۲ کشته و سه مصدوم حاصل خواب‌آلودگی راننده در فریدونکنار

0

سالانه تصادفات زیادی در این حوالی رخ می‌دهد که بیش از ۵۰ درصد آن منجر به مرگ می‌شود.

صبح روز ۴ فروردین ۹۷ حوالی ساعت ۸ یک خودروی سمند که از تهران به سمت فریدونکنار در حرکت بود با منحرف شدن به زمین‌های کشاورزی کنار جاده مرگ یک کشاورز روستایی را رقم می‌زند.

قاسم مجیدی رئیس اورژانس فریدونکنار اظهار کرد:  ساعت ۸ صبح روز شنبه ۴ فروردین حادثه ورود خودرو به زمین شالیزاری و برخورد با یک کشاورز در روستای بنه‌کنار رخ داده است.

حوادث ساری اخبار مازندران اخبار فریدونکنار اخبار ساری اخبار تصادف

وی خاطرنشان کرد: راننده این خودرو یک خانم ۴۴ ساله بوده که بر اثر خواب آلودگی با انحراف به راست، یک کشاورز ۴۸ ساله به نام نورعلی محسنی که از اهالی روستای کاردگرمحله فریدونکنار و در حال آماده کردن خزانه شالیزاری در زمین کشاورزی بوده را زیر گرفته و این کشاورز در دم جان باخت.

رئیس اورژانس فریدونکنار تصریح کرد: خودرو سمند به غیر از راننده دارای دو سرنشین دیگر یک خانم ۱۸ ساله و یک پسربچه ۶ ساله هم بوده که هر سه نفر مصدوم شده و به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار منتقل شدند.

سالانه تصادفات زیادی در این حوالی رخ می‌دهد که بیش از ۵۰ درصد آن منجر به مرگ می‌شود و با توجه به اینکه زمین‌های کشاورزی در این منطقه وجود دارد لازم است که مسئولان با نصب حفاظ‌های لازم از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری به‌عمل آورند.

***

حوادث ساری اخبار مازندران اخبار فریدونکنار اخبار ساری اخبار تصادف

همچنین سیدعسگری حسینی یکی از اعضای شورای اسلامی روستای ازباران شهرستان فریدونکنار و از کارمندان بانک صادرات ساری که روز پنجم فروردین ساعت ۶ صبح نرسیده به تعویض پلاک ساری حین رانندگی با پژو پارس و بعلت خواب آلودگی از جاده منحرف و پس از واژگونی و صدمات وارده جان خود را از دست داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ