چند میلیارد تومان سنجاق قفلی وارد ایران می شود؟ +جدول

0

براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری حاکی از آن است که در این مدت بیش از ۲۶۱ تن سنجاق قفلی از کشورهای جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم سنجاق قفلی به کشور، ۵۶۷ هزار و ۸۲۰ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۷۷ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۶۰۳ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

سنجاق قفلی از چه کشورهایی وارد شد

گفتنی است سنجاق قفلی در هشت ماهه نخست سال از ۶ کشور اسپانیا، امارات متحده عربی، ایتالیا، ترکیه، چین و صربستان وارد ایران شده است.

در میان کشورهای ذکر شده چین با صادرات ۲۰۸ تن سنجاق قفلی به کشور اولین و بزرگترین صادر کننده این محصول به ایران بوده است که در هشت ماهه نخست سال در آمد ۵۲۵ هزار و ۹۶۹ دلاری را نصیب خود کرده است.

پس از چین کشور ترکیه دومین صادر کننده سنجاق قفلی به ایران بوده است که در مدت ذکر شده با صادرات ۳۳ تنی درآمد ۷۸ هزار و ۳۰ دلاری را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است که امارات متحده عربی در ۸ ماهه نخست سال جاری با صادرات ۱۳ تن سنجاق قفلی به ایران و کسب درآمد ۳۷ هزار و ۸۴۲ دلاری سومین کشور صادر کننده این کالا به ایران بوده است.

کالاهایی که در ایران تولید نمی شوند قیمت سنجاق قفلی عملکرد دولت تدبیر و امید روحانی عملکرد اقتصادی دولت روحانی علل افزایش نرخ ارز در ایران علت افزایش قیمت دلار در روزهای اخیر سود واردات دنیای اقتصاد چی تولید کنم بفروشم چه کالاهایی وارد ایران میشود ایده های کسب درآمد ایده های پولساز من اخبار واردات کالا اخبار گمرک آمارهای گمرک ایران آمار واردات و صادرات

منبع: میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ