ناگفته های سارا بهرامی‌ در برنامه دورهمی +عکس

0

سارا بهرامی‌، بازیگر سینما و تلویزیون و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر ٩۶ ، شب دوشنبه (۶ فروردین ماه ۱۳۹۷) ساعت ٢٣ مهمان برنامه دورهمى بود.

همسر سارا بهرامی مهمان دورهمی امشب بیوگرافی سارا بهرامی اینستاگرام سارا بهرامی

ششمین قسمت از ویژه برنامه نوروزی دورهمی با حضور سارا بهرامی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما و برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن در سی وششمین جشنواره فیلم فجر و با موضوع زورگویی بر روی آنتن شبکه نسیم رفت.

در ابتدای این برنامه مهران مدیری گفت: زورگویی ویژگی ذاتی همه انسانهاست. اصلا مگر داریم کسی را که زورگو نباشد؟ نوزاد دو روزه از خواب بیدار می شود و تا صبح گریه می کند و همه را بیدار نگه می دارد. این رفتار او زورگویی به معنای واقعی است!

وی در ادامه خود عنوان کرد: اولین زورگویی را هم پرستاری انجام می دهد که هنگام تولد بر پشت نوزاد می زند. نوزاد هم می خواهد بگوید که چرا میزنی؟ من دقیقا چه جرمی مرتکب شده ام؟!

مدیری افزود: عده ای هم هستند که تقصیر خودشان است که حرف زور می شنوند. بعضی ها هم در جریان نیستند که چیزی به عنوان گفتگو به وجود آمده است. کماکان نگاهش این است که حرف را باید با چک و لگد زد. البته الان در مقابل زور ایستادن از مد رفته است! برای مثال در اینترنت واژه زورگویی را جستجو کنید. خواهید دید چه عبارات و جملاتی حواهد آمد. مثلا مطلبی می آید که چه کنیم مدیر زورگو عاشقمان شود؟ اصلا چرا باید یک فرد زورگو عاشق ما بشود؟

مدیری ادامه داد: زورگویی در همه جای دنیا وجود دارد. اخیرا پزشکان کانادایی به افزایش حقوق خود توسط دولت کانادا اعتراض کرده بودند. می گفتند ما اضافه حقوق نمی خواهیم. زورگویی تا چه حد؟ این هزینه باید صرف کیفیت خدمات به بیماران شود.

سپس سارا بهرامی به جمع مهمانان دورهمی پیوست. وی پس از تبریک سال نو به بینندگان درباره حضور حرفه ای خود در هنر اظهار داشت: حرفه انسان از جایی آغاز می شود که تصمیم می گیرد کاری را انجام دهد. بر این اساس شروع فعالیت حرفه ای من از ۹ سالگی بوده است. بزرگتر که شدم، در رشته تئاتر فارغ التحصیل شدم. اولین کار من در بخش تصویر هم با بازی در یک فیلم کوتاه آغاز شد.

سارا بهرامی که متولد بهمن سال ۱۳۶۱ است، درباره ویژگی متولدین بهمن گفت: بهمن ماهی ها معمولا در آینده زندگی می کنند. همیشه برای فردا برنامه دارند و امروزشان را خیلی به حساب نمی آورند. خود من هم رویاپرداز، عاشق تشویق و جایزه گرفتن هستم و معتقدم برای رسیدن به آرزوها باید تلاش کرد.

وی درباره آرزوی بزرگ خود گفت: بزرگ ترین آرزویم این است که در کار بازیگری بی نظیر باشم. علاقه به بازیگری این آرزو را در ذهنم تشکیل داده است. به شانس هم اعتقاد دارم و خداوند را به خاطر داشتن پدری که بسیار مشوق خوبی برای من است شکر می کنم.

مهران مدیری درباره رفتارهای شخصی وی صحبت کرد و گفت: خانم بهرامی هنگامی که از خواب بیدار می شوند، بسیار بداخلاق هستند. از طرفی هم در طول روز بجز ساعت های خواب بسیار مهربان هستند.

بهرامی در ادامه درباره معیارهای انتخاب نقش برای خود گفت: در همه فیلم ها نوع نقش برای من مهم است. بازی در نقش های جدید و متفاوت و نقش هایی که تاکنون تجربه نکرره ام را خیلی دوست دارم. در فیلم سینمایی «دارکوب» که به واسطه آن جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم فجر دریافت کردم، نقش یک خانم مبتلا به اعتیاد را بازی کردم. برای این نقش ۶ ماه تحقیق کردم و با خانم های کارتن خواب کار ارتباط نزدیک داشتم.

بهرامی در پاسخ به این سوال که «عاشق شدید؟»، اظهار داشت: همه عمر برندارم سر از این خمار مستی/ که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی. انسان نمی تواند عاشق نباشد. زمانی که در خیابان قدم می زنم و درختان را می بینم، با خود می گویم قطعا آفریننده این درختان از تو هم میتواند مراقبت کند.

وی در پاسخ به اینکه اهل کتاب هستید یا خیر اظهار داشت: در درجه اول به عنوان یک فرد معمولی باید بگویم که انسان با کتاب بزرگ می شود. تجربه هایی که باید با صرف هزینه، وقت و انرژی بسیار کسب کند را در یک کتاب به دست می آورد. به عنوان بازیگر هم بگویم که وظیفه هر بازیگزی است که کتاب خواند.

سارا بهرامی از زندگی خود ابراز رضایت مندی کرد و گفت: عمیقا احساس خوشبختی می کنم. وی در پایان یکی از تابلوهای نقاشی خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.

مهران مدیری در پایان تصریح کرد: تا از ما درخواست نداشته باشند نباید در زندگی کسی دخالت کنیم. من در این مدت فهمیده ام کسی که در این دنیا قوی تر است، کسی است که همت و تلاش دارد. کسی که زود ناراحت نمی شود اعتماد به نفس خوبی دارد و کسی که بیشتر طنز می‌گوید، به زندگی جدی تر نگاه می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ