بازیهای امشب آرسنال با زسکا مسکو و اتلتیکو و لاتزیو با حریفان در راه رسیدن فینال

0

مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ اروپا امشب از ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه با برگزاری هر چهار مسابقه دور رفت آغاز می شود .هشت تیم این مرحله نمایندگان هشت کشور مختلف اروپایی هستند که به مصاف هم می روند.

نتایج لیگ اروپا دیشب نتایج جام یوفا لیگ اروپا یوفا باشگاه فوتبال لاتزیو بازی امشب آرسنال اخبار آرسنال اتلتیکو مادرید

آرسنال – زسکامسکو (ورزشگاه امارات لندن)

شاگردان آرسن ونگر که شرایط خوبی در لیگ جزیره ندارند و از قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر رقابتها و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده تقریبا ناامید شده اند، تنها راه حضور در لیگ قهرمانان را قهرمانی در مسابقات لیگ اروپای این فصل می دانند. آنها در مرحله قبل مقتدرانه میلان را حذف کردند و در این مرحله با قرعه ای ساده تر مواجه شدند و باید به مصاف نماینده روسیه بروند.

زسکامسکو نیز در لیگ روسیه در رتبه سوم قرار دارد و با توجه به فاصله پنج امتیازی که با لوکوموتیو صدرنشین دارند و هنوز هفت مسابقه دیگر نیز در لیگ برای آنها باقی مانده است، شانس قهرمانی در این رقابتها را برای خود متصور هستند.

این دو تیم پیش از این فقط دو بار در مسابقات اروپایی به مصاف هم رفتند که به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۰۷-۲۰۰۶ برمی گردد که آرسنال در دیدار رفت یک بر صفر در روسیه شکست خورد و در بازی برگشت در لندن به تساوی بدون گل رضایت داد.

آرسنال برای نخستین بار از فصل ۱۰-۲۰۰۹ است که در یک چهارم نهایی یک رقابت اروپایی حاضر می شود و در طرف مقابل زسکا برای سومین بار در کل تاریخش در این مرحله از رقابتهای اروپایی حضور دارد.

نتایج لیگ اروپا دیشب نتایج جام یوفا لیگ اروپا یوفا باشگاه فوتبال لاتزیو بازی امشب آرسنال اخبار آرسنال اتلتیکو مادرید

 اتلتیکو مادرید – اسپورتینگ لیسبون ( ورزشگاه واندامتروپولیتانوی مادرید)

اتلتیکو که تنها تیم اسپانیایی بود که نتوانست در رقابتهای لیگ قهرمانان امسال پیشروی کند و در همان مرحله گروهی حذف و راهی لیگ اروپا شد، عزم خود را جزم کرده است تا در لیگ اروپا قهرمان شود و تا این مرحله نیز به راحتی بالا آمده است. آنها که در مرحله قبل متقدرانه و با پیروزی در دو مسابقه رفت و برگشت مقابل کپنهاگن صعود کردند، در این مرحله نیز با قرعه بدی مواجه نشدند و باید به مصاف تیم سوم لیگ پرتغال بروند.

اسپورتینگ لیسبون نیز که مانند اتلتیکو ابتدا در لیگ قهرمانان حاضر بود و پس از سوم شدن در گروه راهی لیگ اروپا شد به لطف قرعه های مناسب تا این مرحله بالا آمده است. پرتغالی ها در مرحله قبل نیز به سختی و در وقتهای اضافه از سد ویکتوریا پلژن جمهوری چک گذشتند و حال در قرعه ای سخت باید به مصاف روخی بلانکوس بروند.

این سومین مصاف دو تیم در مرحله حذفی مسابقات اروپایی محسوب می شود. دو دیدار قبل دو تیم در سال ۲۰۱۰ برگزار شد که اتلتیکو پس از مساوی بدون گل در ویسنته کالدرون و تساوی دو بر دو در لیسبون به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کرد. اتلتیکو در مسابقات لیگ اروپای آن سال قهرمان شد . مسابقاتی که برای نخستین بار با این نام برگزار شد و تا پیش از آن با نام جام یوفا برگزار می شد.

نتایج لیگ اروپا دیشب نتایج جام یوفا لیگ اروپا یوفا باشگاه فوتبال لاتزیو بازی امشب آرسنال اخبار آرسنال اتلتیکو مادرید

لاتزیو – سالزبورگ ( ورزشگاه المپیکوی رم)

لاتزیو تنها تیم ایتالیایی باقی مانده در مسابقات لیگ اروپاست و با توجه به شکست یوونتوس و رم در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و زیاد بودن احتمال حذف آنها، عقابهای رم در تلاشند از این مرحله نیز به سلامت عبور کنند تا ایتالیا در مرحله بعد رقابتهای اروپایی حداقل یک نماینده داشته باشد.

بیانکوچلستی که در رقابتهای سری آ در رتبه پنجم قرار دارد ، رقابت سنگینی با با رم و اینتر برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانانان اروپا در سال آینده دارند. آنها در مسابقه این هفته سری آ نیز شش بر دو بنونتو را درهم کوبیدند و با روحیه ای مناسب گام به این مسابقات می گذارند. تیم های دیگر ایتالیای حاضر در لیگ اروپا خیلی این مسابقات را جدی نگرفتند اما لاتزیو که تا این مرحله بالا آمده است بعید است دیگر از رقابت دست بکشد و شانس خود را برای قهرمانی در این رقابتها امتحان می کند.

در طرف مقابل سالزبورگ اتریش در جدول لیگ کشورش با اقتدار صدرنشین است و تیمی نمی تواند مزاحم قهرمانی آنها شود. این تیم در دور قبل دورتموند مدعی را حذف کرد تا نشان دهد تیمی بسیار آماده و رقیبی سرسخت برای لاتزیو است.

این دو تیم نیز برای سومین بار رودروی یکدیگر قرار می گیرند. آنها در مرحله گروهی رقابتهای لیگ اروپا در فصل ۱۰-۲۰۰۹ نیز به مصاف هم رفتند که در هر دو مسابقه تیم ردبول سالزبورگ با نتیجه دو بر یک پایخت نشینان ایتالیا را مغلوب کرد.

هر دو تیم برای دومین بار است که گام به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا می گذارند. لاتزیو در فصل  ۱۳-۲۰۱۲ در این مرحله مغلوب فنرباغچه شد و سالزبورگ در سال ۱۹۹۴ تا فینال بالا رفت اما در نهایت مغلوب اینتر شد و نتوانست قهرمان شود.

نتایج لیگ اروپا دیشب نتایج جام یوفا لیگ اروپا یوفا باشگاه فوتبال لاتزیو بازی امشب آرسنال اخبار آرسنال اتلتیکو مادرید

راسنبال لایپزیش – مارسی ( ورزشگاه ردبول آرنا لایپزیش)

لایپزیش آلمان پس از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا راهی لیگ اروپا شد و در این مسابقات به خوبی پیشروی کرده است.آنها در مرحله شک شانزدهم نهایی از سد ناپولی قدرتمند گذشتند و در مرحله قبل نیز زنیت روسیه را حذف کردند و راهی یک چهارم شدند. لایپزیش در بوندس لیگا نیز در رتبه چهارم قرار دارد و در آنجا نیز رقابت زیادی با تیم های دیگر برای حفظ این رتبه و کسب سهمیه لیگ قهرمانان دارد.

تیم مارسی نیز که با وجود پاری سن ژرمن همانند تیم های دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد اکنون در رتبه سوم لوشامپیونه قرار دارد و تنها هدفش نایب قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان است. آنها در یک هشتم نهایی تیم بیلابئو را به راحتی شکست دادند و مقتدرانه گام به این مرحله گذاشتند.

در این مسابقه برخلاف سه مسابقه دیگر نمی توان شانس بیشتری برای صعود برای یکی از تیم های در نظر گرفت و پیش بینی تیم صعود کننده این مسابقه سخت تر از سه مسابقه دیگر است.

نتایج لیگ اروپا دیشب نتایج جام یوفا لیگ اروپا یوفا باشگاه فوتبال لاتزیو بازی امشب آرسنال اخبار آرسنال اتلتیکو مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ