ترامپ از بازیگر زن فیلمهای مستهجن درخواست غرامت کرد!

0

در پی جنجال برانگیز شدن رابطه غیراخلاقی «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با «استورمی دنیلز»، بازیگر زن فیلم های مستهجن، «مایکل کوهن»، وکیل ترامپ، این زن را به نقض توافق محرمانه ای که امضا کرده بود، متهم کرد و گفت که این حق را دارد از او ۲۰ میلیون دلار خسارت دریافت کند.

وکیل شخصی ترامپ این اتهامات را روز جمعه در دادگاه علیه استورمی دنیلز مطرح کرد. وی گفت: هر بار که او بخشی از جزئیات توافق محرمانه ای که امضا کرده بود را نقض کرده است، باید یک میلیون دلار خسارت به ما بدهد و او تاکنون حدود ۲۰ بار این توافق را نقض کرده است.

وکیل این بازیگر نیز در واکنش به این درخواست وکیل ترامپ اعلام کرد: «اینکه یک رئیس جمهور آمریکا از یک شهروند معمولی مبلغ ۲۰ میلیون دلار خسارت درخواست می کند، بسیار جالب است؛ آن هم شهروندی که فقط می خواهد حقیقت را به مردم بگوید. مسلما این یک اقدام بی سابقه در تاریخ ما خواهد بود. ما هرگز کوتاه نمی آییم و هرگز نمی ترسیم.»

درخواست خسارت وکیل ترامپ از استورمی دنیلز در دادگاه یک روز پس از آن صورت گرفت که اخباری منتشر شد درباره اینکه در تاریخ ۲۵ مارس قرار است یک مصاحبه با این بازیگر زن فیلم های مستهجن از تلویزیون پخش شود.

روزنامه وال استریت ژورنال پیشتر فاش کرد که وکیل ترامپ برای اینکه رابطه نامشروع «استورمی دنیلز» معروف به «اسفانی کلیفورد» را با دونالد ترامپ پنهان کند، به او مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت داده است. وکیل ترامپ در ابتدا وجود چنین توافقی را تکذیب کرد؛ اما چندی پیش اعلام کرد که این پول را از جیب خودش به استفانی کلیفورد پرداخته است.

چندی پیش نیز وکیل این بازیگر زن به وکیل ترامپ نامه ای نوشت و در آن از رئیس جمهور آمریکا خواست که در ازای بازپرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به او، با پایان دادن به این توافق محرمانه موافقت کند؛ زیرا در صورت فسخ این توافق پنهانی، استفانی می تواند آزادانه درباره رابطه غیراخلاقی اش با ترامپ صحبت کند. وی همچنین اجازه خواهد داشت هرگونه فیلم، عکس و یا پیامی که در ارتباط با رابطه اش با رئیس جمهور آمریکا بوده است را آزادانه در اختیار عموم قرار دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت «اسنشال کانسالتنتز» که مایکل کوهن از آن برای پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به بازیگر زن فیلم های مستهجن استفاده کرده بود، روز جمعه تلاش کرده است پرونده ترامپ و این بازیگر را از دادگاه کالیفرنیا به دادگاه فدرال منتقل کند؛ زیرا استورمی دنیلز و ترامپ ساکن کالیفرنیا نیستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ