جزییات قتل عام خانوادگی در خنداب اراک

0

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در پی وقوع یک درگیری و نزاع خانوادگی در شهرستان خنداب، چهار نفر کشته شدند.

سردار کیومرث عزیزی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: این حادثه صبح امروز (سه شنبه) بر اثر بروز یک درگیری خانوادگی در خنداب به وقوع پیوست.

وی گفت: در حدود ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه صبح امروز در درگیری خانوادگی که در یکی از روستاهای شهرستان خنداب رخ داد مردی حدودا ۶۰ ساله از اهالی روستا طی جروبحث خانوادگی با سلاح گرم اقدام به شلیک به همسر، برادر زن، خواهر زن و مادرزن خود می کند.

بنابر آخرین گزارش دریافتی، یکی از مصدومان این حادثه که در بیمارستان بستری بود، با تلاش تیم های پزشکی فعلا از مرگ نجات یافته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و کشته شدگان این سانحه ۳ نفر اعلام شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: هم اکنون فرد ضارب خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و در بازداشت پلیس  است.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان خنداب گفت: برابر اعلام خبری که مردم از طریق سیستم ۱۱۰ با فرمانده انتظامی شهرستان خنداب داشتند حوالی ساعت ۱۱ صبح دیروز یک مرد ۵۵ ساله با مشخصات معلوم به علت اختلافات خانوادگی و مشاجره با خانواده پدر همسرش و عصبانیت دست به سلاح برده بود.

سردار کیومرث عزیزی افزود: متاسفانه با شلیک این مرد به همسر و ۳ نفر از بستگان همسرش، خانم و برادر خانم وی مورد اصابت ۲ گلوله قرار گرفته و در دم فوت کردند.

وی اضافه کرد: مادر خانم و خواهرخانم این مرد هم به بیمارستان منتقل شده و بنابر آخرین اطلاع هر دو جان باختند .

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: باتوجه به اتفاقی که افتاده بود و طرح مهاری که پلیس در سطح شهرستان خنداب اجرا کرد ،قاتل مجبور شد خودش را به یکی از مقر‌های نیروی انتظامی معرفی کند که سلاح وی کشف و پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

وی بیان کرد: قتل در یکی از روستا‌های حوالی شهرستان خنداب اتفاق افتاد و اسلحه هم یک نوع کلت ۹ میلیمتری و به صورت قاچاق تهیه شده بود که تحقیقات در مورد اینکه قاتل سلاح را از کجا تهیه کرده در دست بررسی نیرو‌های پلیس آگاهی استان مرکزی است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ