ساعت پخش فیلمهای سینمایی شبکه یک در نوروز ۹۷ +اسامی

0

جشنواره فیلم های سینمایی شبکه یک در نوروز ۹۷

شبکه یک در ایام نوروز هرروز با یک فیلم سینمایی مهمان بینندگان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، فیلم های طلای سیاه به کارگردانی محمد رضا ورزی، مثل یک ستاره زندگی کن به کارگردانی زاک براف ، قتل در قطار سریع السیر شرق به کارگردانی کنت براناگ، آسمانخراش در آتش به کارگردانی رینگو لم ، آخرین قربانی به کارگردانی جان مارتین، گمیچی به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا، ماشین جنگ به کارگردانی دیوید میچاد، ببرهای پرنده به کارگردانی دینگ شنگ، زندگی به کارگردانی دنیل اسپینوزا، دانکرک به کارگردانی کریستوفر نولان، ماجراجویان به کاگردانی استفان فانگ، اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی و معجزه در کوهستان به کارگردانی اسکات واو از ۲۹ اسفند تا ۱۳ نوروز ۹۷ از شبکه یک پخش می شوند.

فیلم سینمایی “طلای سیاه “قرار است روز سه شنبه ۲۹ اسفند ساعت ۲۲ پخش شود.

اما فیلم سینمایی “مثل یک ستاره زندگی کن” محصول سال ۲۰۱۷ آمریکا روز پنجشنبه ۲ فروردین حدود ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی “قتل در قطار سریع السیر شرق” محصول مشترک فرانسه، انگلیس و کانادر و که سال ۲۰۱۷ ساخته شده است حدود ساعت ۱۶ ، سوم فروردین پخش می شود.

فیلم سینمایی “آسمانخراش در آتش” محصول سال ۲۰۱۶ هنگ کنگ روز شنبه ۴ فروردین حدود ساعت ۱۶ پخش می شود.
فیلم سینمایی “آخرین قربانی” محصول سال ۲۰۱۷ محصول مشترک هم یکشنبه ۵ فروردین در همین ساعت پخش می شود.

فیلم سینمایی “ماشین جنگ“، به کارگردانی دیوید میچاد و محصول ۲۰۱۷ آمریکا روز سه شنبه ۷ فروردین ،

فیلم سینمایی “ببرهای پرنده” هم که ساخته چین و محصول سال ۲۰۱۶ این کشور است روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۱۶ پخش می شود.

فیلم سینمایی “زندگی از دیگر” فیلمهای تدارک دیده شبکه یک است که روز پنجشنبه ۹ فروردین پخش می شود این فیلم محصول مشترک سال ۲۰۱۷ است و همانند دیگر فیلم های نوروزی ساعت ۱۶ پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی “دانکرک” هم که محصول مشترک هلند، فرانسه و انگلیس است که در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است روز جمعه ۱۰ فروردین پخش می شود.

فیلم سینمایی “ماجراجویان” هم که محصول سال ۲۰۱۷ هنگ کنگ است روز شنبه ۱۱ فروردین پخش می شود.

فیلم سینمایی “اروند” به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پخش خواهد شد این فیلم به کارگردانی پوریا آذربایجانی محصول سال ۱۳۹۵ است که ساعت ۱۶ پخش می شود.

فیلم سینمایی “معجزه در کوهستان” که محصول سال ۲۰۱۷ کانادا است آخرین فیلم تعطیلات نوروز است که برای بینندگان شبکه یک تدارک دیده شده است و قرار است در روز طبیعت که مصادف با وفات حضرت زینب سلام الله علیها است حدود ساعت ۱۶ پخش می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ