رییس شرکت بدون توجه به التماس هایم مرا تسلیم خودش کرد!

0

اسفند ماه، دختر جوانی به نام مهتاب با مراجعه به پلیس تهران از مدیر یک شرکت مهندسی شکایت کرد و گفت: «چند سال قبل در یک شرکت مهندسی به عنوان کارمند مشغول به‌کار شدم. روز گذشته وقتی می‌­خواستم از شرکت خارج شوم، مدیر شرکت که بهنام نام دارد به اتاقم آمد و سر صحبت را باز کرد. او بعد از کمی صحبت پیشنهاد داد مرا تا نزدیکی خانه­‌مان برساند.»

شاکی ادامه داد: «از آنجایی که بهنام مدعی بود هم‌مسیر هستیم، به او اعتماد کردم و پیشنهادش را پذیرفتم، اما وقتی سوار ماشین شدم، او بین راه مسیرش را تغییر داد و گفت این مسیر به خانه‌مان نزدیک‌­تر است. مخالفتی نکردم، اما بعد از لحظاتی متوجه شدم او به حاشیه شهر می­‌رود، به همین دلیل دوباره اعتراض کردم. بعد از آن بود که در مکان خلوتی ایستاد و بدون توجه به التماس‌هایم…»

شاکی در پایان عنوان کرد: «مرد جوان بی­‌رحمانه مرا در همان شرایط رها کرد و من به سختی خود را به خانه رساندم. از او شکایت و تقاضای اشد مجازات را دارم.»

با طرح این شکایت تحقیقات برای دستگیری مرد متهم آغاز شد تا اینکه بعد از معرفی دختر جوان به پزشکی قانونی، مهندس جوان دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت. بهنام ۳۵ ساله، اما جرمش را انکار کرد. او مدعی شد آن روز شاکی را سوار ماشین کرده، ولی او را آزار نداده است. با توضیحات متهم، پلیس در ادامه بررسی‌ها و تحقیقات خود از سایر کارمندان شرکت دریافت که مهتاب از سوی مهندس جوان مورد اذیت و آزار قرار گرفته و آنها چند سالی است که با هم در ارتباط بوده‌­اند.

در حالی که کیفرخواست علیه مهندس جوان صادر شده بود، وی با ارائه مدارکی به دادگاه مدعی شد شاکی قصد اخاذی داشته است. او در توضیح به مأموران گفت: «مهتاب بعد از طرح شکایتش از من درخواست ۹۰ میلیون تومان پول کرده است تا از شکایتش صرفنظر کند. این موضوع نشان می­‌دهد حرف­‌های او دروغ است.»

با کامل شدن تحقیقات، پرونده به شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و اولین جلسه رسیدگی به پرونده پشت درهای بسته به صورت غیرعلنی برگزار شد. متهم در آن جلسه با انکار جرمش گفت با دختر جوان فقط رابطه دوستانه داشته، اما دختر جوان از این رابطه سوءاستفاده کرده و قصد اخاذی دارد.»

در پایان هئیت قضایی بعد از شور متهم را به ۹۹ ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم کرد. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد و از سوی قضات یکی از شعبات آن تأیید شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ