تجاوز جنسی دکتر به بیماران پس از بیهوشی + عکس

0
قربانیان این دکتر، زنانی در محدوده سنی ۲۵ تا ۷۵ سال هستند. و هنگامی که او شروع به آزار جنسی آنها می‌کرده، هنوز هوشیار بودند اما دیگر نمی‌توانستند (به علت تزریق دارو) اعضای بدنشان را حرکت دهند.

به گزارش ساتین ، دادگاهی در کانادا یک متخصص بیهوشی در این کشور که بیماران خود را پس از تزریق دارو و بی‌حس‌شدن بدنشان مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌داد، به ده سال زندان محکوم کرد.

دکتر جرج دودنات، ۶۵ ساله، در دادگاه به آزار جنسی و تجاوز به ۲۱ بیمار خود متهم شده بود و اکنون با مجرم شناخته شدن علاوه بر ابطال پروانه کار و طبابت، به تحمل ده سال زندان محکوم شده است.

تجاوز جنسی دکتر تجاوز جنسی پرستار تجاوز جنسی به بیماران

قربانیان دکتر دودنات که زنانی در محدوده سنی ۲۵ تا ۷۵ سال هستند، به دادگاه گفته اند هنگامی که او شروع به آزار جنسی آنها می‌کرده، هنوز هوشیار بودند اما دیگر نمی‌توانستند (به علت تزریق دارو) اعضای بدنشان را حرکت دهند.

به غیر از یک مورد، تمامی این موارد اذیت و آزار جنسی در بیمارستان عمومی نورث یورک شهر تورنتو و در حد فاصل سالهای ۲۰۱۰-۲۰۰۶ روی داده است.

دودنات در جریان دادگاه ادعا کرده است  که اثرات داروهای بیهوشی باعث شده بیماران او با “توهم مورد آزار جنسی قرار گرفتن” روبرو شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ