گفتگو با قاتل ۱۱ نفر در قهوه خانه اهواز +فیلم

0

ویدئویی از اولین گفتگو با قاتل ۱۶ساله ۱۱ مرد اهوازی را منتشر کرد.

در پی وقوع آتش‌ سوزی عمدی در یک قهوه‌خانه‌ای در شهرستان اهواز ۱۱ نفر کشته و چندین نفر دیگر مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

به فاصله چهار ساعت مظنون این حادثه دستگیر شد و به‌سرعت به آتش زدن این قهوه‌خانه اعتراف کرد.

فرد دستگیر شده یک جوان ۱۷ ساله است که به علت اختلاف با مدیر قهوه‌خانه که شوهر خاله وی به شمار می‌رود، دست به این اقدام زده است.

عامل آتش سوزی مرگبار یک قهوه خانه در اهواز گفت: فحشم دادند، قهوه خانه را آتش زدم!

دانلود فیلم

محمد، عامل این جنایت خونین که ۱۷ سال بیشتر ندارد در توضیح این ماجرا گفت: دیروز ساعت یک بامداد مالک قهوه خانه نوراس در کوعی علوی اهواز به صورت تلفنی من را تهدید کرد و به من فحش داد من نیز با ریختن بنزین آنجا را آتش زدم. اکنون از این کار پشیمانم.

چند دقیقه‌ای از ساعت یک بامداد ١۴ فروردین‌ماه گذشته بود، که شعله آتش از قهوه‌خانه «نوراس» زبانه کشید. اهالی محله کیان اهواز با مشاهده آتش‌سوزی برای کمک به طرف محل حادثه  رفتند، اما آتش‌سوزی گسترده‌تر از آن بود که مردم و رهگذران بتوانند به افراد گرفتار داخل قهوه‌خانه کمک کنند. نیروهای آتش‌نشانی که از طریق تماس مردم با ١٢۵ درجریان این حادثه قرار گرفته بودند، تنها چند دقیقه بعد خودشان را به محل حادثه رساندند، اما زبانه‌های آتش مانع امدادرسانی به افراد گرفتار داخل قهوه‌خانه شد. درنهایت نیروهای آتش‌نشانی شعله‌های حریق را مهار کردند، اما دیگر برای کمک و نجات افراد گرفتار در آتش دیر شده بود. آتش‌نشان‌ها فقط توانستند چند نفری که در نزدیکی درِ خروجی قهوه‌خانه بودند را نجات دهند.

آتش‌سوزی مهیب در اهواز ١١ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت. همه کشته‌شدگان و مصدومان این حادثه تکان‌دهنده مرد و از مشتریان این قهوه‌خانه بودند، اما به دلیل شدت سوختگی هنوز هویت تعدادی از جانباختگان این حادثه شناسایی نشده است. بیشتر مصدومان این آتش‌سوزی هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سوانح سوختگی اهواز بستری هستند و حال دونفر از آنها به دلیل سوختگی وخیم است. این آتش‌سوزی عمدی بوده و تاکنون ١١نفر در این ارتباط دستگیر شده‌اند. براساس اعلام مسئولان انتظامی اهواز مظنون اصلی این حادثه تلخ پسرجوانی با هویت (م.م) است، که چند ساعت پس از وقوع این حادثه از سوی ماموران آگاهی شناسایی و بازداشت شد.

سرهنگ محمد صفری اظهار داشت: پس از وقوع حریق عمدی در قهوه خانه نوراس اهواز و مرگ ۱۱ نفر و مجروح شدن تعدادی از شهروندان، تحقیقات در رابطه با اینجنایت آغاز شد. ابتدا کاراگاهان پلیس متوجه شدند حریق عمدی بوده و فردی با ریختن بنزین در ساعت ۱ بامداد محل را به آتش کشیده است.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس اگاهی ۴ ساعت پس از جنایت، پسر ۱۷ ساله ای به نام “م.م” را به عنوان مظنون اصلی جنایت دستگیر کردند.

مشهورترین قاتل ایرانی گفتگو با قاتل قهوه خانه بازار کیان اهواز عکس قاتل حوادث اهواز اخبار قتل اخبار خوزستان اخبار جنایی اخبار اهواز

به گفته رئیس پلیس شهر اهواز،متهم دستگیر شده سرانجام به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و در بازجویی ها مدعی شد قهوه خانه متعلق به شوهرخاله اش است و به دلیل اختلافات خانوادگی، قصد انتقام از متهم را داشته است.
صفری تاکید کرد: صحنه جنایت از سوی متهم بازسازی شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ