کتایون ریاحی در برنامه دورهمی از ماجرای عاشق شدن جنجالی اش گفت +عکس

0

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر بود.

گفتگوی مهران مدیری با کتایون ریاحی از نویسندگی این بازیگر آغاز شد و کتایون ریاحی در این باره گفت:من از وقتی سواد خواندن و نوشتن پیدا کردم رویاهایم را می نوشتم و این ادامه پیدا کرد و بعد از آن فیلمنامه نویسی را آغاز کردم و بعدها سراغ بازیگری رفتم و زیر سایه همسایه اولین کار من بود و بعد از آن یک فیلم سینمایی کار کردم که به دلایلی نیمه کاره ماند و بعد از آن پاییزان را کار کردم و دوباره سراغ همان فیلم رفتم اما اولین فیلم سینمایی من پاییزان شناخته میشود.

مهران مدیری به عصبانی شدن خانم ریاحی اشاره کرد و از او پرسید که شما خیلی بد عصبانی میشوید که گفت :بله من عصبانی نمیشوم ولی اگر بشوم خیلی بد میشوم و بی انصافی خط قرمز من است .

همسر کتایون ریاحی مهمان دورهمی امشب فرزند کتایون ریاحی بیوگرافی کتایون ریاحی بیوگرافی فرشید رحیمیان بیوگرافی پوریا رحیمیان اینستاگرام کتایون ریاحی ازدواج کتایون ریاحی

وی در ادامه در خصوص سن خود گفت: سن من را همه می دانند و هرچقدر که به نظر می آیم، همان را می گویند. من متولد دی ماه هستم و دی ماهی ها بی نظیر، صبور و خیلی خانواده دوست هستند و کمی خاصیت رهبری دارند.

ریاحی در ادامه درباره روند بازی خود اظهار کرد: بعد از زیر سایه همسایه یک سینمایی بازی کردم که بنا به دلایلی نصفه کاره ماند و بعد فیلم پاییزان را بازی کردم.

وی در خصوص کم کاری خودخواسته در این سالها گفت: الان ۱۵ سال است که بازی نکرده‌ام؛ گفتم که دیگر بازی نمی‌کنم و یادم است شما در آن زمان گفتید نهایتاً دو سال بتوانم دوام بیاورم! اما اگر بدانم بازی در کاری نقطه عطف بازیگری و کارنامه هنری من می شود، باز هم بازی می‌کنم. هنوز این اتفاق نیفتاده است.

ریاحی در خصوص دلایل خداحافظی اش از بازیگری گفت: دلایل خیلی زیادی داشت؛ خیلی از آنها مربوط می شود به شرایط سینما و دلایل شخصی و … . بخشی که مربوط به سینما می شود، هنوز ادامه دارد و احساس می کنم آن بلوغی که سینما و سینماگران ما باید به آن برسند را نداریم.‌

انتقاد کتایون ریاحی از مهران مدیری درباره رفتن هنرمندان به کرمانشاه

کتایون ریاحی در بخشی از صحبت هایش به ماجرای رفتن هنرمندان به کرمانشاه برای کمک به زلزله زده ها اشاره کرد و از مهران مدیری انتقاد کرد و گفت:در روزهایی که ما هنرمندان که من هم جزوشان بودم به کرمانشاه رفته بودیم من خیلی اتفاقی در یک برنامه دیدم که شما از رفتن هنرمندان به کرمانشاه میگویید و از اینکه برخی از هنرمندان به دلیل خودنمایی به کرمانشاه رفته اند و این صحبت با توضیحات مهران مدیری به نتیجه رسید.

مهران مدیری درباره نقطه عطف بازیگری کتایون ریاحی پرسید که گفت :نقطه عطف بازیگری من هنوز اتفاق نیوفتاده است و آن کاری که بعد از ۱۵ سال بتواند من را جذب کند باید ویژگی های خاصی داشته باشد و یکی از مهم ترین ویژگی آن نقش این است نقش اول فیلم باشد.

کتایون ریاحی در برنامه دورهمی

شب دهم ، سریال پس از باران و یوسف پیامبر سه کاری بود که مهران مدیری به عنوان مهم ترین کارهای کتایون ریاحی به آنها اشاره کرد و زلیخای یوسف پیامبر درباره مهم ترین نقشش گفت:من همه این نقش ها را خیلی دوست دارم اما زلیخا در یوسف پیامبر چیز دیگری بود و بعدها متوجه شدم که از بین چندین نفر که تست دادند و کاندید شده بودند من انتخاب شدم.

در ادامه این صحبت ها کتایون ریاحی به پسرش که اکنون ۳۴ سال دارد اشاره کرد و درباره ارتباط خوب مادر و فرزندی صحبت کرد و در ادامه درباره اوضاع حال حاضر سینما و روی کار آمدن فیلمسازان جوان گفتگویی به میان آمد .

ماجرای عاشق شدن کتایون ریاحی

مهران مدیری در ادامه گفتگو به سوال معروف دورهمی یعنی عاشق شدن رسید و این سوال را از کتایون ریاحی هم پرسید که گفت:من بخاطر این سوال شما میخواستم به برنامه نیام و حتی زیر سرم هم رفتم ، اما پاسخ این سوال را با یک داستان برایتان تعریف میکنم :یک روز ماری عاشق میشود و مدتها در فکر عشقش باقی ماند تا اینکه یک روز جرات پیدا میکند که به مار مورد علاقه اش داستان را تعریف کند ، اما وقتی بعد از مدتها برای گفتن رازش نزدیک آن مار میرود میبیند که مار مورد علاقه اش خیالی بوده و او تمام این مدت عاشق یک شلنگ بوده است . عشق های امروزی ما هم اینگونه شده اند .

مجری دورهمی به صحبت کتایون ریاحی درباره پیر شدن اشاره کرد و گفت :شما جایی گفته بودید که از پیر شدن نمیترسید ، درسته ؟ کتایون ریاحی گفت:بله چون من به پیر شدن به عنوان بزرگ شدن نگاه میکنم و به نظرم وقتی فکر بزرگ شدن باشی پیر شدن معنایی ندارد .

کتایون ریاحی و حامد همایون در برنامه دورهمی

در ادامه این صحبت ها به کتاب های کتایون ریاحی اشاره شد و درباره صفت انسان دوست بودن او حرف هایی به میان آمد و به معضل کمبود آب ، ترافیک و آلودگی هوا که در جامعه بیداد میکند اشاره کرد و در این باره در برنامه دورهمی صحبت کرد.

همسر کتایون ریاحی مهمان دورهمی امشب فرزند کتایون ریاحی بیوگرافی کتایون ریاحی بیوگرافی فرشید رحیمیان بیوگرافی پوریا رحیمیان اینستاگرام کتایون ریاحی ازدواج کتایون ریاحی

در بخش پایانی این گفتگو کتایون ریاحی به ۵ سال کار کردن برای ناشنوایان اشاره کرد و گفت :من تنها بنیاد کاشت حلزونی را اداره میکنم و در طی این ۵ سال آمار ما تفاوت قابل ملاحظه ای با قبل کرده است و در پایان با یک دعا و هدیه ای عجیب از برنامه دورهمی خداحافظی کرد.

کتایون ریاحی به موزه برنامه دورهمی ۱۰ پسر و ۱۰ دختر و دو کودک افغان که موزه دورهمی هزینه شنوایی آنها را تقبل کند هدیه داد و گفت:من فکر میکنم با این هدیه دیگر در هیچ برنامه ای دعوت نشوم .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ