محمد سلوکی در برنامه دورهمی: عاشق شدم و ازدواج کردم +عکس

0

محمد سلوکى مجرى، تهیه کننده و بازیگر، امشب شنبه (۴ فروردین ۹۷) ساعت ٢٣ مهمان برنامه دورهمى بود.

همسر محمد سلوکی مهمان دورهمی امشب بیوگرافی محمد سلوکی اینستاگرام محمد سلوکی

چهارمین شب از تعطیلات نوروزی سال نو، با پخش برنامه تلویزیونی «دورهمی» از شبکه نسیم سپری شد.

در این برنامه مهران مدیری از افشاگری های عجیب و غریب در کشور سخن گفت.

وی عنوان کرد: افشاگری ها در ایران با هرجای دنیا متفاوت است. در خارج صاف و پوست کنده می گویند که فلانی دزد و منحرف است و… اما در ایران می گویند کاری نکن پرونده ات را در معرض دید بگذاریم. و یا اینکه اعلام می کنند از یک منبع آگاه شنیدیم که جلسه ای در هتل فلان تشکیل شده و محتویات این جلسه نزد ما محفوظ است. این خبر افشاگری است؟ اصلا خصوصیت جامعه پویا و پرسشگر همین است.

مدیری در انتقاد به رفتارهای قبل از انتخابات نامزدهای های ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از بزرگترین و جذاب ترین افشاگری ها توسط نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات انجام می شود. هرکدام از آنها با دو زونکن در دست وارد استودیوی مناظره می شوند. سلام و احوالپرسی‌شان هم با کنایه است. سپس به محض اینکه یک کاندید دست خود را به سمت زونکن می برد، دیگر کاندیداها به او هشدار می دهند که حواست را جمع کن. زونکن ما را افشا کنی زونکنت را افشا می کنیم!

در ادامه محمد سلوکی مجری و بازیگر مشهور تلویزیون به «دورهمی» آمد و مهمان چهارمین قسمت از ویژه برنامه نوروزی دورهمی شد.

وی درخصوص آغاز مجری گری در برنامه های تلویزیون گفت: فعالیتم را با برنامه «نیمرخ» آغاز کردم. البته قبل از آن هم در برنامه های بسیاری آزمون و خطا کردم، اما اولین کار رسمی من در تلویریون در سال ۷۹ کلید خورد.

محمد سلوکی در ابتدا اعلام کرد که دارای کارشناسی مدیریت دولتی،کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی و علاقه مند به تحصیل است. وی در پاسخ به این سوال که مجری بسیار مودبی هستی، عنوان کرد: از لحاظ رفتار شخصی به دلیل حساسیت های مادرم است، زیرا او سعی داشت من متفاوت تر از دیگران باشم. اگر بخواهیم در بعد شغلی هم بررسی کنیم، به این دلیل است که مجری در قاب تلویزیون وارد منازل مردم می شود. رفتار او باید متناسب با شان و شخصیت بینندگان باشد.

سلوکی با بیان اینکه متولد اسفندماه است، در این باره به بینندگان دورهمی گفت: من متولد اسفندماه ۱۳۵۸ هستم. امسال ۳۹ ساله شدم و با سی سالگی سن خود خداحافظی کردم.

در ادامه مهران مدیری از علاقه مندی او به بازیگری سوال کرد و  سلوکی پاسخ داد: در حال حاضر بازیگری انجام نمی دهم. قبلا خیلی دوست داشتم بازیگر شوم. اما پس از سالها فعالیت در عرصه اجرا، دریافتم که مجری گری خیلی بهتر از بازیگری است. به همین دلیل دوست دارم مجری باقی بمانم.

محمد سلوکی با بیان اینکه که هنرمندی خوش فکر و انسانی خوش بین و امیدوار است، درباره جریان عاشق شدنش گفت: این عشق منجر به ازدواج با همسرم شد.

وی در ادامه درباره چشم اندازهای خود در سال جدید عنوان کرد: دلم می خواهد بیشتر سفر کنم، با فرهنگ های مختلف آشنا شوم، کارگردانی را جدی تر از سر بگیرم و پس از پویش های بسیار، مجموعه ای متفاوت و متنوع برای تلویزیون بسازم.

وی در ادامه به مهران مدیری گفت: پیشکسوت این فعالیت ها شما هستید. برنامه هایی که تولید کرده اید نتیجه تفکر و پژوهش در جامعه بوده است و همه آثار شما قابل تحسین است.

سلوکی سپس با لحن شوخی از مهران مدیری درباره مدل موهایش در دهه هفتاد سوال کرد و گفت چطور موهایتان آنطور حالت می گرفت؟
نسبت به بیست سال پیش خیلی تغییر کرده اید. در ادامه مهران مدیری از روش جالب فر کردن پشت موهایش با استفاده از بالشت سخن گفت.

محمد سلوکی که به گفته خود در حراجی های هنری شرکت و اثر هنری خریداری می کند، یک کمد با قدمت ۱۷۰ یا ۱۸۰ ساله که متعلق به مادربزرگ مادرش است را به موزه دورهمی اهدا کرد و گفت: اولین خریدار این کمد در حراج دستاوردهای موزه دورهمی هم قطعا خودم خواهم بود. لطفا به خریداران دیگر نفروشید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ