پیام رسان سروش چیست؟ آیا هزینه اینترنت آن رایگان است؟

2

پیام رسان سروش چیست ، پیام رسان سروش برای کامپیوتر ، معایب پیام رسان سروش ، گروه های پیام رسان سروش ، کانال پیام رسان سروش ،امنیت پیام رسان سروش ،دانلود نسخه جدید پیام رسان سروش ،درباره پیام رسان سروش

با توجه به اخباری که از رسانه‌ها میشنویم، به نظر میرسد که پیام‌رسان تلگرام هم روزی به سرنوشت Viber و Wechat دچار خواهد شد و دسترسی به آن در ایران مسدود خواهد شد؛ ولی دقیقا مشخص نیست که این اتفاق کِی خواهد افتاد. با توجه به توصیه‌ی مسولان به استفاده نکردن از پیام‌رسان‌های خارچی، در صورتی که تلگرام مسدود شود، احتمالا یکی از پیام‌رسان‌های داخلی به عنوان جانشین آن برای مردم ایران معرفی خواهد شد .

یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینیِ تلگرام، اپلیکیشن “سروش” است. بنا بر این خبر در سایت تسنیم، اپلکیشن سروش توسط صدا و سیما ساخته شده و پشتیبانی میشود.

نرم افزار پیام رسان ایرانی معایب پیام رسان سروش کانال پیام رسان سروش صاحب پیام رسان سروش سیدجعفر خورشاد پیام رسان سروش برای کامپیوتر پیام رسان سروش اخبار تکنولوژی

آموزش دانلود پیام‌رسان سروش

برای دانلود نسخه‌ی اندروید، میتوانید برنامه‌ی کافه‌بازار را روی گوشی خود باز کنید و کلمه‌ی “سروش” را جستجو کنید. سپس در نتایج نمایش داده شده، پیام‌رسان سروش را انتخاب کنید تا دانلود آغاز شود. همچنین میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود پیام‌رسان سروش از کافه‌بازار

سروش از فروشگاه Google Play Store هم قابل دانلود است.

لینک دانلود پیام‌رسان سروش از Google Play Store

برای دانلود نسخه‌ی iOS برای گوشی‌های آیفون و آیپد، ابتدا وارد فروشگاه برنامه‌های اپل شوید و عبارت Soroush را جستجو کنید و سپس نرم‌افزار سروش را انتخاب کنید تا کار دانلود آغاز شود.

لینک دانلود نسخه iOS پیام‌رسان سروش از فروشگاه iTunes

 

لینک دانلود پیام رسان سروش برای کامپیوتر

 

مدیر پیام‌رسان سروش اعلام کرد مصرف اینترنت این نرم‌افزار در دو اپراتور همراه‌ اول و ایرانسل، تا پایان سال جاری رایگان است.

نرم‌افزار پیام‌رسان سروش با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال رسمی خود اعلام کرد که به مناسبت ولادت با سعادت امام علی(ع) مصرف اینترنت این پیام‌رسان در دو اپراتور همراه‌اول و ایرانسل، تا پایان سال جاری رایگان است.

آنطور که در این اطلاعیه آمده است، همه‌ی امکانات این پیام‌رسان مانند تماس صوتی، چت، تبادل فایل و دانلود فیلم، عکس و موسیقی رایگان بوده و از حجم بسته اینترنت کاربران کم نمی‌شود.

سیدجعفر خورشاد مدیر پیام‌رسان سروش در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تأیید کرد و اعلام کرد که در یک کنفرانس خبری که به زودی برگزار می‌شود، جزئیات بیشتری از طرح بیان خواهد شد.

وی در این گفت‌وگو اظهار داشت: تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت. در حال حاضر استفاده از سروش فقط در دو اپراتور همراه‌اول و ایرانسل رایگان است و برای کاربران شبکه‌ی مخابرات هم به صورت یک چهارم محاسبه می‌شود که آن هم به زودی رایگان خواهد شد. همچنین با سایر اپراتورهای تلفن همراه نیز در حال مذاکره هستیم و به زودی این اتفاق برای آن‌ها هم خواهد افتاد.

پیام‌رسان سروش در اطلاعیه‌ی دوم خود اعلام کرد که در مناطق معدودی از شبکه اینترنت همراه اول، هنوز برای برخی کاربران قابلیت استفاده از اینترنت رایگان سروش فعال نشده است.

این پیام‌رسان در این اطلاعیه، ضمن پوزش از این دسته کاربران؛ اعلام داشت که همه تلاش خود را برای اعمال سراسری اینترنت رایگان در سروش بکار خواهند بست و نتیجه را متعاقباً به اطلاع کاربران خواهند رساند.

سروش همچنین در این اطلاعیه خبر داد که هم‌اکنون امکان استفاده از سروش به صورت رایگان برای تمام مشترکین ایرانسل و مشترکین همراه‌اول در اکثر مناطق کشور، فراهم است.

از طریق تماس با شماره تلفن ۲۷۸۶۲۰۲۰-۰۲۱ مرکز پشتیبانی سروش

از طریق ایمیل [email protected]

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. .... می گوید

    سلام خسته نباشید ، ببخشید سروش که برای من رایگان نیست از شارژ اینترنتم کم میشه میتونید راهنماییم کنید

  2. دانلود برنامه پیام رسان سروش می گوید

    ممنونم از سایت عالی و بروزتون تشکر ممنونم