پرسپولیس – پدیده، یک امتیاز، یک جام / استقلال -مشکی پوشان، نا امید‌ها زیر تیغ مردان آبی پایتخت

0

لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه ۱۶ فروردین ۹۷ با برگزاری یک بازی وارد هفته بیست و هفتم می شود و مابقی بازی ها هم روزهای جمعه و شنبه هفته آینده پیگیری می شود.

صنعت نفت آبادان-پیکان/ پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اولین بازی خود در سال ۹۷ برابر گسترش فولاد به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت. این تیم با ۳۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و در صورت برد برابر پیکان در همین رتبه باقی می ماند.

در آن سوی میدان، شاگردان جلالی در نخستین بازی خود در سال جدید برابر  زردپوشان اصفهانی به برتری دست یافتند و با ۴۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند.

تیم پیکان قصد دارد با برتری برابر برزیل ایران همچنان در کورس رقابت با مدعیان کسب سهمیه آسیایی بماند اما کار سختی در آبادان پیش رو دارد.

بازی رفت این ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

استقلال خوزستان _گسترش فولاد/ جمعه ساعت ۱۷

تیم فوتبال استقلال خوزستان با هدایت ویسی تا به اینجای رقابت ها با ۲۶ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد .

شاگردان ویسی تا هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر موفق شدند ۶ برد ،۸ مساوی،۱۲ باخت ،۱۸ گل زده و ۳۵ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان با برد یک بر صفر مقابل سیاه جامگان در هفته بیست و ششم به دنبال برد مقابل گسترش فولاد است تا به این ترتیب با کسب سه امتیاز جایگاه خود را تا یک پله در جدول ارتقا دهد .

همچنین آبی پوشان خوزستان در صورت باخت مقابل گسترش فولاد تا یک پله جایگاه خود را در جدول رقابت ها از دست خواهند داد.

از طرفی دیگر تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی توانسته تا هفته بیست و ششم رقابت ها ۸برد ،۷ مساوی،۱۱ باخت ،۲۱ گل زده و ۳۰ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند .

گسترشی ها همچنین تا به اینجای رقابت ها با کسب ۳۱ امتیاز رده نهم جدول را از آن خود کردند .

بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد با تساوی در هفته بیست و ششم مقابل صنعت نفت به دنبال کسب سه امتیاز برابر استقلال خوزستان هستند و این تیم در صورت برد در هفته بیست و هفتم می تواند تا یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد همچنین در صورت با خت مقابل استقلال خوزستان تا یک پله جایگاه خود را از دست می دهند.

سایپا _نفت تهران/ جمعه ساعت ۱۷

تیم فوتبال سایپا با هدایت علی دایی تا به اینجای رقابت ها موفق شده ۱۲ برد ،۸ مساوی،۶ باخت ،۳۱ گل زده و ۳۱ گل خورده را در کارنامه ثبت کند .

سایپایی ها همچنین تا هفته بیست و ششم رقابت ها با کسب ۴۴ امتیاز رده پنجم را بدست آوردند.

بازیکنان تیم فوتبال سایپا با برد ٢ بر یک مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم به دنبال این هستند تا سه امتیاز دیگر را برابر نفت تهران کسب کنند تا به این ترتیب جایگاه خود را در جدول رقابت‌ها تا ٣ پله ارتقا دهند

از طرفى در صورتى که شاگردان على دایى به پیروزى برابر نفت تهران دست پیدا نکنند و بازى را واگذار کنند جایگاه خود را تا یک پله در جدول از دست مى دهند.

از طرفى دیگر تیم نفت تهران با هدایت افاضلى توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها با ٢۴ امتیاز رده پانزدهم را به خود اختصاص دهد

بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران تا هفته بیست و ششم رقابت هاى لیگ برتر نیز موفق شدند ۵ برد،٩ مساوى،١٢ باخت،٢١ گل زده و ٣٢ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

نفتى‌ها همچنین با باخت در هفته بیست و ششم رقابت‌ها آن هم با نتیجه ٢ بر یک بدون شک به دنبال جبران و کسب سه امتیاز برابر شاگردان دایى دارند.

نفت تهران در صورت برد مقابل سایپا مى تواند تا ۴ پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد و این تیم در صورت باخت نیز در جایگاه خود در جدول باقى خواهند ماند.

استقلال تهران -سیاه جامگان/ جمعه ساعت ١٨:۵۵

 تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر توانسته تا هفته بیست و ششم رقابت هاى لیگ برتر ١٢ برد،٨ مساوى،۶ باخت،٣۴ گل زده و ١۴ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان شفر تا به اینجاى رقابت‌ها با کسب ۴۴ امتیاز رده سوم جدول را نیز از آن خود کرده اند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال با برد ٢ بر یک مقابل نفت تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌ها به دنبال کسب ٣ امتیاز برابر سیاه جامگان هستند تا بدین ترتیب جایگاه خود را در جدول تا یک پله ارتقا دهند.

همچنین آبى پوشان پایتخت در صورت باخت مقابل سیاه جامگان تا سه پله جایگاه خود را در جدول از دست خواهند داد.

استقلال در دیدار مقابل سیاه جامگان بازیکن محرومى ندارد و در این میان برزاى، تیام، باقرى و مجید حسینى نمى توانند به دلیل مصدومیت تیم را همراهى کنند.

تیم فوتبال سیاه جامگان نیز تا به اینجاى رقابت‌ها توانسته ٢ برد،٩ مساوى،١۵ باخت،١۵ گل زده و ٣٨ گل خورده را در کارنامه ثبت کند.

بازیکنان تیم فوتبال سیاه جامگان با باخت یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم به دنبال کسب سه امتیاز هستند و این تیم در صورت برد و باخت همچنان در قعر جدول باقى مى ماند.

سیاه جامگانى‌ها همچنین در حال حاضر با کسب ١۵ امتیاز در رده شانزدهم جدول رقابت هاى لیگ برتر قرار دارند.

پارس جنوبى جم -فولاد خوزستان/جمعه ساعت ١٩

تیم فوتبال پارس جنوبى جم با هدایت تارتار توانسته تا هفته بیست و ششم رقابت هاى لیگ برتر ٩ برد،١٢ مساوى،۵ باخت،٢٩ گل زده و ٢٣ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان تارتار همچنین تا به اینجاى رقابت‌ها با کسب ٣٩ امتیاز رده هفتم جدول را بدست آوردند.

بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبى جم با باخت یک بر صفر برابر سپید رود رشت در هفته بیست و ششم رقابت‌ها به دنبال جبران شکست و کسب سه امتیاز برابر فولاد خوزستان هستند.

پارسى‌ها در صورت برد مقابل فولاد خوزستان تا ٢ پله مى توانند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند و این تیم در صورت باخت در جایگاه خود باقى مى ماند.

در طرف مقابل تیم فولاد خوزستان با هدایت پورموسوى توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها با کسب ۴١ امتیاز رده ۶ جدول را از آن خود کند.

فولادى‌ها تا هفته بیست و ششم رقابت‌ها موفق شدند ١٠ برد،١١ مساوى،۵ باخت،٢٧ گل زده و ٢۵ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

بازیکنان تیم فولاد خوزستان با برد یک بر صفر مقابل پدیده در هفته بیست و ششم رقابت‌ها با روحیه بالا به مصاف تیم پارس مى روند تا با کسب سه امتیاز تا ٣ پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

فولادى‌ها همچنین در صورت باخت مقابل پارس جنوبى تا یک پله در جدول سقوط مى کنند.

پدیده-پرسپولیس/ شنبه ساعت ۱۷

سرخپوشان پایتخت در اولین بازی خود در سال جدید می توانستند با کسب یک امتیاز قهرمان زود هنگام لیگ برتر فوتبال شوند اما آنها برابر نارنجی پوشان سایپا شکست خوردند تا قهرمانی شان باز هم به تعویق بیافتد.

شاگردان برانکو قصد دارند با برتری برابر پدیده مشهد قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل و شکست هفته قبل را جبران کنند اما کار سختی در مشهد پیش رو دارند.

تیم پرسپولیس با تساوی بدون گل برابر نسف قارشی ازبکستان صعود خود را به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد و این تیم با روحیه بالا به مصاف پدیده مشهد می رود.

شجاع خلیل زاده  به علت محرومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیست اما مابقی بازیکنان مشکلی ندارند.

در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد همانند حریف خود سال جدید را با باخت آغاز کرد و با ۲۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

این تیم مشهدی قصد دارد از میزبانی خود نهایت استفاده را کند و با برتری برابر تیم پرسپولیس جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارد.

تقابل آندره پانادیچ مربی تیم پدیده با پرسپولیس تیم سابقش جذاب و دیدنی خواهد بود.

نتیجه بازی رفت ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و پرسپولیس با تکرار این نتیجه می تواند قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کند.

بیژن حیدری به همراه کمک هایش محمد رضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیانو شاهو اصلانی تیم داوری این بازی هستند و حاتم بک پور هم ناظر این بازی است.

ذوب آهن اصفهان-سپیدرودرشت/ شنبه ساعت ۱۷

شاگردان قلعه نویی در نخستین بازی خود در سال جدید برابرتراکتورسازی برد پرگلی بدست آوردند و آنها با کسب ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

تیم ذوب آهن با برد برابر تراکتورسازی اختلاف امتیازی خود را با پرسپولیس به ۱۲ امتیاز رساند و  همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی را دارد.

سبزپوشان اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل شکست خوردند و صعودشان به مرحله بعدی این رقابتها به بازی آخر کشیده شد.

به هر حال شاگردان قلعه نویی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند تا با برتری برابر سپیدرودرشت اختلاف امتیاز خود را با صدر جدول کاهش بدهند.

در آن سوی میدان، تیم سپیدرود رشت در ۲۶ بازی ۲۶ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

این تیم برای اینکه از منطقه خطر فرار کند به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد اما کار سختی در اصفهان پیش رو دارد.

جورجی گولسیانی از ذوب آهن و میلاد قربان زاده و آرمین بیابانی مدیر تیم سپیدرود رشت محرومان این بازی هستند.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ذوب آهن به پایان رسید.

محمد حسین زاهدی فر به همراه کمک هایش حسن یوسفی، محمد هاشمی نسب و ابوالفضل گرجی تیم داوری این بازی هستند و علیرضا کهوری هم ناظر این بازی است.

تراکتورسازی-سپاهان/ شنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال تراکتورسازی سال جدید را با باخت سنگین برابر ذوب آهن آغاز کرد و این تیم با ۲۹امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا هم با باخت برابر الاهلی عربستان از گردونه این رقابتها کنار رفت.

به هر حال شاگردان ساغلام قصد دارند با برتری برابر زرد پوشان اصفهانی  ۲ شکست متوالی خود را جبران کنند.

گفته می شود ۲ باخت متوالی تراکتورسازی صندلی مدیریت آجرلو را لرزان کرده است و احتمال برکناری آجرلو از مدیرعاملی این تیم تبریزی وجود دارد.

در آن سوی میدان؛ زرد پوشان اصفهانی هم همانند حریف خود  بازی خود  در سال جدید را  با باخت برابر پیکان آغاز کردند.

شاگردان ابراهیم زاده وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارند و با ۲۷ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند. البته مسئولان سپاهان معتقدند که این تیم به لیگ دسته یک سقوط نمی کند وبا رتبه خوبی لیگ هفدهم را به پایان می رساند.

به هر حال هر ۲ تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و به طور حتم شاهد بازی جذاب از سوی ۲ تیم خواهیم بود.

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۳ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

وحید کاظمی به همراه کمک هایش علی میرزابیگی، علی اکبر نوری و علی احمدی تیم داوری این بازی هستند. ابوطالب طاهریان هم ناظر این بازی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ