زن ایده آل از نظر مرد عرب چه زنی است؟

1

به گزارش اسپوتنیک به قول از نشریه عربی وسعه صدرک برخورد مرد به زن به مرور زمان و سن او عوض می شود.

محمد ایهاب در این رسانه نوشت: انجمن زنان منطقه المنیل قاهره مصر، مطالعه جالبی درباره رابطه ۵۰۰ زوج که بیش از ۱۰ سال پیش ازدواج کرده اند، انجام داد. خواسته ها و ترجیحات مردان از لحظه ای که زن را دیدند و عاشق شدند و قبل از ازدواج خواستند با او صحبت کنند مطالعه شد. می گویند که نگرش مرد به زن زمان و سن و سال مرد بستگی دارد.

به عنوان مثال، آنچه مردان می خواهند از زنان در ۲۰ سالگی با چیزی است که آنها در ۳۰ سال می خواهند تفاوت دارد. این مطالعه به ما نشان می دهد که مردان در دوره های مختلف زندگی خود چه نوع از زنان را ترجیح می دهند.

مرد ۲۰ ساله بر جذب جنسی به زن تمرکز دارد. او می خواهد صاحب زن جذاب و زیبا اندام و با ظاهر خوشگل باشد. او همچنین می تواند از ذهن که در یک اندام زیبا زندگی می کند فکر کند. عامل اصلی کنترل کننده مرد در این سن جذابیت و تحریک جنسی است. اریک اریکسون، روان شناس معروف آمریکایی اظهار داشت، یک مرد ۲۰ ساله می خواهد یک زنی داشته باشد که به شک و تردیدش گوش شنوا داشته باشد و فقط یک شنونده خوب باشد. این یکی از ویژگی های مهم زن برای مرد در این سن است.

مرد در سن ۳۰ سالگی در دوره بلوغ است و تا اندازه ای میل جنسی را رد می کند. او می خواهد شریک زندگی او دارای علایق خود بوده تا بتواند با او در میان بگذارد. این مطالعه نشان می دهد که ۷۰ درصد از مردان این سن، زنان شاغل را ترجیح می دهند که درآمد بیشتری کسب کنند ولی درآمد بیشتر از آنچه که آنها دریافت می کنند نداشته باشند و بهتر از آنها کار نکنند.

مرد در سن ۴۰ سالگی شروع به ترک بلوغ می کند. بنابراین، او در این زمان می خواهد زنی داشته باشد که برایش روزهای جوانی و شوق و شوق را با تحسین بیاد بیاورد. مرد می خواهد شریک زندگی خود را با تمام ایده های خود، که او نتوانسته در جوانانی خود عملی کند آشنا سازد. او زندگی خسته کننده و انتظار از بازنشستگی را رد می کند.

مرد در سن ۵۰ سالگی بر روی زنی متمرکز است که وقتی او رو به پیری بیاورد از او مواظبت کند. او خواهان دوستی است که هرگز او را ترک نکند و در عین حال زنی که از او مواضبت کند.

هوس بازی مردان عرب معیار های زیبایی زنان از نظر مردان مردان عرب مردان چه زنانی را بیشتر دوست دارند مردان از چه زنان لذت میبرند زن عربی روانشناسی مردان دختر عرب خصوصیات یک زن ایده آل از نظر مردان جذابیت زنان از نگاه مردان آنچه مردان از زنان میخواهند

یک مرد در سن ۶۰ سالگی می خواهد زنی با سلامتی خوب داشته باشد، تا او بتواند با وی صحبت کند، زمانی که همه او را ترک کردند. او نمی خواهد که زن گرفتار فرزندانش باشد. اما می خواهد که زن از او مواظبت، اگر او به این کار نیاز داشته باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. احمد می گوید

    به املای متن توجه بیشتری کنید غلط زیاد داره