در سال ۹۶ چقدر مداد پاک کن وارد ایران شد؟ +جدول

0

آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۱ ماهه سال ۹۶ نشان می‌دهد که در این مدت حدود ۴۸۲ تن مداد پاک کن از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم مداد پاک کن به کشور، یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۶۹ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۰۴ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

مداد پاک کن از کدام کشورها وارد ایران شد؟

گفتنی است مداد پاک کن از ۹ کشور اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، جمهوری کره، چین، ژاپن، مالزی، هلند و هند وارد ایران شده است.

لازم به ذکر است که در بین کشور‌های ذکر شده چین با صادرات ۳۱۲ تن مداد پاک کن به ارزش ۷۷۰ هزار و ۹۴۴ دلار اولین و بزرگترین صادرکننده این محصول به ایران بوده است.

بعد از چین، مالزی دومین صادرکننده مداد پاک کن به ایران بوده است که در مدت ۱۱ ماهه سال ۹۶ صادرات بیش از ۱۲۰ تن از این کالا درآمد ۴۵۶ هزار و ۸۵۱ دلاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین کشور آلمان با خرید بیش از ۸ تن مداد پاک کن درآمد ۸۱ هزار و ۵۶ دلاری را در ۱۱ ماهه سال ۹۶ نصیب خود کرده است.

کالاهایی که در ایران تولید نمی شوند قیمت مداد پاک کن عملکرد دولت تدبیر و امید روحانی عملکرد اقتصادی دولت روحانی سود واردات دنیای اقتصاد چی تولید کنم بفروشم چه کالاهایی وارد ایران میشود ایده های کسب درآمد ایده های پولساز من اخبار گمرک اخبار اقتصادی آمارهای گمرک ایران آمار واردات و صادرات

منبع: میزان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ