عکس های جنجالی ملینا واردانیان و آلیسا میلکستیان بازیگران فیلم مصادره

1

مهران احمدی، رضا عطاران، ملینا واردانیان و آلیسا میلکستیان بازیگران ارمنستانی فیلم «مصادره» همراه با امیر صدرا حقانی بازیگر کودک فیلم که در فیلم نقش زکریا کودکی هومن سیدی را بازی کرده بود در هر پنج سانس به سالن سینما رفتند و به مردم خوش آمد گفتند و عکس یادگاری گرفتند.

ملینا آلیسا فیلم مصادره مهران احمدی عکس برهنه بازیگران زن ارمنی دختر ارمنی بازیگران فیلم مصادره بازیگران در خارج بازیگران بی حجاب Milena Vardanyan Alice Meliksetyan

میلنا واردانیان Milena Vardanyan بازیگر زن ارمنستانی درباره دیدن این فیلم در میان مردم گفت: خیلی هیجان زده هستم که فیلم «مصادره» را برای اولین بار با مردم ایران دیدم. فیلم «مصادره» سخت بود اما با گروه خوبی همراه بودم که بسیار با من همراهی کردند و کمک کردند به نقش خودم در فیلم برسم و افتخار می کنم با یک گروه ایرانی در یک فیلم ایرانی همراه بودم.

 

آلیسا میلکستیان دیگر بازیگر زن ارمنستانی از دیدن فیلم در میان ایرانی ها ابراز خوشحالی کرد و گفت: از حضور در جمع مردم ایران احساس خوبی دارم. چون معتقدم ایرانی ها یک حس خوب از انسانیت و محبت همراه خود دارند و با اینکه فارسی متوجه نمی شوم ولی با همه وجود محبت آنها را در فضای صمیمی و در نخستین مواجه ام با مردم در پردیس «شهرک» درک کرده ام.

 

رضا عطاران بازیگر طناز سینمای ایران هم به شیوه خود سال نو را به مردم تبریک گفت و ابراز خوشحالی کرد که در میان مردم «مصادره» را می بیند و آرزو کرد در سال جدید وضع اقتصادی مردم خوب شود و قیمت دلار پایین آید.

 

یکی از اتفاق های  جالب در اکران مردمی فیلم «مصادره» در پردیس سینمایی «شهرک» حضور یک برادر و خواهر ایلامی بود که از ایلام برای دیدن رضا عطاران به سینما آمده بودند که این حضور با استقبال گرم عوامل و به خصوص رضا عطاران مواجه شد و در نهایت این خانواده هموطن در یک قاب با عطاران عکس یادگاری گرفتند.

 

به دلیل استقبال از نمایش فیلم «مصادره» در ۵ سانس و همچنین به پاس احترام به مخاطبان امیرپدرام علیزاده مدیر و مالک پردیس سینمایی «شهرک» دو دستگاه گوشی تلفن همراه به دو نفر از تماشاگر که در ۵ سانس این فیلم را به دیده اند هدیه کرد. به این ترتیب که بینندگان فیلم در هر سانس اسم و شماره تلفن خود را پشت بلیت هایی که تهیه کرده بودند نوشتند و در صندوق قرعه کشی انداختند و در سانس پایانی این فیلم دو بازیگر ارمنستانی «مصادره» به قید قرعه اسامی دو تماشاگر برگزیده را اعلام کردند.

لباس و پوشش ملینا واردانیان و آلیسا میلکستیان در کشور ارمنستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فرشید می گوید

    اولا من با آلیس نامزد کرده ام ولی قبل از آن مجبور شدم تمام فیلمهای ارمنی او و عکسهایش را نگاه کنم. این زن خیلی محجوب است. در فیلمهایش باور کنید حتی یک بغل کردن ساده و یا ماچ و بوس ساده هم ندارد که با توجه به فرهنگ او خیلی عجیب است. در عکسهای بالا پیراهن بدون آستین و یا عکسی که سر و گردن او را نشان میدهد، تنها عکسهایی هستند که بر ضد او پیدا کرده اند. لطفا به فرهنگی که آن خانم بزرگ شده توجه کنید و شغل او را که مدل و بازیگر میباشد را هم در نظر بگیرید. پیراهن بدون آستین اصلا بد حساب نمیشود. بازیگران زن ایرانی که به آن سوی آب میروند در فیلمهایشان هر کاری میکنند. بزودی خبر عروسی ما را خواهید شنید.