بازیگران در اوقات فراغت چه می‌کنند؟ تفریحات بازیگران ایرانی چیست؟

0

این که بازیگران فارغ از آثار و کارهای شغلی شان چه کارهای دیگری انجام می‌دهند برای هواداران و مخاطبان آن‌ها همیشه یک موضوع جذاب بوده و اکثریت مردم دوست دارند بدانند که بازیگران معروف در اوقات فراغت چه می‌کنند و چه تفریحاتی دارند؟ بسیاری از بازیگران ترجیح می‌دهند در اوقات فراغت‌شان به استراحت بپردازند یا به اموری مشغول شوند که برای‌شان آرامش به همراه بیاورد. مسافرت، مطالعه، تماشای فیلم، ورزش و رسیدن به امور خانوادگی از مهمترین مسائلی است که بازیگران در اوقات فراغت و زمانی که مشغول کار نیستند، به آن‌ها می‌پردازند.

امیر یل ارجمند و یاسمینا باهر

تفریحات دو نفره ما خیلی ساده است. اگر فشردگی کار اجازه دهد مسافرت می‌رویم و گردش و تفریحات معمولی داریم. کلاً بودن در کنار یکدیگر شاید مهم‌ترین تفریح ما باشد. این که با هم شام می‌خوریم و فیلمی تماشا می‌کنیم، بهترین تفریح است. در اوقات فراغت‌مان فیلم می‌بینیم، سریال می‌بینیم، با هم بیرون می رویم و به طور کل دو نفره با هم خیلی خوشحال هستیم. همین که در کنار هم باشیم، واقعاً شیرین است و خوشبختانه تفریحات مشترک زیادی داریم.

همسر بازیگران زندگی خصوصی بازیگران چهره ها در شبکه های اجتماعی تفریحات بازیگران ایرانی تفریح و سرگرمی تفریح بازیگران بیوگرافی شیلا خداداد بیوگرافی رامبد جوان بازیگران مشهور اوقات فراغت چیست انواع کارها برای اوقات فراغت اخبار سینما

شقایق دهقان

راستش فعالیت خاص دیگری به جز بازیگری ندارم و فعلا تمام وقت و تمرکز خود را روی این کار گذاشته‌ام. اوقات فراغت را هم همواره در کنار خانواده هستم. مسافرت می رویم و فیلم نگاه می‌کنیم، در واقع از هر فرصتی برای بودن در کنار خانواده‌ام استفاده می‌کنم. شغل ما طوری است که زمان زیادی را از ما می‌گیرد و برنامه‌ریزی دقیقی ندارد. به همین دلیل خانواده همیشه از این موضوع بیشتر اذیت می‌شوند و من سعی می‌کنم از هر فرصتی استفاده کنم تا کنار آن‌ها باشم.

هوتن شکیبا

متأسفانه یا خوشبختانه کار بازیگری وقت زیادی از من می‌گیرد. به خاطر همین یاد گرفتم که یک بخشی از تفریح را به کارم اختصاص دهم و از نقش‌ها و کارهایم لذت ببرم. در واقع کارم را با تفریح، ‌ترکیب کرده‌ام و چاره‌ای هم نداشتم، چون اگر اینطور نبود ممکن بود شرایطی پیش بیاید که کار خسته‌ام کند. فیلم دیدن و سریال دیدن و سالانه حداقل یکی دو بار مسافرت رفتن را خیلی دوست دارم و این‌ها تفریحات من است. ضمن این که بیشتر زمانم را با دوستان خوبم هستم که این معاشرت‌ها حالم را خوب می‌کند. دوستانم عمدتا بچه‌های هنری و همکارانم هستند. البته یکسری دوست و رفیق هم از دوران راهنمایی دارم که آن زمان با هم تئاتر کار می‌کردیم که البته آن‌ها ادامه ندادند.

رامبد جوان

یکی از بهترین سرگرمی‌های من مطالعه است و از سال‌ها قبل توسط خواهرم که خودش یک کتابخوان حرفه‌ای و قهار است. به مطالعه و کتابخوانی تشویق شدم و این موضوع هنوز هم ادامه دارد و او هر کتابی که می‌خواند را به من معرفی می‌کند. البته این مطالعه هم در کار و هم در زندگی کمک شایانی به من کرده و من تجربیات زیادی را از میان کتاب‌ها آموخته‌ام، حتی در ایده‌های من نیز بی‌تأثیر نبوده است. فیلم دیدن یکی دیگر از مهم‌ترین کارهایی است که آن را در اوقات فراغت دنبال می‌کنم. فوتبال را دوست دارم ولی معتاد آن نیستم و همانقدر که لازم است آن را پیگیری می‌کنم.

هادی کاظمی

تفریحات عجیبی ندارم، در واقع تفریحات من شباهت زیادی به دیگران دارد. به دلیل شغل و علاقه‌ای که به سینما و بازیگری دارم، قطعاً یکی از مهم‌ترین علایق من، تماشای فیلم است و عاشق این هستم که برترین فیلم‌های سینمای جهان را بارها و بارها تماشا کنم. مطالعه برای من جزئی از زندگی است که سعی می‌کنم همواره در زندگی‌ام وجود داشته باشد که البته با توجه به شرایط کاری‌ام، میزان آن متغیر است، ولی به شدت به کتاب و مطالعه علاقه دارم. حتی به این موضوع فکر کرده‌ام که روزی کتاب زندگینامه خودم را هم بنویسم! مسافرت دیگر تفریح من در اوقات فراغت است که بسته به شرایط انجام می‌شود.

آناهیتا همتی

راستش تفریح خاصی که ندارم، طبیعت که در کشورمان کاملا از دست رفته و درخت‌ها را قطع کرده‌اند و ویلا می‌سازند، زباله‌های استان را در جنگل‌های عباس‌آباد می‌سوزانند و در دریا فاضلاب می‌ریزند و وقتی برای تفریح به طبیعت می‌روی به جای لذت، بیشتر حرص می‌خوری! به همین دلیل وقتی به خارج از کشور سفر می‌کنم، بیشتر وقتم را در طبیعت می‌گذرانم. در ورزش تنبل هستم و کاشکی بیشتر به این موضوع اهمیت می‌دادم و این دلیلی است که به خودم انتقاد دارم.

همسر بازیگران زندگی خصوصی بازیگران چهره ها در شبکه های اجتماعی تفریحات بازیگران ایرانی تفریح و سرگرمی تفریح بازیگران بیوگرافی شیلا خداداد بیوگرافی رامبد جوان بازیگران مشهور اوقات فراغت چیست انواع کارها برای اوقات فراغت اخبار سینما

شیلا خداداد

زمانی که بازیگری دور بودم، سعی می‌کردم با مطالعه و تماشای فیلم خودم را همیشه آماده نگه‌دارم و از هر فرصتی برای بالا بردن دانش خود در این زمینه استفاده می‌کردم و هنوز هم یکی از مهم‌ترین کارهای من در اوقات فراغت همین کارهاست. خانواده برایم همیشه در اولویت قرار داشته و دارد و حالا که دیگر صاحب دو فرزند هستم، باید بیش از پیش به آن‌ها رسیدگی کنم. مادر شدن یک حس زیبا و غیرقابل توصیف است و باید اینطور بگویم که تا زمانی که برای خود انسان پیش نیاید نمی‌تواند این حس و زیبایی‌های آن را درک کند. در ابتدای زندگی مشترک زیاد اهل خانه‌داری و کارهای خانه نبودم، ولی رفته رفته سعی کردم به دلیل اهمیتی که برای همسر و فرزندانم قائل هستم، خودم کارهای خانه و مخصوصا آشپزی را انجام دهم.

حدیث فولادوند و رامبد شکرابی

راستش اوقات فراغت‌مان را بیشتر مسافرت می‌رویم و درواقع تفریح اصلی ما همین سفر کردن است. زمستان‌ها اسکی می‌رویم و تابستان به ورزش‌های دیگر می‌پردازیم. مطالعه هم یکی از مهم‌ترین کارهای ما در اوقات فراغت است که همواره آن را در برنامه زندگی‌مان داریم. راستش گهگاهی هم با دیگر دوستان هنرمند در رفت و آمد هستیم، ولی واقعا اینطور نیست که به صورت دائمی با دوستان رفت و آمد داشته باشیم.

بهنام تشکر

زیاد اهل بیرون آمدن از خانه نیستم و به همین دلیل معمولا تفریح اصلی من در خانه، مطالعه و تماشای فیلم است. آدمی هستم که به شدت به مطالعه علاقه دارم و حس می‌کنم به آرامش من کمک می‌کند. بسیار اهل سفر هستم و به جاهای مختلف ایران و خارج از ایران سفر کرده‌ام و حس می‌کنم هر نقطه‌ای از جهان زیبایی‌های خاص خودش را دارد. عکاسی برایمیک کار بسیار ارزشمند محسوب می‌شود که علاقه زیادی به آن دارم، البته برای دل خودم عکاسی می‌کنم و این را در سفرهایی که داشتم بارها تجربه کرده‌ام و از ان لذت می‌برم. یکی دیگر از علایق جدی من فوتبال است و بسیار روی آن تعصب دارم. به هر صورت در دوران نوجوانی خودم به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کردم و علاقه شدیدی به آن دارم.

جواد عزتی

هنر مثل بچه‌ای می‌ماند که از او مراقبت می‌کنید تا بزرگ شود. این روش کار من هم به نوعی مراقبت کردن از حرفه و کارم است و این موضوع با تمرین و مطالعه محقق خواهد شد، در نتیجه بخش عمده‌ای از فراغت من را تمرین و تمرکز روی کارهایم و همینطور مطالعه پر می‌کند. یکی از علاقه‌مندی‌های من تماشای انیمیشن‌های مختلف است و به طور کل علاقه ویژه‌ای به آن دارم، اما به هر صورت به دلیل شغل و حرفه‌مان باید یک فیلم بین حرفه‌ای هم باشیم و تماشای فیلم از دیگر سرگرمی‌های من است و در کنار هم مطالعه برایم از اولویت زیادی برخوردار است. این مطالعه در زمینه‌های مختلف است و در واقع خودم را معطوف مطالعه یک نوع خاص از کتاب نمی‌کنم و دوست دارم در زمینه‌های مختلف این کار را انجام دهم. یکی از چیزهایی که باعث می‌شود شما سالم  و سلامت باشید، تغذیه صحیح است. من خودم آشپزی را تا حدود زیادی بلد هستم و کلا آشپزی را خیلی دوست دارم.

همسر بازیگران زندگی خصوصی بازیگران چهره ها در شبکه های اجتماعی تفریحات بازیگران ایرانی تفریح و سرگرمی تفریح بازیگران بیوگرافی شیلا خداداد بیوگرافی رامبد جوان بازیگران مشهور اوقات فراغت چیست انواع کارها برای اوقات فراغت اخبار سینما

بهاره کیان‌افشار: عاشق سفر هستم
ما به صورت خانوادگی و شاید به صورت بیمارگونه، عاشق مسافرت هستیم. در واقع دو لذت بزرگ زندگی من تئاتر و سفر هستند. سفر به کسب تجربه. ایده و دیدگاه‌های جدید کمک می‌کند. سفر در عین ماجراجویی و کسب تجربه‌های نو آرامش بخش است و حال انسان را بهتر کرده و انرژی دوباره می‌دهد. به خاطر لطف پدر و مادرم که خیلی اهل سفر بوده و هستند، ایران را حسابی گشته‌ام و به بسیاری جاهای دیگر هم رفته‌ایم. حتی به مناطقی سفر کرده‌ام که شاید به خاطر شرایط سخت هر کسی علاقه‌مند نباشد به آنجا برود. چون تنها نمی‌توان برای لذت بردن به این مناطق رفت و باید اهل کشف کردن و کسب تجارب جدید و ماجراجویی بود و روحیه بالای تطبیق با شرایط متفاوت را داشت. البته من سال‌هاست در زمینه دکوراسیون و تبلیغات فعالیت می‌کنم.

حسن معجونی: مهم‌ترین تفریح من، کار تئاتر است
بدون شک مهم‌ترین تفریح من، همان کارم است و تئاتر اصولاً تمام زندگی من را فرا گرفته است. اما فارغ از هنر، به دلیل این که مدتی است در شهر رشت زندگی می‌کنم، بخش مهمی از تفریح من، طبیعت‌گردی، سرزدن به بازارهای محلی و آشپزی است. آب و هوا، باران زیبا، غذاهای عالی، آرامش، خانه‌هایی با متراژ بزرگ و همه چیزهایی خوبی که در رشت وجود دارد از دلایل اصلی من برای انتخاب این شهر بود. بازار رشت به نظرم نقطه ثقل دنیاست و زمانی که می‌روم بازار رشت، زنده می‌شوم. به شدت به آشپزی علاقه دارم. به شدت به نجاری هم علاقه دارم و دوست دارم به کلاس‌های نجاری بروم تا آن را یاد بگیرم. مطالعه و تماشای فیلم و سریال از دیگر تفریحات من است.

رضا یزدانی: اوقات فراغت را در کنار خانواده و دوستانم سپری می کنم
ورزش جزئی از زندگی من است و روزانه حداقل یک ساعت ورزش می‌کنم. در واقع همیشه به سلامتی‌ام اهمیت می‌دهم این شامل ورزش کردن به تنهایی نیست. بلکه تغذیه سالمی هم دارم و سعی می‌کنم در این زمینه نیز حسابی حواسم را جمع کنم که با تغذیه غیر صحیح به خودم آسیب وارد نکنم. معتقدم من و هر هنرمند دیگری نیاز به مطالعه داریم تا بتوانیم خودمان را به روز کنیم و این مطالعه در کار و زندگی‌مان تأثیر مهمی دارد. اوقات فراغتم را معمولا در کنار خانواده و دوستانم سپری و سعی می‌کنم به مسائل شخصی‌ام برسم.

مهران رنجبر: تفریحات ساده ای دارم
تفریحات من خیلی ساده است. سعی می‌کنم هر کاری که خوشحالم می‌کند و به من آرامش می‌دهد را تجربه کنم. حتی یک پیاده‌روی در یک روز پاییزی می‌تواند حال من را خوب کند. مدتی است که نقاشی می‌کنم و آن را خیلی دوست دارم. در کنار آن ورزش می‌کنم و به کوه می‌روم. تماشای فیلم و مطالعه از دیگر کارهای من در اوقات فراغت است. به شدت به خواندن نمایشنامه‌های مختلف علاقه دارم.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح: همه کارهایمان شکل سرگرمی به خود می‌گیرد
تفریحات ما مشترک است و همواره سعی می‌کنیم در اوقات فراغت در کنار هم باشیم. سریال می‌بینیم، سفر می‌رویم، عاشق پیک‌نیک هستیم، به گل‌ها و گیاه‌های‌مان می‌رسیم، گیم بازی می‌کنیم، آشپزی مشترک انجام می‌دهیم و اصلاً همه کارهای‌مان از آنجا که با هم مشترک است، شکل سرگرمی به خودش می‌گیرد. مثلاً وقتی با هم به شهروند می‌رویم، فقط به عنوان وظیفه خرید خانه به آن نگاه نمی‌کنیم، از همان جلوی در، دو تا آبمیوه می‌گیریم و شروع به خوردن می‌کنیم و راه می‌فتیم، جلوی هر بخشی می‌ایستیم نگاه و بررسی می‌کنیم که به آن نیاز داریم یا نه؟ یعنی آن ساعت از زندگی‌مان را هم ضمن خرید، تفریح می‌کنیم.

ترلان پروانه: رشته طراحی لباس را دنبال می کنم
مدتی پیش درسم در رشته طراحی لباس به پایان رسید و چون به این رشته علاقه داشتم و انتخاب اولم بود هنوز هم آن را دنبال می‌کنم و دوست دارم به شکل حرفه‌ای روی آن کار کنم. خارج از بازیگری و در اوقات فراغت هم دیدن فیلم و مطالعه از جمله کارهایی است که به آن می‌پردازم. ضمن این که وقت زیادی برای ورزش می‌گذارم.

مهران غفوریان

اگر کوچک‌ترین زمانی در اختیار داشته باشم که بتوانم اسمش را اوقات فراغت بگذارم، سریعا به همسرم می رسم و سعی می‌کنم در کنار او باشم. خوشحالم که همسرم کار و شرایط من را درک می‌کند و به همین دلیل هم من باید جبران کنم و هر فرصتی خارج از کار داشته باشم، کنارش هستم. معمولا در اوقات فراغت به کارهای شخصی و خانوادگی‌ام می‌رسم. خریدهایی که مانده، کارهایی که عقب افتاده و کارهای شخصی‌ام را انجام می‌دهم و بیشتر سعی می‌کنم زمانم را با همسرم سپری کنم و به خانواده‌های‌مان سر بزنیم. بیشتر در فضای کارهای شخصی و خانوادگی هستیم و اگر تهران کاری نداشته باشیم. مسافرت می‌رویم و الان هم به شدت به مسافرت نیاز دارم!

مجید صالحی

من اصولا آدمی هستم که آرامش در زندگی را به هر چیزی ترجیح‌ می‌دهم. هرگز زندگی را سخت نمی‌گیرم و با این که همه ما در زندگی‌مان سختی‌ها و مشکلاتی داریم، ولی من سعی می‌کنم بر آن‌ها غلبه کنم و از لحظات زیبای زندگی‌ام در کنار خانواده و فرزندانم، لذت ببرم. شاید مهم‌ترین تفریح من در سال‌های اخیر تفریحات کودکانه باشد، چرا که یکی از وظایف اصلی من در خانه، حضور در کنار دوقلوهاست و همین باعث می‌شود که تفریحات من هم در تفریحات آن خلاصه شود.

بیژن بنفشه خواه

از زمانی که دخترم، یاسمین به دنیا آمده است دیگر هیچ نوع تفریحی نداریم مگر تفریحاتی که به او مربوط شود (می‌خندد). تفریحات‌مان کودکانه شده، چون وقتی که بیدار است همه چیز خانه از وسایل مختلف گرفته تا تلویزیون و حتی خودمان، در اختیار او هستیم. اگر خواب باشد، فیلم می‌بینم و کتاب می‌خوانم و تفریحات من در همین حد است و کار خاصی ندارم، البته حضور بچه‌ها در زندگی و همین تفریحات کودکانه، آدم را جوان‌تر نگه می‌دارد.

الهام حمیدی

پدرم همیشه نسبت به کارهای هنری علاقه داشته و دارند و من هم از همان دوران کودکی با این حس و حال بزرگ شدم و به کارهای هنری علاقه شدیدی داشتم و در طول این سال‌ها سعی کرده‌ام در اکثر کارهای هنری حتی برای یک تجربه کوچک هم که شده، دستی داشته باشم نقاشی و کارهای دستی را خیلی دوست داشتم و دارم و هنوز هم گاهی به آن‌ها می‌پردازم و دکوراسیون نیز یکی دیگر از هنرهایی است که به شدت به آن علاقه‌مند هستم. در واقع این علاقه به هنر نیز به صورت ارثی از پدرم و خانواده پدری‌ام به من ارث رسیده است. سفر کردن را بسیار دوست دارم. من یک آذر ماهی هستم و از ویژگی‌های متولدین این ماه این است که همیشه آماده سفر هستند و چمدان‌شان آماده است.

امیرحسین رستمی

عاشق سفر هستم. معمولا سالی ۲-۳ بار سفر می‌روم و جاهای عجیب و زیبای زیادی را دیده‌ام. به کشورهای زیادی سفر کرده‌ام و از هر کدام خاطرات زیادی دارم که شاید بهترین آن‌ها سفر به خانه خدا بود، اما باید این‌ را باید بگویم که هیچ جا ایران خودمان نمی‌شود. سفرهای خانوادگی برایم از هر چیزی لذت‌بخش‌تر است و این که به همراه همسر و پسرم به مسافرت بروم برایم حس خاصی دارد. تفریحات دو نفره زیادی با پسرم دارم و در واقع مهم‌ترین تفریح من بودن در کنار اوست با هم تنیس می‌رویم، شنا می‌رویم، فیلم و سریال تماشا می‌کنیم، ورزش می‌کنیم و تفریحات مشترک زیادی داریم.

 پژمان جمشیدی

طبیعتاً فوتبال همیشه بخش مهمی از زندگی من بوده و هرگز نمی‌توانم آن را از زندگی خود حذف کنم. هنوز هم در همه حال پیگیر فوتبال هستم. ورزش در زندگی من یک عنصر مهم و همیشگی است و شاید در سال‌های اخیر کمتر شده باشد. ولی هرگز از زندگی من حذف نشده است. در عین حال از هر فرصتی که به عنوان فراغت داشته باشم، برای بودن در کنار اعضای خانواده‌‌ام استفاده می‌کنم و برایم مهم‌ترین کار است. اگر هم فرصت کافی داشته باشم، مسافرت می‌روم که در این چند وقت اخیر حسابی به آن نیاز دارم.

گلاره عباسی

برای قشر بازیگر فکر می‌کنم بهترین تفریح همان فیلم دیدن باشد و البته مطالعه یکی از لازمه‌های کار ماست. جدا از این‌ها من به دشت عاشق موسیقی هستم و یکی از مهم‌ترین تفریحات من، موسیقی است. اما فارغ از تمام این تفریحات، من همواره ترجیح می‌دهم که در اوقات فراغت و در زمان‌های بیکاری کنار خانواده‌ام باشم و به نوعی دوری از آن‌ها را جبران کنم. با خانواده بودن بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تفریح من است.

شبنم مقدمی

کتاب خواندن و فیلم دیدن جزو وظایف بازیگران محسوب می‌شود و برای من هم همینطور است. سفر کردن خیلی برایم جذاب و معاشرت با دوستان برایم مهم است. دوستان زیادی ندارم، ولی معاشرت با آن‌ها را دوست دارم. بازدید از ابنیه‌های تاریخی یکی از تفریحات اصلی من محسوب می‌شود. عکاسی را بسیار دوست دارم. هیچ وقت هنر مجسمه‌سازی نداشتم، ولی یکی از علاقه‌مندی‌هایم است. رفتن به گالری‌ها در روز‌های جمعه و دیدن کار‌های هنری را دوست دارم. یکی دیگر از علایق من من در سال‌های اخیر بودن در کنار برادرم و کافی‌شاپ‌داری بود که از سال‌ها قبل و از زمانی که در تئاتر شهر بودم و کافه چهارسو در اختیارم بود و به آن علاقه داشتم.

علی مسعودی

در اوقات فراغت در خدمت خانواده هستم و سعی می‌کنم در کنار همسرم باشم تا به وظایف خود در زندگی مشترک نیز عمل کرده باشم. تماشای فیلم یک سرگرمی مهم در زندگی‌ام که حالا به تفریح مشترک من و همسرم تبدیل شده است. آشپز خیلی خوبی هستم و آشپزی نیز یکی از تفریحات من است، مخصوصا اگر قرار باشد برای دورهمی‌های دوستانه آشپزی کنم. اگر فرصت کافی هم داشته باشم مسافرت را به هر کار دیگری ترجیح می‌دهم. ورزش جزئی از زندگی من است و دائما مشغول آن هستم. فکر می‌کنم برای یک هنرمند لازم است که استایل خودش را حفظ کند؛ ضمن اینکه برای سلامتی نیز ضروری است. زیاد کتاب نمی‌خوانم، ولی معمولا اخبار روز را پیگیری می‌کنم چه از طریق بخش‌های خبری و چه از طریق شبکه‌های اجتماعی.

شبنم فرشادجو

تفریحات من در ورزش و سفر خلاصه می‌شود. مسافرت را به هر چیزی ترجیح می‌دهم. هرجایی را به فصلش می‌روم و خیلی برایم کوه و کویر و دریا و جنگل فرق ندارد، چرا که هر جا بروم چیز‌هایی پیدا می‌کنم که برایم جالب باشد. اصولا سعی می‌کنم از سفر‌هایی هم که دارم به بهترین شکل استفاده کنم و به قول معروف فقط مسافرت نمی‌روم که بگویم رفته‌ام، بلکه باید از آن سفر تجربیات خوبی کسب کنم. فیلم دیدن را نیز دوست دارم و در اوقات فراغت به آن می‌پردازم. مدتی است که تیم اسکواش بانوان هنرمند را هم راه‌اندازی کرده‌ایم که سعی می‌کنم به امور آن نیز رسیدگی کنم.

نرگس محمدی و علی اوجی

مهم‌ترین تفریحات مشترک ما این است که فیلم می‌بینیم، سریال می‌بینیم، کتاب می‌خوانیم و سفر می‌رویم. در فیلم و سریال دیدن هم سلیقه‌مان مشترک است. در خانه نشسته‌ایم و یکهو شروه به سریال دیدن می‌کنیم و ۴_۵ قسمت نگاه می‌کنیم تا جایی که دیگر چشمان‌مان باز نمی‌ماند. می‌خواهیم پیاده‌روی و ورزش را هم به این‌ها اضافه کنیم.

امیر کاظمی

سفر را خیلی دوست دارم، ولی متاسفانه شرایط زندگی طوری است که یا به لحاظ مالی یا به لحاظ زمان، خیلی نمی‌شود به آن پرداخت وگرنه اگر کار نداشته باشم دائم در سفر هستم. همین سفر‌ها و تور‌های یکی دو روزه، روحیه آدم را عوض و حال آدم را خوب می‌کنند. همین که در یک محیط دیگری هستیم و به مشکلات روزمره فکر نمی‌کنیم خودش به آدم آرامش می‌دهد. من اصولا بازیگری می‌کنم که بنشینم در خانه که فیلم و سریال ببینم. شاید اگر پولدار بودم اصلا بازیگری هم نمی‌کردم و می‌نشستم خانه و فیلم می‌دیدم. وقتی هم در خانه‌ام یک حیاط کوچک دارم که مثل پیرمرد‌های ۷۰ ساله در حال بیل زدن و آبیاری هستم. در رشته اسکیت به صورت حرفه‌ای فعالیت داشتم و در تیم شهرداری هم بودم و تا انتخابی تیم ملی هم رفتم، اما سنم آنقدر کم بود که بدنم تمرینات سخت را نمی‌کشید و دیگر به صورت تفننی به آن پرداختم. شنا را هم دوست دارم، ولی به صورت حرفه‌ای به آن نپرداخته‌ام.

منبع: مجله زندگی ایده آل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ