پسری ۹ ماه در زندان دوست دخترش مورد آزار و اذیت قرار گرفت +عکس

0

پسری که مدت‌ها تحت شکنجه‌های وحشتناک دوست دختر سابقش بود تا پای مرگ رفت.

پسری که توسط دوست دختر سابقش از نظر روحی و روانی زیر شکنجه بود بعد از نجات پیدا کردن تجربیات وحشتناک خود را با پلیس در میان گذاشت.

الکس اسکیل ۲۲ ساله توسط دختر دیوانه از غذا، لباس و جای خواب مناسب و حتی ارتباط با خانواده‌اش محروم شده بود. جردن ورث دوست دختر او به اتهام شکنجه و رفتار خشن به هفت سال زندان محکوم شده است. پلیس می‌گوید این اولین بار است که یک زن با چنین اتهاماتی مواجه می‌شود.

این زوج همدیگر را از وقتی شانزده ساله بودند می‌شناختند ولی طی نه ماه آخر، جردن رفتارهای خشونت‌آمیزی از خود بروز داد و به مرور الکس را از ابتدایی‌ترین حقوق زندگی هم محروم کرد. او الکس را تهدید کرده بود که اگر سعی در فرار داشته باشد او را خواهد کشت. جردن همچنین رویبدن الکس آب جوش می‌ریخت و او را می‌سوزاند.

الکس می‌گوید: دکترها و پلیس به من گفتند اگر فقط چند روز دیگر با او می‌ماندم دیگر زنده نبودم. او مرا تهدید به مرگ می‌کرد. نمی‌خواهم هیچ‌کس دیگری در معرض آنچه من درگیرش بودم قرار بگیرد. فکر می‌کنم که زنده ماندم تا داستانم را با بقیه به اشتراک بگذارم.

اسکیل سوزانده شده، چاقو خورده و گرسنه نگه داشته شده بود. “آنقدر زخم و جای سوختگی داشتم که فکر می‌کردم ممکن است قطع عضوم کنند. وزنم تقریبا به نصف رسیده بود. سه سال تحت شکنجه روحی و نه ماه شکنجه فیزیکی بودم. اولش با مشت و لگد شروع شد و اواخر به شکنجه با چکش، بطری و چوب رسیده بود.

همچنین چاقو و آب جوش ” کاراگاه پرونده جری ویت می‌گوید: ما از این پرونده بسیار غافلگیر شده‌ایم. اولین بار است که با چنین چیزی مواجه می‌شوم.

جردن معلم و طرفدار حقوق حیوانات بود و در دادگاه گفته شد که خانواده خوب و گرمی داشت. ولی پشت درهای بسته به هیولایی تبدیل می‌شد که الکس را که هیدروسفالوس، نوعی مشکل مغزی دارد به شدت شکنجه می‌کرد. همسایه‌های آنها در دادگاه شهادت داده‌اند که اغلب صدای شکستن وسایل از خانه آنها می‌آمد. یکی از همسایه‌ها یکبار جردن را با دریل در بالکن دیده بود.

الکس می‌گوید وحشت‌زده‌تر از آن بوده که اینها را برای کسی تعریف کند. “در ابتدا فکر می‌کردم که این کارها عادی هستند چون قبلا دوست دختری نداشتم. بعدش هم تهدیدم کرد که اگر فرار کنم خواهم مرد.” الکس تنها وقتی نجات پیدا می‌کند که همسایه‌ها بعد از شنیدن سروصدای وحشتناک با پلیس تماسمی‌گیرند.

فساد جنسی در اروپا فساد اخلاقی در غرب شکنجه مدرن زندگی در غرب زندگی در اروپا روابط دوست دختر و دوست پسر رابطه نامشروع در انگلیس دوست دختر یابی دختر انگلیسی تجاوز جنسی در اروپا آزار و اذیت زنان

او با سوختگی‌های درجه دوم و سوم و زخم‌های عمیق به بیمارستان رسانده شد و از مرگ جان سالم به در برد. جردن ورث هم دستگیر و به هفت سال زندان محکوم شد.

Jordan Worth was jailed for seven-and-a-half years for coercive control and violence against her former boyfriend Alex Skeel

A male domestic abuse survivor said he was “۱۰ days away from death” before he was helped by police and medics.

Alex Skeel, 22, from Stewartby, Bedfordshire has urged other victims in abusive relationships to speak out.

His former partner, Jordan Worth, 22, subjected him to multiple physical injuries, denied him food and isolated him from his family, a court was told.

Pleading guilty to grievous bodily harm and coercive controlling behaviour, she was jailed for seven-and-a-half years.

The prosecution is the UK’s first conviction for coercive control involving a female offender, Bedfordshire Police said.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ