تماس اشتباه، قتل جوان ۲۵ ساله چابهاری را رقم زد

0

جوان ۲۵ ساله چابهاری به نام «عبدالرحمن پرکان» معروف به «سلیم» به خاطر گرفتن شماره تلفن اشتباهی، با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید.

به گزارش ساتین ؛ «خداداد غلامی» پسر عمه مقتول گفت: حوالی ساعت ۱۸:۴۵، سلیم پس از دریافت یک تماس تلفنی به منزل شخصی به نام «ح – س» مراجعه می کند.

به گفته وی، سلیم ساعاتی قبل از حادثه طی یک تماس تلفنی و به صورت اشتباه مبادرت به شماره گیری یکی از اقوام قاتل می کند و پس از اینکه متوجه می شود شماره گیری به صورت اشتباه انجام شده است، از طرف مقابل عذر خواهی کرده و موضوع ظاهرا به پایان می رسد.

وی ادامه داد: لحظاتی بعد شخصی به نام «ح – س» طی تماس تلفنی، مقتول را به منزل خود فراخوانده و غلامی نیز به دلیل آشنایی کامل و همسایگی به منزل قاتل مراجعه می کند.

پسر عمه مقتول خاطرنشان کرد: متاسفانه مقتول به محض ورود به منزل با هشت فرد مهاجم مواجه شده و با ضربات چاقو بشدت زخمی می شود.

به گفته وی، «سعید پرکان» برادر مقتول که برای انتقال خداد به بیمارستان به محل آمده بود، نیز توسط «ح – س» با شلیک گلوله و چندین ضربه شمشیر بشدت زخمی می کند.

پسر عمه مقتول در پایان گفت: سلیم پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده نیمه شب گذشته جان می سپارد و برادرش همچنان در بیمارستان بستری است.

براساس گزارش انتشار یافته، پس از تجمع اقوام مقتول، نیروهای انتظامی فرد متهم با قتل را بازداشت می کند.

سرهنگ محمدرضا کاظمی فرمانده نیروی انتظامی چابهار، وقوع این حادثه را تایید کرد و گفت: پیگیری ها و بررسی های لازم در حال انجام است.

منبع: ایرنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ