نقشه مرد شیطان صفت برای زن شوهردار در کافی شاپ

0

زن شوهردار وقتی با مرد غریبه سرقرار رفت به دامی شیطانی افتاد.

فکر نمی کردم به خاطر ملاقات ساده با یک مرد غریبه زندگی ام در آستانه متلاشی شدن قرار گیرد. اشتباه بزرگ من زمانی اتفاق افتاد که به خاطر اختلاف جزئی خانوادگی در دام فرد شیادی گرفتار شدم که با تهیه عکس و فیلم قصد دارد مرا به گرداب فساد بکشاند…

دختر ۲۲ساله که از شدت ناراحتی آرام و قرار نداشت، به مشاور و مددکار اجتماعی پلیس فتا گفت: حدود یک سال قبل با یکی از بستگانم ازدواج کردم. بابک ۲سال از من کوچک تر بود اما به خاطر شناختی که از خانواده‌هایمان داشتیم فکر کردیم که مشکلی پیش نمی‌آید.

من در دانشگاه مشغول تحصیل بودم و بدون دغدغه درسم را می خواندم تا این که کم کم دخالت های خانواده بابک شروع شدکه متأسفانه او نیز به طرفداری از خانواده اش حرف هایی به من زد که من دلگیر و ناراحت شدم و به دلیل همین مشاجرات لفظی از بابک فاصله گرفتم.

بنابراین حوصله هیچ کاری را نداشتم و اوقاتم را با خواندن مطالب شبکه های اجتماعی مختلف در گوشی ام سپری می کردم. با سیر در این شبکه ها با مردی آشنا شدم که ادعا می کرد عقاید و نظرات ما خیلی به هم نزدیک است.

او می گفت به دلیل همین عقاید نیز با همسرش اختلاف دارد و از من خواست بیشتر با هم در ارتباط باشیم و از نظرات یکدیگر استفاده کنیم. دختر جوان ادامه داد: چند روز بعد او مرا به یک کافی شاپ دعوت کرد، تا بیشتر با هم گفت وگو کنیم. من هم سر قرار رفتم و مانند انسانی که دارای عقاید و معتقدات خاصی مثل خودم است، با او برخورد کردم.

در همین اثنا مادر و پدرم که متوجه کدورت بین من و بابک شده بودند، با یک برنامه ریزی فامیلی موجب آشتی ما شدند و من و بابک با صحبت و گفت وگو متوجه اشتباهمان شدیم. از آن روز به بعد رابطه ما خوب شد و با رفت و آمد خانوادگی صمیمیت و همدلی نیز بین اعضای دو خانواده بیشتر شد.

مدت ها گذشت و ارتباطم را با شبکه های اجتماعی قطع کردم اما روزی آن فرد شیاد با یک پیامک تهدیدآمیز از من خواست به ارتباطم با او ادامه بدهم در غیر این صورت عکس و فیلمی را که در کافی شاپ به طور مخفیانه از من تهیه کرده است برای همسرم ارسال می کند. با دیدن پیامک دنیا روی سرم خراب شد.

تا چند دقیقه ماتم برده بود و نمی دانستم چه کار کنم. تازه متوجه اشتباهم شده بودم، اما فکر می کردم که فقط این یک تهدید مسخره است ولی با دریافت عکس خودم متوجه شدم آن مرد حیله گر مخفیانه از من فیلم و عکس تهیه کرده است و قصد دارد آبرویم را ببرد.

به فکر راه چاره افتادم که بهترین راه را مراجعه به مرکز پلیس فتا دیدم. پس از شکایت من، کارآگاهان پلیس فتا آن مرد را دستگیر کردند که در بازجویی ها مشخص شد او فردی کلاهبردار است که با گشت زنی در شبکه های اجتماعی دختران جوان را اغفال و از آنان اخاذی می کند…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ