رقص و آواز “محمدرضا گلزار” با “آیشواریا” در یک فیلم ایرانی ! + عکس

12

شریک هندی می گوید باید حتما رقص و آواز بازیگر هندی در کار وجود داشته باشد به همین خاطر ما با مشورت های زیاد به این فکر رسیدیم که این پلان رقص و آواز را بگیریم اما در اکران داخل کشور از این پلان ها استفاده نکنیم و فقط در اکران جهانی این پلان ها مورد استفاده و نمایش قرار بگیرد.

همسر محمدرضا گلزار همسر آیشواریا رای نامزد محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار فیلم جدید محمدرضا گلزار فیلم جدید آیشواریا رای شوهر آیشواریا رای زن محمدرضا گلزار رقص محمدرضا گلزار رقص آیشواریا آیشواریا و گلزار آیشواریا رای بدون آرایش

اواخر هفته گذشته یکی از تیترهایی که به شدت خبرساز شد خبر بازی آیشواریا ستاره بالیوود در یک فیلم ایرانی به کارگردانی قربان محمدپور بود. دکتر حسن دادخواه تهیه کننده این فیلم به تازگی در گفت وگویی ضمن تایید این خبر از احتمال حضور محمدرضا گلزار در نقش یکی از شخصیت های محوری داستان خبر داده است.

دادخواه در این باره به هفته نامه صبا گفته است: اکثر عوامل پشت دوربین ایرانی خواهند بود و ما دنبال یک سوپراستار ایرانی هم برای فیلم هستیم. محمدرضا گلزار یکی از گزینه های اصلی ماست که البته هنوز با او مذاکره جدی نشده است.

همسر محمدرضا گلزار همسر آیشواریا رای نامزد محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار فیلم جدید محمدرضا گلزار فیلم جدید آیشواریا رای شوهر آیشواریا رای زن محمدرضا گلزار رقص محمدرضا گلزار رقص آیشواریا آیشواریا و گلزار آیشواریا رای بدون آرایش

این تهیه کننده همچنین از همکاری با تهیه کننده هندی به نام اومش مهرا در ساخت این فیلم گفته و افزوده است: وقتی فیلمنامه به دستم رسید متوجه شدم که ما با یک فیلمنامه عاشقانه خاص طرف هستیم. با آقای اومش مهرا که یک تهیه کننده و کارگردان هندی است آشنا شدم و مکالمه تلفنی با ایشان داشتم، پس از آن از او دعوت کردیم به ایران بیاید و یک هفته ای مهمان ما بود و در هتل استقلال اقامت داشت. با هم به جشنواره فیلم فجر رفتیم و فیلم ها را دیدیم.

او را در جریان فیلمنامه قرار دادیم و از آنجایی که فیلم قرار است محصول سه کشور ایران، هند و فرانسه باشد. دنبال گزینه های معروف بالیوودی گشتیم و دیدیم که آیشواریا رای گزینه خیلی خوبی است.با مهرا در میان گذاشتیم و او هم با این بازیگر صحبتی کوتاه داشت که این ستاره سینمای هند هم موافقتش را اعلام کرد. حالا قرار شده که ما بعد از عید به دعوت بالیوود و آقای مهرا به هند برویم تا با ایشان قرارداد امضا کنیم.دادخواه همچنین از همکاری یک تهیه کننده فرانسوی خبر داده و افزوده است: با مرتضی محمدی که یک تهیه کننده ایرانی-فرانسوی است هم صحبت کردیم که قرار بر این شد ایشان هم به عنوان شریک فرانسوی با ما همکاری کند و بازیگر فرانسوی را برای ما بیاورد.

 

همسر محمدرضا گلزار همسر آیشواریا رای نامزد محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار فیلم جدید محمدرضا گلزار فیلم جدید آیشواریا رای شوهر آیشواریا رای زن محمدرضا گلزار رقص محمدرضا گلزار رقص آیشواریا آیشواریا و گلزار آیشواریا رای بدون آرایش

تهیه کننده این فیلم درباره دستمزد ستاره هندی توضیح داده است: می دانید که بازیگران خارجی دستمزدهای زیادی می گیرند خصوصا ستاره هایی مثل خانم آیشواریا. به همین دلیل ما به این جمع بندی رسیدیم که دستمزد بازیگر هندی را آقای مهرا بپردازد، دستمزد بازیگر فرانسوی را شریک فرانسوی و بازیگران ایرانی را ما خودمان دستمزدشان را بدهیم. اگر کارها خوب پیش برود تابستان ۹۳ کار کلید می خورد.

شریک هندی می گوید باید حتما رقص و آواز بازیگر هندی در کار وجود داشته باشد. او درباره مشکلات کار می گوید: این فیلم اکرانی جهانی و بین المللی خواهد داشت. البته ما مشکلاتی هم داریم. شریک هندی می گوید باید حتما رقص و آواز بازیگر هندی در کار وجود داشته باشد به همین خاطر ما با مشورت های زیاد به این فکر رسیدیم که این پلان رقص و آواز را بگیریم اما در اکران داخل کشور از این پلان ها استفاده نکنیم و فقط در اکران جهانی این پلان ها مورد استفاده و نمایش قرار بگیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 12 )
  1. فهیم می گوید

    ما در کشور یک نوع رقص داریم که بزرگان دین با آن مخالفند و یک سری رقص‌ها هم هستند که بزرگان با آن مشکلی ندارند و ما از نمونه دوم در فیلم استفاده می‌کنیم. الان هر فیلمسازی که در ایران کار می‌کند مطمئناً خط قرمزها را کاملاً می‌شناسد.

    اگه می شناختن این همچین فیلم هایی در نمی اومد.
    آخه چرا … ما تعطیله.
    طعتیل نیست!!؟ تعطیل کنه که قشنگ تره
    … فیلم بساز مجوز بگیر

  2. فهیم می گوید

    این همه پول برای خلق این اثر که نتیجه اش چیز خوبی باید بشه انقدر لزوم داشته که بین المللی باشه. خب حالا موضوع فیلم چیه ؟؟!!! داستان عاشقی یک زن هندی با یک مرد ایرانی و چون درونش رقص و آواز هست در ایران با سانسور پخش میشه ولی مجامع بین المللی نه عجب محتوایی داره فیلم !!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخه مسلمون ببخشید مسلمون من شک دارم. این شد فیلم با این بودجه میگه ۵٫۵ میلیارد ۳ میلیاردش که این خانمه واقعا که ما همچین آدم هایی در ایران داریم که بیاین فیلم بسازن. ما برای کی تاسف بخوریم!!؟ انقدر هند از این فیلم های عاشقی بی محتوا می سازه دیگه ما چرا این چه لزومی داره این بودجه ها حروم کنیم. منشعش کجاست ؟؟؟؟ به خاطر چی انقدر می خواهید برید تو منجلاب. از بازیگران ایرانی چقدر بی ایمانی تر نوشته من در گنجایش این مکان نیست ….

    جزییات بیشتر : عشق بازیگر هندی به محمدرضا گلزار ۳ میلیارد تومان آب می خورد + عکس

  3. حسین می گوید

    واقعا که

  4. حنانه می گوید

    محمد رضا گلزار پس کی قراره بره خونش بشینه …بابا این دیگه تا الان باد بازنشسته شده باشه….با کلی گریم جوونش میکننن….این سن بابابزرگه منا داره…خودشو اسکل کرده………عین آدمایی که تشنه نام و شهرت باشن اصلا به وضعیت ظاهری خودش فکر نمیکنه…یکم منش و واقع بینی هم خوب چیزیه….همه مینالن نون شب ندارن اونوقت این کارگردانای جویای نام ما به جای اینکه از جیب و تلاش خودشون مایه بزارن پول بیت المال رو میگرن میریزن تو شکم یسری آدممممم…..

    1. اصلاحات فکری می گوید

      محمدرضا گلزار بهترین بازیگره و هر چقدر بازی کنه کمه و چرا وقتی اونو نمیشناسید قضاوت میکنید شنیدن گلزار گاهی اوقات به موسسات خیره کمک میکنه زود قضاوت نکنید

  5. علی می گوید

    دختر قشنگی هست

  6. Parmis می گوید

    لطفا بگین شاهرخ خان هست تو این فیلم اخه عکسشو تو فیس بوک دیدم من عاشق فیلم هندیم وااااى مرسى

    1. ناشناس می گوید

      منم همین طور اصلا من خودم رو یه هندی میدونم لامصب خیلی خوبه بالیوود عشقه

  7. داود می گوید

    به این فیلم اچازه پخش در ایران داده نخواهد شد من به شما قول می دهم

  8. الناز می گوید

    رقص شرعی؟؟؟!!!!وای خدا چقدر خندیدم

  9. فاطمه بانو می گوید

    رقص شرعی؟؟؟ خخخخخ غش کردم دارم ریسه میرم

  10. گلزار می گوید

    جوووون من دوس دارم برم هند میخوام ببینم فوضولم کیه؟؟؟؟؟؟؟