بازیگران سریال بچه ها نگاه می کنند +ساعت پخش

0

سریال تلویزیونی «بچه‌ها نگاه می‌کنند» به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند، از دوشنبه ۱۳ فروردین مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها می‌شود.

سریال «بچه‌ها نگاه می‌کنند» در ژانر کمدی، سال ۱۳۹۰ به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده و بازیگرانی چون گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، سیامک صفری، هدایت هاشمی، سارا خویینی‌ها، رضا داوودنژاد، میرطاهر مظلومی، گلاره عباسی و … در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بازیگران سریال بچه ها نگاه می کنند

بازیگران سریال بچه ها نگاه می کنند نقش هایشان

آتیلا پسیانی (خان بابا)، گوهر خیراندیش (عمه خانم)، سارا خوئینی ها (نیره)، رضا داوود نژاد (امیر)، میرطاهر مظلومی (نادر)، سیامک صفری (رشید)، شبنم مقدمی (اعظم)، هدایت هاشمی (احسان)، علی صالحی ( حمید)، علی مردانه (مسعود)، گلاره عباسی (شقایق)، سمیرا ذکائی (شیرین)، سپیده علایی (معصومه)، شیوا خسرومهر(اهدایی)، هاشم روحانی (نوذر)، بیژن پیشدادی ( اسد)، مرتضی اکبری (شکرریز)، مهسا هاشمی (پریناز)، محمدحسان عارف (مرتضی)، مبینا سادات آتشی (ساناز)، دینا جهانگیرنیا (هستی) و امیرحسین عباس نژاد (وحید) بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

فیلمنامه این سریال را علیرضا محمودی نوشته و داستان آن درباره “خان بابا” کشتی گیر مشهوری است که به همراه چهار دخترش و خانواده آنها در یک ساختمان زندگی می‌کنند. وی برای کمک به دو دانشجوی مجرد، اتاقی را در پشت بام در اختیار آنها قرار می‌دهد. دختران برای مقابله با این کار از “طاووس” خواهر “خان بابا” که با او اختلافاتی نیز دارد، کمک می گیرند و … .

ماجرای زندگی چند خانواده را روایت می کند که در ارتباطشان با یکدیگر اتفاقات جالبی را رقم می زنند و داستان خواهر (عمه خانم)‌ و برادری (خان‌بابا)‌ را به تصویر می‌کشد که با داشتن یک مجتمع مسکونی مشترک به طور جداگانه در واحدهای خود زندگی می‌کنند و در دیگر واحدهای این مجتمع نیز ۴ باجناق که دامادهای برادر (خان‌بابا)‌ هستند، زندگی می‌کنند. داستان این سریال از جایی آغاز می شود که ۲ جوان دانشجو برای زندگی به جمع اعضای این مجتمع می‌پیوندند. بازیگر نقش خواهر، کـسی بجز گوهر خیراندیش نیست و آتیلا پسیانی هم ایفاگر نقش برادر او خواهد بود.

فیلم و سریال آی فیلم جدول پخش آی فیلم بازیگران سریال بچه ها نگاه می کنند

ساعت پخش و تکرار بازیگران سریال بچه ها نگاه می کنند

«بچه‌ها نگاه می‌کنند» از دوشنبه ۱۳ فروردین، هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۳:۰۰ بامداد و ۱۱:۰۰ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

کارگردان: حمیدرضا صلاحمند

نویسنده: علیرضا محمودی

تصویربردار: افشین احمدی

صدابردار: امیر پرتوزاده، امیر رحمانی

طراح صحنه و لباس: حسین عالی نژاد

چهره پرداز: آرمین اسماعیلی

تدوینگر: سیامک مهماندوست

آهنگساز: یحیی سپهری شکیب

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ