک
  • قیمت: ۵۶,۳۰۰ الی ۶۸,۵۰۰ درهم (بسته به تیپ مربوطه)

عکس های داخل و خارج نیسان کیکس مدل ۲۰۱۸

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ