۲۰ زن، قربانی خفاش گیلان + تصاویر

0

چندی قبل زنی جوان هراسان در تماس با پلیس اعلام کرد از سوی مردی موتورسوار در مغازه‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

پس از این تماس، ماموران در بوتیکی که این زن در آن کار می‌کرد حاضر شدند. زن جوان در شکایت خود گفت: حدود ساعت ۲ بعدازظهر مردی جوان در حالی که کلاه موتورسواری بر سر داشت وارد مغازه شد و وقتی فهمید من تنها هستم با تهدید چاقو، به سمتم حمله کرد و طلاهایم را سرقت کرد. او سپس به طرفم حمله‌ور شد و مرا در مغازه مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد هم با موتورسیکلتی که مقابل مغازه پارک شده بود، فرار کرد.

پس از این شکایت، ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته تصویری از مرد متجاوز به دست آورده و تحقیقات برای دستگیری او را آغاز کردند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت، شکایت‌های مشابه دیگری از متهم در شهر رشت و بندرانزلی مطرح شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، متهم با شناسایی زنان تنها در مغازه، آرایشگاه و آموزشگاه‌ها به سمت آنها حمله‌ور شده و با تهدید چاقو طلاهای قربانیان را سرقت کرده است. او پس از سرقت زنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و با موتورسیکلت از محل فرار می‌کرد.

با افزایش جنایت‌های سیاه مرد شیطان صفت، چهره او در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و کاربران اینترنت لقب خفاش شب گیلان را روی او گذاشتند.

با گذشت نزدیک به یک ماه از اقدامات مجرمانه متهم، ماموران با بررسی پرونده‌ها و تماس‌های مردمی توانستند مرد متجاوز را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

خفاش شب گیلان در بازجویی به جرایم سیاه خود اعتراف کرد و گفت: جرایم خود را در روزهای آفتابی که قدرت مانور موتور برای فرار زیاد بود انجام می‌دادم و اگر روزی باران می‌بارید از خانه خارج نمی‌شدم. می‌دانستم زنان فروشنده و منشی شرکت‌ها بین ساعت ۱۴ تا ۱۶ تنها هستند و این زمان بهترین وقت برای آزار زنان بود. مقابل آرایشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها می‌رفتم و زنگ می‌زدم. طعمه‌ها نیز به تصور این که پیک موتوری هستم در را باز می‌کردند و وقتی مطمئن می‌شدم تنها هستند، نقشه‌ام را اجرا می‌کردم. مغازه‌داران را هم به بهانه خرید شناسایی کرده و با اطمینان از این که تنها هستند نقشه را اجرا می‌کردم.

وی ادامه داد: برای این که دستگیر نشوم کلاه ایمنی موتورسواری روی سرم می‌گذاشتم و در شهرهای انزلی و رشت طعمه هایم را انتخاب می‌کردم. فکر نمی‌کردم پلیس مرا شناسایی و دستگیر کند.

سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان درباره جرایم متهم به جام‌جم گفت: بر اساس اعترافات متهم و اظهارات شکات، او در این مدت ۲۰ زن را مورد حمله و آزار قرار داده است. مرد موتورسوار برای این که چهره اش شناسایی نشود روی صورتش جوراب می‌کشید که با انتشار تصویر او در فضای مجازی و همکاری شهروندان و اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان توانستیم او را دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: متهم ساکن شهر انزلی است و چند سال قبل به خاطر اختلافاتی که با همسر اولش داشت از او جدا شد. او هشت ماه قبل دوباره ازدواج کرده بود. او پیش از این سابقه سرقت از چادر مسافران را داشت. در جریان تحقیقات و بررسی پرونده‌ها متوجه شدیم او در روزهای آفتابی از مخفیگاهش خارج می‌شود و به همین خاطر در روزهای آفتابی در محل‌های ارتکاب جرم کمین گذاشته و سرانجام او را شناسایی کردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطر نشان کرد، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف، اتهامات این متهم است که پرونده با تکمیل تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

حوادث گیلان حوادث رشت حوادث بندر انزلی اخبار گیلان اخبار سرقت اخبار رشت اخبار جنایی اخبار بندر انزلی آزار و اذیت زنان آزار جنسی زنان و دخترانحوادث گیلان حوادث رشت حوادث بندر انزلی اخبار گیلان اخبار سرقت اخبار رشت اخبار جنایی اخبار بندر انزلی آزار و اذیت زنان آزار جنسی زنان و دختران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ