ساعت پخش فیلم های سینمایی شبکه سه در نوروز ۹۷ +اسامی

0

فیلم های سینمایی احمق و احمق تر ،سیانور ،دریاچه ماهی ،فراتر از سرعت، بیگانه ی تنها ، یک شهر تقریبا بی نقص ،محافظ یک آدمکش ، کنگ :جزیره گمشده ، اورست فتح بی پایان ، دیوار بزرگ ، حسابدار ، زیبایی هر اتفاق ، اسنودن ،محافظ یک آدمکش و یتیم خانه ایران ازسه شنبه ۲۹ اسفند ۹۶ تا دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۹۷ مطابق زمان های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد

سه شنبه ۲۹  اسفند -ساعت ۱۰:۰۰
*فیلم سینمایی  احمق و احمق ترDumb & Dumber to به کارگردانی بابی فارللی و پیتر فارللی  است.
در این  درام کمدی که محصول ۲۰۱۴ آمریکا است ،  جیم کری  و   جف دنیلز    به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

این فیلم داستان  هری و لوید دو دوست بسیار قدیمی است که سالیان سال است که با هم زندگی می کنند و به شدت به همدیگر وابسته اند . آنها دائم در تلاشند تا با سرکار گذاشتن هم ، ماجرای  جالبی را برای یکدیگر رقم زده و طرف مقابلشان را غافلگیر کنند . به همین منظور لوید بیست سال پیش خود را به دیوانگی زده و وانمود می کند که دچار معلولیت شده  و فلج است . هری نیز به رسم وفاداری در تمام این سالها از وی پرستاری می کند .  پس از بیست سال  لوید اعتراف می کند که تمام این مدت نقش بازی میکرده و قصد داشته تا رکورد غافلگیری و سورپرایزکردن در رابطه شان را بشکند  و…..

زمان پخش:سه شنبه ۲۹ اسفند -ساعت ۲۲:۲۰
باز پخش:دوشنبه ۱۳ فروردین -ساعت ۱۰:۳۰
*فیلم سینمایی  سیانور به  نویسندگی  مسعود احمدیان و کارگردانی بهروز شعیبی   است  .
این  فیلم سینمایی به تهیه کنندگی سید محمود رضوی  با ژانر تاریخی-اجتماعی ،محصول ایران در سال ۱۳۹۴ است که  مهدی هاشمی ،هانیه توسلی ،بابک حمیدیان  ،بهنوش طبا طبایی،پدرام شریفی     در آن  به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

این فیلم بازگو کننده اختلافات میان دو دسته در سازمان مجاهدین خلق و درگیری میان چهره‌های کلیدی آن   در متن یک داستان عاشقانه نافرجام است.
داستان سیانور در دهه ۱۳۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود.

زمان پخش:چهار شنبه ۰۱ فروردین -ساعت ۱۰:۲۰
باز پخش:یکشنبه ۱۲ فروردین -ساعت ۲۳:۰۰
*فیلم سینمایی  دریاچه ماهی  به نویسندگی مصطفی رستگاری و کارگردانی  مریم دوستی  است  .
این  فیلم سینمایی با ژانر دفاع مقدس ،محصول ایران در سال  ۱۳۹۵  به تهیه کنندگی سعید سعدی است که  افشین هاشمی ،نادر فلاح ،ستاره اسکندری ،لاله اسکندری ،علی دهکردی و حدیثه تهرانی در آن  به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

فیلم دریاچه ماهی نگاهی به وقایع پس از جنگ ایران و عراق دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود.

زمان پخش:پنجشنبه ۰۲ فروردین -ساعت ۰۰:۴۰ بامداد
باز پخش: پنجشنبه ۰۲ فروردین -ساعت ۱۱:۰۰
* فیلم سینمایی  فراتراز سرعت    Overdriveبهکارگردانی  آنتونیو نگرت   است .
بازیگرانی چون  اسکات ایستوود ،آنا آرماس و فردی تورپ   در این  فیلم سینمایی بازی کرده اند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

در خلاصه داستان این  ‌فیلم آمده است: اندرو و گرت دو برادر  که کارشون سرقت ماشین های گران قیمت است، برای سفارش یک سرقت جدید به فرانسه می روند. آنها قرار است یک ماشین لوکس برای یک خریدار سرقت کنند. آنها موفق می شوند و ماشین فوق العاده گران قیمت را به خریدار تحویل می دهند. اما ناگهان در لحظه تحویل ماشین متوجه می شوند این ماشین متعلق به یک خلافکار بزرگ به نام موریر است و …
این فیلم  محصول مشترک فرانسه ،بلژیک  و آمریکا   در سال ۲۰۱۷  باژانر  اکشن- هیجان انگیز است .

زمان پخش:جمعه ۳ فروردین -ساعت ۰۰:۴۰ بامداد
باز پخش: جمعه ۳ فروردین -ساعت ۱۱:۰۰
*فیلم سینمایی بیگانه ی تنها  The Foreigner به کارگردانی مارتین کمپبل است .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

درخلاصه  این فیلم با بازی  کیتی لونگ ،جکی چان و رافوس جونز  آمده است:   کوآن پیرمردی چینی است که با تنها دختر خود در لندن رستورانی کوچک را اداره می کند.  دختر نوجوان کوآن در انفجار یک مغازه توسط گروهی ایرلندی که خود را آی آؤ ای اصیل نامیده اند کشته می شود. کوآن که تنها عضو خانواده خود را از دست داده برای انتقام راهی بلفاست می شود تا از یک وزیر ایرلند شمالی که هنسی نام دارد نام و هویت بمب گذاران را بپرسد. او موفق به دیدار با هنسی می شود ولی هنسی از افشا نام آنها خود داری کرده و …
این درام ژانری اکشن – جنایی دارد ومحصول مشترک انگلستان ،چین و آمریکا   در سال ۲۰۱۷  است .

زمان پخش: شنبه۴ فروردین -ساعت ۰۰:۵۰

باز پخش: شنبه۴ فروردین -ساعت ۱۱:۰۰
*فیلم سینمایی  یک شهر تقریبا بی نقص Un Paese Quasi Perfetto  به کارگردانی  ماسیمو گودیوزواست .
در خلاصه داستان آمده است : دومینیک، دهیار یک روستای پلکانی در ایتالیا است که ۱۲۰ نفر جمعیت دارد. این روستا قبلا به دلیل معدنی که کنارش بوده رونق داشته   ولی با تعطیلی معدن روستا   از رونق می افتد. دومینیک برای باز گرداندن رونق زندگی به روستا تصمیم میگیرد از یک شرکت صنعتی برای احداث کارخانه در اطراف روستا دعوت کند.

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

او بعد از صحبت با رییس کارخانه در می یابد که ملزومات این کار داشتن جمعیت ۲۵۰ نفری و همچنین حضور یک دکتر در دهکده است. دومنیک از یک دکتر زیبایی  دعوت می کند که از شهر رم به دهکده بیاید. دکتر که مدتی ست که بیکار است با بی میلی می پذیرد   و …
فیلم سینمایی  کمدی “یک شهر تقریبا بی نقص” محصول  ۲۰۱۶  ایتالیا  است که   فابیو ولو ، سیلویو اورلاندو ، ناندو پائونه ،کارلو بوچی روسو  و میریام لئونی در آن بازی کرده اند .

زمان پخش:یکشنبه۵ فروردین -ساعت ۰۰:۴۰ بامداد
باز پخش: یکشنبه۵ فروردین -ساعت ۱۱:۰۰
*فیلم سینمایی  کنگ :جزیره گمشده  Kong:Skull Island به کارگردانی جردن وگت  رابرتز  است.
در این  فیلم  که محصول مشترک آمریکا ، چین ، استرالیا و کانادا در سال  ۲۰۱۷   است ،  بری لارسون ،تام هیدل استون ، ساموئل ال جکسون  و جان گودمن  بازی می کنند .   این فیلم سینمایی ژانری فانتزی ، اکشن  و حادثه ای دارد .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

این فیلم داستان در سال ۱۹۷۳ ارتش آمریکا در جنگ ویتنام ناموفق و شکست خورده در حال ترک ویتنام است. اما در این شرایط مردی به نام بیل راندا تصمیم دارد در یک پروژه اکتشافی خود و همراهانش را به یک جزیره ناشناخته به نام جزیره جمجمه برساند چون معتقدند این جزیره به دلیل عدم ارتباط با دنیای بیرون می تواند اسرار زیادی از دنیای وحش داشته باشد. بیل با کمک هلی کوپترهای ارتش و چند سرباز به جزیره وارد می شوند ولی ناگهان    و…..

زمان پخش:دوشنبه ۶ فروردین -ساعت ۰۰:۴۰ بامداد
باز پخش: دوشنبه۶ فروردین -ساعت ۱۱:۰۰
*فیلم سینمایی  اورست :فتح بی پایان Everest: The Summit of  The Gods    به کارگردانی هایدی یوکی هیرایاما   ،محصول  ژاپن  در سال ۲۰۱۶   است .
بازیگران  این فیلم سینمایی با ژانر درام  ، جونیچی اُکادا ،هیروشی آبه ،پیر تاکی ،شان سوک کازاما و تیلن لند آپ هستند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

این فیلم  درباره  ماکوتو فوکاماچی یک عکاس ژاپنی است که یک دوربین قدیمی در خیابانهای نپال پیدا می-کند. او متوجه می¬شود که این دوربین متعلق به جورج مالوری است، مالوری  اولین کسی است که اورست را در ۸ جولای ۱۹۲۴ فتح کرده و سالها پیش در اورست ناپدید شده است. ماکوتو به همراه دوستش راهی اورست می¬شود تا حقایق را درباره این ماجرا کشف کند و…

زمان پخش:سه شنبه ۷ فروردین -ساعت ۰۰:۴۰ بامداد
باز پخش: سه شنبه۷ فروردین -ساعت ۱۱:۰۰
* فیلم سینمایی دیوار بزرگ   The Great Wallبه کارگردانی  یی مو ژانگ    محصول   مشترک   آمریکا ،چین ،هنگ کنگ ، استرالیا و کانادا در سال ۲۰۱۶   است .
بازیگران  این فیلم  سینمایی با ژانر اکشن/مهیج /فانتزی و حادثه ای ،  مت دایمون ،تیان جینگ ،ویلم دافوئه ،اندی لا و پدرو پاسگال   هستند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

داستان  فیلم درباره دو شوالیه انگلیسی واسپانیایی به اتفاق یک گروه ۲۰ نفره برای پیدا کردن و خرید باروت که اختراع چینی ها بوده از اروپا به این کشور سفر می کنند و در طول سفر اکثر افراد گروه خود را از دست می دهند. در بدو رسیدن به سرزمین چین مورد هجوم راهزن ها قرار گرفته و ۵ نفر از آنها موفق به فرار می شوند. شب هنگام در کوه های شمال چین موجودی شبیه به هیولا به آنها حمله کده و سه نفر از آنها را می کشد ولی یکی از آن دو با شمشیر دست هیولا را قطع کرده و هیولافرار می کند. دو شوالیه شبانه راه جنوب را پی می گیرند و …

زمان پخش:چهارشنبه ۸ فروردین -ساعت ۰۰:۰۰ بامداد
باز پخش: چهارشنبه ۸ فروردین -ساعت ۱۰:۳۰
*فیلم سینمایی  حسابدار The Accountant    به کارگردانی  گاوین اُکانر   است .
این فیلم سینمایی محصول آمریکا در سال ۲۰۱۶  است   و بازیگرانی چون بن افلک ،آنا کن دریک ،جی سی سیمونز  و جان برنتال  در آن نقش آفرینی می کنند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

در خلاصه داستان  این درام با ژانر اکشن ،جنایی و مهیج آمده است : کریستین وولف پسری مبتلا به اوتیسم (در خود ماندگی) است و توانایی ارتباط با دیگران را ندارد   اما  نبوغ خاصی در محاسبات دارد  . او در ارتش مشغول کار  می شود  و  بر اثر یک دعوای خانگی به زندان می افتد.   در زندان با یک پیرمرد حسابدار آشنا می شود و پیرمرد تمام فوت و فن حسابداری و تمام کارهای سیاه مالی شرکت ها و سازمان های تبهکار را به او آموزش می دهد. حالا کریستین   یک حسابدار نابغه است و  …

زمان پخش:پنجشنبه ۹ فروردین -ساعت ۰۰:۴۰ بامداد
باز پخش: پنجشنبه ۹ فروردین -ساعت ۱۱:۰۰
*فیلم  سینمایی زیبایی هر اتفاق Collateral Beauty  به   کارگردانی  دیوید فرانکل   است.
این  درام  محصول ۲۰۱۶ آمریکا  است که  ویل اسمیت ،ادوارد نورتن ،کیت وینسلت  ،میشل پنا و هلن میرن  در آن  به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

در خلاصه داستان  فیلم آمده است : هاوارد مدیر یک شرکت موفق تبلیغاتی است که در یک حادثه ، دختر خردسالش را از دست می دهد. این اتفاق شوک بزرگی به او وارد می کند و او نسبت به زندگی دلسرد می شود. رفته رفته کار و وضعیت شرکت به علت عدم توجه او افول می کند و مشتریان کار با او را رها می کنند. این وضعیت باعث می شود تا سه معاون و شریک او در شرکت تصمیم به فروش شرکت بگیرند ولی به علت سهام بالای هاوارد موفق نمی شوند. آنها تصمیم می گیرند یک کاراگاه خصوصی  استخدام کنند تا عدم صلاحیت روانی هاوارد را احراز کرده  و …

زمان پخش:جمعه ۱۰ فروردین -ساعت ۰۰:۰۰ بامداد
باز پخش: جمعه ۱۰ فروردین -ساعت ۱۰:۳۰
* فیلم سینمایی  اسنودن  Snowden   به کارگردانی  الیور استون   تولید   ۲۰۱۶ و محصول مشترک فرانسه آلمان و آمریکا است .
بازیگران  این درام با ژانر بیوگرافی –هیجان انگیز  ، جوزف گوردن لویت ،شایلن وودلی ،ملیسا لئو ، زا چای کوئینتو و نیکلاس کیج  هستند .

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

این   فیلم   داستان   ادوارد جوزف اسنودن افشاگر کنونی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی است.
افشاگری‌های ادوارد اسنودن از عملیات عظیم جاسوسی و مراقبت در سطح جهانی و پریزم پرده برداشت. بنا به مدارک اسنودن، این برنامه‌ها که شامل جاسوسی از مردم عادی و شخصیتها در مکالمات تلفنی، ایمیل، استفاده از موتور جستجو ی اینترنت و … در تمام کشورها و بدون رعایت مرزهای سیاسی صورت می‌گیرند، در درجه اول توسط آژانس امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به اجرا در می ایند.
اسنودن در ۲۰ می ۲۰۱۳   از محل کارش که تأسیسات متعلق به «ان اس ای» در هاوایی بود به هنگ کنگ پرواز کرد و   مدارک طبقه‌بندی شد ه «ان اس ای» را در اختیار روزنامه نگاران   قرار داد. هنگامیکه مطالب در روزنامه گاردین و واشینگتن پست به چاپ رسیدند اسنودن موضوع توجه اخبار بین‌المللی گشت.

زمان پخش:  شنبه ۱۱ فروردین -ساعت ۰۰:۴۰ بامداد
باز پخش:   شنبه۱۱ فروردین -ساعت ۱۱:۰۰
*فیلم سینمایی  محافظ یک آدمکش  The Hitman’s Bodyguard به کارگردانی  پاتریک هیوز  محصول  مشترک هلند ،چین ،بلغارستان و آمریکا در سال   ۲۰۱۷    است .   بازیگرانی چون  رایان رینولد ،ساموئل ال جکسون ،سلما هایک و گری اُلد من در این فیلم   کمدی ،  اکشن و هیجان انگیز نقش آفرینی کرده اند.

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

درخلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: مایکل یک بادیگارد خبره و بسیار ماهر است که به عنوان محافظ برای سیاسیون و افراد درجه ی اول کشور فعالیت می کند. در جریان یکی از ماموریتهایش فرد مورد حمایت وی توسط یک تک تیرانداز کشته می شود. او در این میان همسرش آملیا را مقصر این ماجرا میداند و متعتقد است که آملیا نام مشتری اش را لو داده و اعتبار او را خدشه دار کرده است . به همین دلیل   از همسرش جدا می شود و…

زمان پخش:یکشنبه ۱۲ فروردین -ساعت ۰۰:۴۰ بامداد
باز پخش: یکشنبه۱۲ فروردین -ساعت ۱۰:۳۰
*فیلم سینمایی  یتیم خانه ایران   به نویسندگی  و  کارگردانی  ابوالقاسم طالبی  است  .این فیلم  با ژانر تاریخی سیاسی- تاریخی ساخته  سال  ۱۳۹۳  به تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان است.
داستان این فیلم در سال های ۱۲۹۵ تا ۱۳۰۰ می‌گذرد که در زمان احمدشاه قاجار، بر اثر قحطی ناشی از خیانت انگلیس‌ها، ۹ میلیون از مردم ایران جان باختند. در ان زمان جمعیت ایران ۲۰ میلیون بود.

فیلم های شبکه سه ساعت پخش فیلم سینمایی تلویزیون جدول پخش شبکه سه بازیگران یتیم خانه ایران

در  این فیلم  بازیگرانی چون  علیرام نورایی ،جعفر دهقان ،قطب الدین صادقی ،فرخ نعمتی ،آهو خردمند ،انوشیروان ارجمندو علی شادمان   ایفای نقش کرده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ