وزیری که پورشه سوار می‌شود نباید به فکر تولید داخلی باشد

0

نماینده ارومیه در جریان سوال از وزیر بهداشت تاکید کرد: شما که نماینده انحصاری یک شرکت آمریکایی تولید لنز عینک هستید که صاحبان آن صهیونیست‌ها هستند طبیعی است که رفتار را دارید وزیری که خودروی پورشه سوار می‌شود و سرمایه چند صد میلیاردی دارد نباید هم به فکر تولید داخلی باشد.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی صبح امروز مجلس که به طرح سوال از وزیر بهداشت درمان و آ‌موزش پزشکی اختصاص داشت با اشاره به اظهارات اولیه سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی اعلام کرد: تمام آنچه که آقای وزیر گفتند کذب محض است آمار غلط دادند که مدارک مستند ندارد و آمار و مستندات ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس موجود است.

وی با بیان اینکه تولید ناموس این مملکت است، گفت: با وجود آنکه بر لزوم حمایت از تولید داخلی تاکید می‌شود اما آنچه که از سوی برخی مسئولان بخصوص وزیر بهداشت می‌بینیم، عکس آن است.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس اعلام کرد: مسئولان بدانند جای شرم دارد که به جای دستگیری از کارگران چند میلیارد پولشان را نمی‌دهند و بعد چند برابر آن را خرج واردات می‌کنند و این در حالی است که قطعا تنها افتخار مملکت ما دستیابی به خودکفایی است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه سخنانش با انتقاد شدید نسبت به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: چرا از محصولات داخلی حمایت نمی‌کنید. وزیر وارداتی نباید هم به فکر تولید باشد البته این حرف عوام پسندی است که دائم بگوییم باید به فکر جان مردم باشیم اما بر خلاف آن عمل کنیم.

قاضی‌پور تصریح کرد: شما که نماینده انحصاری یک شرکت آمریکایی تولید لنز عینک هستید که صاحبان آن صهیونیست‌ها هستند طبیعی است که رفتار را دارید وزیری که خودروی پورشه سوار می‌شود و سرمایه چند صد میلیاردی دارد نباید هم به فکر تولید داخلی باشد.

***

قاضی‌زاده هاشمی با حضور در مجلس با اشاره به صحبت‌های نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، گفت: من در کلاس اول دبیرستان معلم خطی داشتم که اولین آموزش او به ما این بود که ۴۰ صفحه بنویسید «توانا بود هر که دانا بود» و هفته بعد هم به ما گفت «با ادب باش تا بزرگ شوی». اینجا مجلس شورای اسلامی است و من به عنوان وزیری که منتخب شما هستم می‌گویم اگر هم نیستی باید نشان دهی عصاره فضائل ملت هستی. مردم ارومیه شان‌شان بالاتر از این است که شما اینجا به وزیر تهمت بزنید.

وی افزود:‌ من همین جا از رییس قوه قضاییه می‌خواهم به این تهمت‌ها رسیدگی کند. این آقا دفعه اولش نیست این حرف‌ها را می‌زند. یا او راست می‌گوید و من حق ندارم وزیر باشم و جایم پشت میله‌های زندان است یا او دروغ می‌گوید و جایش پشت میله‌های زندان است.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: رفتار ما باید اسلامی باشد، ما متدین و مسلمان هستیم و نباید هر حرفی که دهان‌مان باز می‌شود را مطرح کنیم. من و بقیه وزرا دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیریم، چطور رفتار کرده‌اید که همه رسانه‌ها جور دیگری می‌گویند. کسی باورش می‌شود من حقوق دانشگاه را می‌گیرم در حالیکه با یک عمل پیوند چشم نیم ساعته ۱۰ برابر این حقوق را در یک روز کسب می‌کنم اما آمده‌ام که برای کشورم کار کنم. من از خانواده شهدا خجالت می‌کشم که این حرف‌ها مطرح می‌شود.

وی اضافه کرد: شما (نماینده ارومیه) از عده‌ای افراد حداقل طلبکار دفاع می‌کنید که قیمت بالا و کیفیت پایین ارائه می‌کنند،‌ این نکبت است و نه نظارت و انتظار دارید من جواب ندهم. ما آمده‌ایم کار کنیم و خدمت کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ